Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Tror ikke det er helt passende at han kommer hit, på en barnevernsinstitusjon, for at vi skal få lagt inn aksjer[emoji23][emoji23]

Si ikke det ;) har selv bodd på 2 bv.tj institusjoner og det er som regel en god del plasser man kan gjemme seg :laughing025:laughing025
Snakker ikke av erfaring altså.. *kremt* :laughing025

Tror ikke det er helt passende at han kommer hit, på en barnevernsinstitusjon, for at vi skal få lagt inn aksjer[emoji23][emoji23]

Si ikke det ;) har selv bodd på 2 bv.tj institusjoner og det er som regel en god del plasser man kan gjemme seg :laughing025:laughing025

Haha[emoji23][emoji23] på avdelingen jeg jobba før var det det! Men nå har vi bare en leilighet[emoji23]

Haha[emoji23][emoji23] på avdelingen jeg jobba før var det det! Men nå har vi bare en leilighet[emoji23]

Det var som pokker [emoji23][emoji23][emoji23]

Når jeg testet med strimler så testet jeg kl 15 og kl 21. Ikke noe problem å få positiv test på begge de tidspunktene. Har to dager med positiv test. Nå tester jeg med monitoren kl 14.30.

Får du sterke tester når du tester rundt 14.30 tiden med monitoren enn du gjør om morgenen? Er ute etter sterke resultater mtp bruk av cb advande eggløsningsmonitor.

Får du sterke tester når du tester rundt 14.30 tiden med monitoren enn du gjør om morgenen? Er ute etter sterke resultater mtp bruk av cb advande eggløsningsmonitor.
Jeg har den også den advance monitoren. Når jeg testet på morgenen før så fikk jeg bare max annenhver måned. Men etter at jeg begynte å teste på ettermiddagen (i august) så har jeg fått max hver måned. Får veldig sterke tester.

533EB9A3-E3D1-4AF3-966B-6DF4084CBB54.jpeg

Jeg har den også den advance monitoren. Når jeg testet på morgenen før så fikk jeg bare max annenhver måned. Men etter at jeg begynte å teste på ettermiddagen (i august) så har jeg fått max hver måned. Får veldig sterke tester.

Vis vedlegget 240190

Wow, det så jo helt supert ut !

Da er tiden satt :D

Takk for veiledning, råd og tips :*

Tror kroppen min jobber fort, men med veldig korte LH topper.
Den gamle monitoren gikk fra lav til max i dag, mens den avanserte viser fremdeles kun høy.
Du kan også se forskjellen på gårsdagens test og denne er stor.
Tempen min har begynt å stige i tillegg.

Grunnen til at det står 10 på den gamle, er at jeg hadde egentlig ikke planer om å bruke den, men så ville jeg sammenligne likevel. Så den er noen dager bak min faktiske syklus.

4e4ba5c9949a2dddcd4f57c04873bb1f.jpg

78110be3d5465b27936fe77dcba01c95.jpg

Jeg har fortsatt hcg i kroppen. I dag prøvde jeg en g-test, og den var positiv [emoji21]

Lenge siden aborten? Jeg hadde positive g-tester i 14 dager etter Cytotec, positiv EL-test kom på dag 19 etter cytotec!

Det er 9 dager siden jeg fikk Cytotec.

Da er det jo ikke så rart den slår ut ennå[emoji57] jeg tok blodprøver hos fastlegen annenhver dag for å sjekke at hcg gikk nedover! Greit ifht evt rester og slik[emoji5]

Vis vedlegget 240190

Hva slags tester fikk du på morgenen når du testet da?

Jeg tok denne nå men har test periode på morgenen. Hva får dere på monitoren når testen ser slik ut?
a6d53995217bfcf6cd0d0b4a3b818b7d.jpg
vanlig el test ser slik ut. Håper noen kan hjelpe
aabc5d17be19aad5845b771702387995.jpg

Jeg tok denne nå men har test periode på morgenen. Hva får dere på monitoren når testen ser slik ut?
a6d53995217bfcf6cd0d0b4a3b818b7d.jpg
vanlig el test ser slik ut. Håper noen kan hjelpe
aabc5d17be19aad5845b771702387995.jpg

Det er jo to streker på testpinnen! Den ligner litt på min max-strek her, bare at på din er begge strekene svakere i styrke!

0df60a4fcc072ea188fc544da86e7f62.jpg

Og strimmelen din er jo positiv[emoji5]

Back
Topp