Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Jeg har både den gamle og den nye. Kanskje bruke teststrimmelen i begge for å dobbeltsjekke?

Det kan du jo gjøre[emoji1303][emoji1303][emoji5][emoji5] jeg stoler ikke 100% på monitoren, derfor jeg bruker andre tester ved siden av[emoji5]

Heisann! Hvor mange dager viser en som regel høy før en får maximal på cbfm? Første gang jeg bruker den så er på første syklus. Glemte å teste de to første dagene monitoren ba om pga nattevakt. 3 dag huska jeg å teste å fikk lav. Så tenkte jeg å ikke teste på noen dager for i følge kalender har jeg ikke el før neste helg, men testa likevel og fikk høy både i går og i dag.

Helt ny på dette monitor greiene og har heller ikke brukt el tester noe særlig før heller så takker for all tilbakemelding!
Det har variert mellom 2-5 dager med høy før jeg har fått max.
Det varierer nok hvor mange dager man får høy. Spørs når EL kommer, hvor lang syklus du har. Første pp jeg brukte monitoren fikk jeg ikke max, men andre har fått det.

Heisann! Hvor mange dager viser en som regel høy før en får maximal på cbfm? Første gang jeg bruker den så er på første syklus. Glemte å teste de to første dagene monitoren ba om pga nattevakt. 3 dag huska jeg å teste å fikk lav. Så tenkte jeg å ikke teste på noen dager for i følge kalender har jeg ikke el før neste helg, men testa likevel og fikk høy både i går og i dag.

Helt ny på dette monitor greiene og har heller ikke brukt el tester noe særlig før heller så takker for all tilbakemelding!

Jeg har hatt høy i alt fra 3-9 dager før jeg har fått max[emoji12] og har fått max i alle sykluser unntagen den forrige[emoji5] masse lykke til[emoji5][emoji5]

Det har variert mellom 2-5 dager med høy før jeg har fått max.
Det varierer nok hvor mange dager man får høy. Spørs når EL kommer, hvor lang syklus du har. Første pp jeg brukte monitoren fikk jeg ikke max, men andre har fått det.

Ok. Jeg har gjennomsnittlig en syklus på 31 dager. Merker kalenderen vil ha til at el er flere dager etter jeg har kjent el selv. Så blir spennende å se om monitoren slår ut på Max.

97e95b4ac5bd8bde48c8149c8c968398.jpg

Det kan du jo gjøre[emoji1303][emoji1303][emoji5][emoji5] jeg stoler ikke 100% på monitoren, derfor jeg bruker andre tester ved siden av[emoji5]

Jeg bruker monitor og temping. Håper det holder

Fordi monitoren er forhåndsinnstilt på enkelte dager! Eks max på dag to kommer uansett hvor svak streken er, og høy dagen etter to dager med max! Jeg har hatt dag to med max med nesten usynlig teststrek! Så om du har hatt veldig mange dager med høy uten å få max, så kan den være forhåndsinnstilt til å gå ned på lav igjen[emoji5] det er dette som er teit med monitoren!

Åja, skjønner. Trodde ting skulle bli så lett bare jeg fikk tak i denne mirakelmonitoren som så mange snakket om, haha.

Tok en graviditetstest nettopp men den ville ikke ta imot pga den skal mates i den tiden man har stilt inn. Så mye man fortsatt skal lære :)

Takk for alle tipsene og rådene hittil :) :*

Jeg har sett en del diskusjon om hvordan monitoren kanskje kan lese testene annerledes enn slik vi leser det av ved det blotte øyet.

Dette har fått meg til å lure på følgende: Er det noen som IKKE har fått strek nr 2 på graviditetstesten til cb advance, men at monitoren likevel har lest seg til "gravid"?

fe06566584df0b1ef1fb6d3a12d279f1.jpg

Jeg trodde denne monitoren skulle være "the shit" men men.
Håper virkelig jeg blir gravid i år [emoji173]️[emoji85]

Når begynner folk å få høy egentlig?

Jeg er jo bare på CD9, så tror ikke min kommer før neste uke :(
Jeg har også vært på lav i 5 og 7 dager et par ganger, men høy kom på cd13 begge gangene (begynte å teste på forskjellige dager). Kanskje du får høy snart. Når bruker du å ha EL?

Jeg har også vært på lav i 5 og 7 dager et par ganger, men høy kom på cd13 begge gangene (begynte å teste på forskjellige dager). Kanskje du får høy snart. Når bruker du å ha EL?

Veldig forskjellig faktisk.
Første pp med temping kom den på CD18.
Sist pp med dobbel letrozol kom den på CD14
Så, jeg er spent på denne på :)

Når begynner folk å få høy egentlig?

Her er bilde av mine 6 første måneder med monitoren! Som du ser, så er det ganske forskjellig hvor mange dager det er med høy før max! Er den mellomste lillafargeb som er høy! De to mørkelilla-dagene er max! Den ene syklusen uten max er prøverørsforsøk[emoji5]

f6e643527bfe29d902aabe46a1fb4dd9.jpg

Her er bilde av mine 6 første måneder med monitoren! Som du ser, så er det ganske forskjellig hvor mange dager det er med høy før max! Er den mellomste lillafargeb som er høy! De to mørkelilla-dagene er max! Den ene syklusen uten max er prøverørsforsøk[emoji5]

f6e643527bfe29d902aabe46a1fb4dd9.jpg

Så greit at den tar vare på data!
Og nå satt den :D

Back
Topp