Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Så greit at den tar vare på data!
Og nå satt den :D

Ser jeg har skrevet feil.. er syklusen med 28 dager som er prøverørsforsøk! Jeg tok en test etter jeg satte eggløsningssprøyta, slik at jeg kunne bruke den som graviditetstest[emoji12]

Veldig forskjellig faktisk.
Første pp med temping kom den på CD18.
Sist pp med dobbel letrozol kom den på CD14
Så, jeg er spent på denne på :)
Kjedelig at det skal variere sånn. Håper EL ikke drøyer men kommer mellom de dagene :)
Her hadde jeg EL på cd13 første måneden jeg tempet. Etter det har det variert fra cd15-17, utenom et par pp hvor den kom på cd14.

Ser jeg har skrevet feil.. er syklusen med 28 dager som er prøverørsforsøk! Jeg tok en test etter jeg satte eggløsningssprøyta, slik at jeg kunne bruke den som graviditetstest[emoji12]

Åja, da misforsto jeg! Trodde du var gravid nå

Kjedelig at det skal variere sånn. Håper EL ikke drøyer men kommer mellom de dagene :)
Her hadde jeg EL på cd13 første måneden jeg tempet. Etter det har det variert fra cd15-17, utenom et par pp hvor den kom på cd14.

Ja, største forskjellen nå er jo letrozol.
Denne pp har jeg gått på større dose, så blir spennende

Neida, ikke gravid!! Men jeg har absolutt trua på monitoren for de som ikke har noen «fysiske» grunner for at man ikke blir gravid![emoji5]

Beklager :(
Jeg har fysiske grunner for at jeg ikke blir gravid, men jeg har jo null peiling på hva det er

Beklager :(
Jeg har fysiske grunner for at jeg ikke blir gravid, men jeg har jo null peiling på hva det er

Går så fint[emoji5]

Uff, må være fryktelig å ikke vite hvorfor det ikke går! Vi vet jo at det er mannlig faktor her! Men det er ingen som skjønner hvorfor det ikke går med prøverør når egga som settes inn hver gang er «perfekte»[emoji57][emoji57]

Går så fint[emoji5]

Uff, må være fryktelig å ikke vite hvorfor det ikke går! Vi vet jo at det er mannlig faktor her! Men det er ingen som skjønner hvorfor det ikke går med prøverør når egga som settes inn hver gang er «perfekte»[emoji57][emoji57]

Ja ikke sant..
Destiny plays a cruel game

CD14 i morgen. El er rett rundt hjørnet om den ikke har vært allerede. [emoji87] Første syklus med monitor så forstod d kunne være litt kluss i starten.

Så spennende :D
Hva har monitoren sagt så langt da?

Så spennende :D
Hva har monitoren sagt så langt da?

Spennende ja, men merker d er litt usunt med denne monitoren, henger meg sånn opp i den [emoji87][emoji14]

Den viste lav på CD9, skulle teste på 7 og 8 og, men glemte d av pga nattskift. Så har den bare vist høy siden. Venter enda på LH stigningen. Hvordan går d med deg?

Spennende ja, men merker d er litt usunt med denne monitoren, henger meg sånn opp i den [emoji87][emoji14]

Den viste lav på CD9, skulle teste på 7 og 8 og, men glemte d av pga nattskift. Så har den bare vist høy siden. Venter enda på LH stigningen. Hvordan går d med deg?

Hmm. Da håper jeg max er rett rundt hjørnet ❤️❤️
Jeg er på CD9 og bare lav så langt.

Hmm. Da håper jeg max er rett rundt hjørnet [emoji173]️[emoji173]️
Jeg er på CD9 og bare lav så langt.

Den var rett rundt hjørnet og den [emoji23]

Hadde ikke forventa Max faktisk. Etter jeg leste flere ikke fikk d første pp med monitoren.

Håper du får Max snart du og! Jeg er jo på CD 14 i dag, så din kommer nok også snart [emoji5][emoji173]️

70c3d2f53e9213db72d2e8a0820817ff.jpg

Den var rett rundt hjørnet og den [emoji23]

Hadde ikke forventa Max faktisk. Etter jeg leste flere ikke fikk d første pp med monitoren.

Håper du får Max snart du og! Jeg er jo på CD 14 i dag, så din kommer nok også snart [emoji5][emoji173]️

70c3d2f53e9213db72d2e8a0820817ff.jpg

Jeg fikk lav i dag også. CD10. Blæh! Håper såå jeg får max denne pp!

Men sykt bra at du fikk max idag! :D Håper gullegget slippes!

Jeg fikk lav i dag også. CD10. Blæh! Håper såå jeg får max denne pp!

Men sykt bra at du fikk max idag! :D Håper gullegget slippes!

Æsj [emoji30] kommer kanskje høy snart da? Eller kanskje den går rett på Max? Kunne ikke d og skje?

Jaaaa [emoji1][emoji1] Superfornøyd! Å litt sur for mannfolket er på jobb [emoji23] selv har jeg fri i dag, jobber turnus [emoji87] Håper virkelig jeg blir gravid nå, ellers blir d lenge å vente til neste pp [emoji15]

Back
Topp