Vi som hører til Haugesund <3

Jeg ble ikke gravid... :meh: Venter mensen i morgen og skal ringe inn for å få dato for oppstart på progynova. Har uttak i uke 42!

Ånei :(
De aller beste ønsker denne runden! Håper det sitter nå!

Jeg er helt enig med deg. Det er skremmende hvor mye folk gir totalt faen. Er helt sikker på at vi er på vei inn i en ny nedstenging som vil bli enda hardere på alle pga det kosta så mye av staten første runden. Og for hva?!

Ja jeg har begynt å bekymre meg for det om dagen. Både nedstenging for min egen del mtp IVF. Men også for å få smitte et sted og smitte mine nærme eller pasienter på jobb. Men krysser fingrene for oss begge (og alle andre) at det ikke blir like hardt nå.

Ja jeg har begynt å bekymre meg for det om dagen. Både nedstenging for min egen del mtp IVF. Men også for å få smitte et sted og smitte mine nærme eller pasienter på jobb. Men krysser fingrene for oss begge (og alle andre) at det ikke blir like hardt nå.

Min jobb består av å ta på folk og hjelpe folk. (ned undertøy)
Jeg og mine ansatte må ha maske og hansker på jobb.
Livredd for å bli smittet nå. Jobber på kjøpesenter og ser flere daglig som hoster & nyser uten å holde for seg, eller kun holde for hånd og så ta på masse ting. Det er så sjokkerende

Noen som har snakket med Haugesund angående korona nå? Ser smitten tar seg opp og kjenner jeg er redd de skal avbryte forsøk igjen slik de gjorde på vårparten.

Snakket nettopp med sykepleier. Det var ikke snakk om å utsette eller avbryte noe for oss pga corona nå.
Jeg skal følge planen som er satt opp :)

Snakket nettopp med sykepleier. Det var ikke snakk om å utsette eller avbryte noe for oss pga corona nå.
Jeg skal følge planen som er satt opp :)

Regner med de kjører frem til annen beskjed gis. Vet det ble brått utsatt sist, og med ca 1 mnd til sprøytestart kjenner jeg at jeg er begynt å bli engstlig. Men det er bra de ikke har snakket eller vært borti tanken enda. Får prøve å slappe av med det:happy:

Min jobb består av å ta på folk og hjelpe folk. (ned undertøy)
Jeg og mine ansatte må ha maske og hansker på jobb.
Livredd for å bli smittet nå. Jobber på kjøpesenter og ser flere daglig som hoster & nyser uten å holde for seg, eller kun holde for hånd og så ta på masse ting. Det er så sjokkerende

Skulle ønske vi hadde like gode tiltak, jobber i helsevesenet men vi får ikke beskytte oss med slikt utstyr annet enn om det er mistanke om smitte. Veldig frustrerende!
Håper folk våkner litt nå etter media har satt lys på det, og det har blitt klart at vi må stenge ned igjen! Blir nok enda reddere om jeg faktisk skal gå gravid også oppi all denne tankeløsheten. Krysser alt for at forsøk ikke utsettes, igjen!

Skulle ønske vi hadde like gode tiltak, jobber i helsevesenet men vi får ikke beskytte oss med slikt utstyr annet enn om det er mistanke om smitte. Veldig frustrerende!
Håper folk våkner litt nå etter media har satt lys på det, og det har blitt klart at vi må stenge ned igjen! Blir nok enda reddere om jeg faktisk skal gå gravid også oppi all denne tankeløsheten. Krysser alt for at forsøk ikke utsettes, igjen!

Jeg håper også virkelig at folk lærer nå og at dette går bedre. Så på nyhetene i dag tidlig hvor en fadder i oslo forsvarte fadderuka og jeg ble sjokkert, målløs og oppgitt

Hei alle :)
Jeg er ny her inne. Vi hadde vårt første innsett i dag. 5-dagers fryseforsøk. Det har vært en lang vei fra vi begynte til faktisk første innsett.
Jeg føler meg ikke så positiv - er det noen som også har følt det sånn men det har gått bra likevell?

Jeg er ny her inne. Vi hadde vårt første innsett i dag. 5-dagers fryseforsøk. Det har vært en lang vei fra vi begynte til faktisk første innsett.
Jeg føler meg ikke så positiv - er det noen som også har følt det sånn men det har gått bra likevell?

Masse masse lykke til :Heartred

Hei :happy:
Vi hadde også en lang vei før vi kom så langt som innsett. Hadde vårt første og eneste så langt i juni, ble ikke gravid så nå venter jeg veldig utålmodig på neste forsøk :rolleyes:
Det kan være vanskelig å være positiv i dette gamet til tider, heldigvis har det ikke noe å si for resultatet.
Når har du test-dag?
Masse lykke til med ruging :love017

Vi hadde også en lang vei før vi kom så langt som innsett. Hadde vårt første og eneste så langt i juni, ble ikke gravid så nå venter jeg veldig utålmodig på neste forsøk :rolleyes:
Det kan være vanskelig å være positiv i dette gamet til tider, heldigvis har det ikke noe å si for resultatet.
Når har du test-dag?

Humøret er litt bedre i dag heldigvis :)
Vi får kryssa fingrane
har testdag 28 august!

Årh! Når skal du i gang igjen?

Når har du test-dag?
Hva satte dere inn? Fersk eller frys?

Humøret er litt bedre i dag heldigvis :)
Vi får kryssa fingrane
har testdag 28 august!

Årh! Når skal du i gang igjen?

Det var ferskforsøk, fikk ingen på frys så starter på nytt igjen nå.
Starter på progynova 1/9, har sprøytestart 30/9. Men håper jeg får starte litt før.
Godt humøret er bedre i dag, hjelper ofte med en god natts søvn!
Bare åtte dager igjen, så spennende :smiley-bounce012

Det var ferskforsøk, fikk ingen på frys så starter på nytt igjen nå.
Starter på progynova 1/9, har sprøytestart 30/9. Men håper jeg får starte litt før.
Godt humøret er bedre i dag, hjelper ofte med en god natts søvn!
Bare åtte dager igjen, så spennende :smiley-bounce012

Aah! Da er det jo snart start for dere også

Ja håper dagene går fort

Inni her er det smilefjes men. Men vet ikke hvorfor de ikke kommer opp? Er helt ny på dette

Jeg får ikke opp når jeg bruker de på telefonen, bare de på som hører til her på bv :)

Har vært en lang sommer med venting dette, men nå nærmer det seg :smiley-bounce012

Mye smerter i magen i dag, mensensmerter. satte inn på onsdag. Kan dette komme av litinus selv om jeg har gått på dem i 8 dager? Er det andre som har opplevd dette? :bored:

Back
Topp