Jeg har både den gamle og den nye. Kanskje bruke teststrimmelen i begge for å dobbeltsjekke?
Det kan du jo gjøre[emoji1303][emoji1303][emoji5][emoji5] jeg stoler ikke 100% på monitoren, derfor jeg bruker andre tester ved siden av[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har både den gamle og den nye. Kanskje bruke teststrimmelen i begge for å dobbeltsjekke?
Det har variert mellom 2-5 dager med høy før jeg har fått max.Heisann! Hvor mange dager viser en som regel høy før en får maximal på cbfm? Første gang jeg bruker den så er på første syklus. Glemte å teste de to første dagene monitoren ba om pga nattevakt. 3 dag huska jeg å teste å fikk lav. Så tenkte jeg å ikke teste på noen dager for i følge kalender har jeg ikke el før neste helg, men testa likevel og fikk høy både i går og i dag.
Helt ny på dette monitor greiene og har heller ikke brukt el tester noe særlig før heller så takker for all tilbakemelding!
Heisann! Hvor mange dager viser en som regel høy før en får maximal på cbfm? Første gang jeg bruker den så er på første syklus. Glemte å teste de to første dagene monitoren ba om pga nattevakt. 3 dag huska jeg å teste å fikk lav. Så tenkte jeg å ikke teste på noen dager for i følge kalender har jeg ikke el før neste helg, men testa likevel og fikk høy både i går og i dag.
Helt ny på dette monitor greiene og har heller ikke brukt el tester noe særlig før heller så takker for all tilbakemelding!
Det har variert mellom 2-5 dager med høy før jeg har fått max.
Det varierer nok hvor mange dager man får høy. Spørs når EL kommer, hvor lang syklus du har. Første pp jeg brukte monitoren fikk jeg ikke max, men andre har fått det.
Det kan du jo gjøre[emoji1303][emoji1303][emoji5][emoji5] jeg stoler ikke 100% på monitoren, derfor jeg bruker andre tester ved siden av[emoji5]
Jeg har hatt høy i alt fra 3-9 dager før jeg har fått max[emoji12] og har fått max i alle sykluser unntagen den forrige[emoji5] masse lykke til[emoji5][emoji5]
Fordi monitoren er forhåndsinnstilt på enkelte dager! Eks max på dag to kommer uansett hvor svak streken er, og høy dagen etter to dager med max! Jeg har hatt dag to med max med nesten usynlig teststrek! Så om du har hatt veldig mange dager med høy uten å få max, så kan den være forhåndsinnstilt til å gå ned på lav igjen[emoji5] det er dette som er teit med monitoren!
Jeg trodde denne monitoren skulle være "the shit" men men.
Håper virkelig jeg blir gravid i år [emoji173]️[emoji85]
Trodde jeg også [emoji28][emoji28] 4 dagen på høy, men fortsatt ingen LH stigning [emoji87]
Jeg har brukt å få det etter 1-4 dager med lav.Når begynner folk å få høy egentlig?
Jeg har brukt å få det etter 1-4 dager med lav.
Jeg har også vært på lav i 5 og 7 dager et par ganger, men høy kom på cd13 begge gangene (begynte å teste på forskjellige dager). Kanskje du får høy snart. Når bruker du å ha EL?Jeg er jo bare på CD9, så tror ikke min kommer før neste uke
Når begynner folk å få høy egentlig?
Jeg har også vært på lav i 5 og 7 dager et par ganger, men høy kom på cd13 begge gangene (begynte å teste på forskjellige dager). Kanskje du får høy snart. Når bruker du å ha EL?
Når begynner folk å få høy egentlig?
Her er bilde av mine 6 første måneder med monitoren! Som du ser, så er det ganske forskjellig hvor mange dager det er med høy før max! Er den mellomste lillafargeb som er høy! De to mørkelilla-dagene er max! Den ene syklusen uten max er prøverørsforsøk[emoji5]
Så greit at den tar vare på data!
Og nå satt den