Dersom man ønsker å teste urinen sin på ettermiddag eller kveldstid (mulig jeg har små lh topper), hvilken tid er best med tanke på høyest lh konsentrasjon i urinen?
Mellom 16-19?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dersom man ønsker å teste urinen sin på ettermiddag eller kveldstid (mulig jeg har små lh topper), hvilken tid er best med tanke på høyest lh konsentrasjon i urinen?
Cd9 etter MAen og første testdag. Monitoren viser allerede Max. Kan det stemme, eller er det igjen hcg i kroppen min?
Det må jo være det. Jeg pleier ikke å få max før senere (i en normal syklus).Det kan være hcg den slår ut på! Er vel derfor det står at den ikke bør brukes første syklusen (og andre tror jeg) etter abort! Jeg hoppa over en syklus med monitoren etter min MA i juni[emoji5]
Det må jo være det. Jeg pleier ikke å få max før senere (i en normal syklus).
Da jeg ble gravid i november, så var max på cd17 og 18.
Jeg ser den! Kjedelig når max kommer på arbeidshelg.Hatt det mange ganger jeg, uten å bli gravid vel og merke! Bare dumt siden testene var positive på torsdag, og jeg har fått flytta prøverørsforsøket mitt fra uke 4 til uke 3 utifra det[emoji849] men jeg bruker alltid å få TR akkurat to uker etter første dag med max, så det blir jo lørdag i uke 3! Og skal begynne på sprøyter dag 2, så det blir jo søndagen i uke 3 da hvertfall! Men nå er jeg borte på arbeidshelg som starta igår, så ikke lagt inn aksjer siden torsdag kveld! Har jo alltid et lite håp om ventespire[emoji57] men nå har vi tydeligvis bomma[emoji849]
Nå skjønner jeg liiite!! Hadde positive tester på torsdag ettermiddag, negative igår! Idag kom max[emoji848][emoji848] kanskje egget ikke slapp og prøver igjen nå da[emoji51][emoji51]
Mellom 16-19?
Tenkte mer fra 15-22 da jeg tror det ville passet meg bedre med tanke på at man ikke skal gå på do ett par timer i forveien. Men er litt usikker på om tiden rundt 20.00-22-00 kanskje blir for sen??
Kjør en ekstra humperunde for å være sikker!! [emoji7][emoji7]
Jeg aner ikke. Jeg tror jeg må teste senere. Fikk kjempe svak strek og lav kl. 06 i dag tidlig og sterkere strek med høy kl.12
Når jeg testet med strimler så testet jeg kl 15 og kl 21. Ikke noe problem å få positiv test på begge de tidspunktene. Har to dager med positiv test. Nå tester jeg med monitoren kl 14.30.Tenkte mer fra 15-22 da jeg tror det ville passet meg bedre med tanke på at man ikke skal gå på do ett par timer i forveien. Men er litt usikker på om tiden rundt 20.00-22-00 kanskje blir for sen??
Hmm.... kanskje best å vente på til noen svarer av erfaring
Ikke så lett når jeg er 17 mil unna på arbeidshelg[emoji23]
Når jeg testet med strimler så testet jeg kl 15 og kl 21. Ikke noe problem å få positiv test på begge de tidspunktene. Har to dager med positiv test. Nå tester jeg med monitoren kl 14.30.
Jeg får alltid svak på morgenen, men tester alltid igjen fra 14.00-17.00 ish, og da er den mye sterkere.
Oi :O Jaja, bare å kjøre da