Lillefrø2017
Blir kjent med forumet
Håper virkelig det går bra denne gangen.
Tusen takk <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig det går bra denne gangen.
Hei. er 20 år, og mistet min lille i uke 41 for kort tid siden
Hei
Jeg er 82modell fra vestlandet.
Jeg har mann og et barn på 1år.
Jeg har bak meg en MA oppdaget uke 14+, en MA oppdaget rundt uke 11 og nå en halvveis SA med inkomplett abort så de kalte det MA og fikk utskraping pga store komplikasjoner de andre to gangene.
Først 2 MA, så et vellykket svangerskap og fødsel og nå en MA oppdaget for 3dager siden med utskraping i helgen.
ORDFORKLARING:
SA = spontanabort
MA = missed abortion
Mvh Undre.
Trist du har mistet, håper det går bra. Fint du skriver ordforklaringer, men tror de fleste som er her inne, dessverre vet hva de forkortelsene står for. ;-)
Takk.
Det var trist å miste. Jeg var kommet så langt og nærmet meg å passere de 12 første ukene. Dessverre ville naturen det annerledes. Så da begynte jeg å blø smått, dagen etter blødde jeg mye og så fikk jeg time på sykehuset til utskraping ettersom jeg har hatt store komplikasjoner i etterkant av mine to tidligere MA. De kalte dette også en MA.
Så nå er det bare å vente på at blødningene skal gi seg slik at TR kan komme snart...
Mvh Undre.
Kalte de det en MA når du begynte å blø selv? Det hørtes rart ut, for meg hørtes det mer ut som en SA.
Leste en plass at du var fra mammanett, de har ikke lagt ned, men har problemer og åpner igjen snart ;-)
27 år, har samboer og et barn på 7 år fra før. Mistet da jeg var 11+4. Det hele startet med blod, brunt slim og magesmerter sist lørdag ( 4/2) . Ble sendt inn på innvendig ultralyd noen dager etterpå. Når vi kom på ultralyd viste det seg at fostret hadde sluttet og utvikle seg rundt uke 5-6 og først nå hadde kroppen skjønt at det var noe galt og begynt å kvitte seg med den. Siden jeg blødde ønsket legen at jeg skulle la kroppen ordne opp selv. Ble sendt hjem, tre dager senere ( med masse blod og magesmerter) kom plommesekken ut med masse klumper og blod. Skal inn førstkommende onsdag for å se om alt er borte. Så nå må man bare vente på at blødningene skal gi seg og håpe på at TR kan komme snart..
Som regel blir man bedt om å vente slik at man kan ha kontroll på når du ca ble gravid. Venter du til før TR så kan du være gravid uten å vite det eller at du tror du er gravid og så er det hcg fra sist gang som henger igjen.Så bra oppfølging du får. Det var trist at du mistet. Har du også fått beskjed om å vente en TR før du prøver igjen? De snakket noe om at slimhinnene måtte bygge seg opp igjen for å lage bedre forhold for fosteret.. Så det venter jeg på. Jeg startet med blødninger to dager før deg og var da 9+4, blødde mye 9+5 men måtte likevel fjerne rester to dager senere med utskraping..
Mvh Undre.
Så bra oppfølging du får. Det var trist at du mistet. Har du også fått beskjed om å vente en TR før du prøver igjen? De snakket noe om at slimhinnene måtte bygge seg opp igjen for å lage bedre forhold for fosteret.. Så det venter jeg på. Jeg startet med blødninger to dager før deg og var da 9+4, blødde mye 9+5 men måtte likevel fjerne rester to dager senere med utskraping..
Mvh Undre.
Ja, jeg fikk også beskjed om å vente til å prøve etter jeg hadde fått TR..håper den kommer snart. Håper det går bra med deg Undre. Krysser fingrene for at vi det ordner seg for alle oss.
Mistet for snart 14 dager siden, var 11+4..Ja da venter vi begge to da Når mistet du?
Mvh Undre.
Mistet for snart 14 dager siden, var 11+4..