Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Jeg tok denne nå men har test periode på morgenen. Hva får dere på monitoren når testen ser slik ut?
a6d53995217bfcf6cd0d0b4a3b818b7d.jpg
vanlig el test ser slik ut. Håper noen kan hjelpe
aabc5d17be19aad5845b771702387995.jpg

Er vel bare en ting å gjøre her og det er å hoppe på mannen :) jeg får max på slik test og strimmelen er uten tvil positiv ;)

9181f98e2ae6ab115f8304e165d3dd3d.jpg

e35c2d91a92a77c45d9f1d92e40eefc9.jpg

Sikkert svaret hvorfor jeg ikke blir gravid [emoji20][emoji24][emoji174]

9181f98e2ae6ab115f8304e165d3dd3d.jpg

e35c2d91a92a77c45d9f1d92e40eefc9.jpg

Sikkert svaret hvorfor jeg ikke blir gravid [emoji20][emoji24][emoji174]

Håper du bare har korte LH-topper, slik at monitoren ikke fanger det opp! Bruker du andre tester ved siden av? Tempen din kan jo tyde på at du har EL da[emoji5]

Håper du bare har korte LH-topper, slik at monitoren ikke fanger det opp! Bruker du andre tester ved siden av? Tempen din kan jo tyde på at du har EL da[emoji5]

Nei, har kun brukt de som følger med monitoren. Det er jo lov å håpe :)
Men jeg gleder meg til jeg er godt i gang med utredning og hjelp!

Nei, har kun brukt de som følger med monitoren. Det er jo lov å håpe :)
Men jeg gleder meg til jeg er godt i gang med utredning og hjelp!

Jeg brukte også bare monitoren før, men jeg stoler ikke helt på den lenger! Så jeg tester på ettermiddagen med andre tester! Eks forrige syklus fikk jeg positiv på ettermiddagen med CB digital, og monitoren misset den neste morgen!

Utredning og hjelp blir bra! Håper du slipper IVF da :)

Jeg brukte også bare monitoren før, men jeg stoler ikke helt på den lenger! Så jeg tester på ettermiddagen med andre tester! Eks forrige syklus fikk jeg positiv på ettermiddagen med CB digital, og monitoren misset den neste morgen!

Utredning og hjelp blir bra! Håper du slipper IVF da :)

Ja, det håper jeg også!
Kanskje jeg skal prøve vanlige EL tester fremover også for å se

Jeg er ny her inne og lurte litt på når man har eggløsning etter man har fått max på monitoren? Hvis jeg fikk max på søndag og mandag. Hvor mange dpo er jeg nå da? :)

Jeg er ny her inne og lurte litt på når man har eggløsning etter man har fått max på monitoren? Hvis jeg fikk max på søndag og mandag. Hvor mange dpo er jeg nå da? :)
Tror man egentlig går utifra EL på dag 2 med max (?). Hos meg varierer det om den kommer på andre dag med max eller når den er på høy igjen (temper i tillegg).

Jeg hadde eggløsning på kvelden på dag 2 med max. Kjenner når jeg har el jeg da. Men de sier 24-48 timer etter LH stigning [emoji4]

Tror man egentlig går utifra EL på dag 2 med max (?). Hos meg varierer det om den kommer på andre dag med max eller når den er på høy igjen (temper i tillegg).

Jeg hadde eggløsning på kvelden på dag 2 med max. Kjenner når jeg har el jeg da. Men de sier 24-48 timer etter LH stigning [emoji4]

Takk for svar :) Jeg hadde mer utflod (sorry detaljer) og stikkinger første dag med max, vet ikke om det har noe å si. Vil det si at jeg kanskje er 2 dpo i dag da? :)

Takk for svar :) Jeg hadde mer utflod (sorry detaljer) og stikkinger første dag med max, vet ikke om det har noe å si. Vil det si at jeg kanskje er 2 dpo i dag da? :)
Her tåler vi når det nevnes detaljer ;) Ja du er vel 2-3dpo kan jeg tenke meg.

Da fikk jeg høy på monitoren :) EL nærmer seg.

C796FE94-D376-4294-B11B-7BF42EE8224E.jpeg
C62CC25C-DA1A-46DC-9401-9B32AB6406D0.jpeg

Back
Topp