Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Første dag med monitoren og fikk høy, men må jo være noe feil med denne testen?
48bbba2077ba8cd407f440e2346fc86e.heic

Så vet ikke helt om den er til å stole på[emoji848]
CD 12 i dag, startet monitoren litt seint siden vi var bortreist..
Ser kanskje ut til at det er noe feil med testen ja. Aldri fått en sånn.

Første dag med monitoren og fikk høy, men må jo være noe feil med denne testen?
48bbba2077ba8cd407f440e2346fc86e.heic

Så vet ikke helt om den er til å stole på[emoji848]
CD 12 i dag, startet monitoren litt seint siden vi var bortreist..

Den var veldig blå ja!! For mye urin kanskje??[emoji51]

Ja tror nok det er noe feil på den der ja [emoji848] irriterende at alt framover blir feil nå [emoji23]
Det kan jeg skjønne at det blir. Den er jo ikke programert til å gå tilbake til lav når den frst har fått høy. Litt frustrerende at den ikke leser helt rett av testene.

Venter bare på at jeg skal begynne å blø, slik at jeg kan starte med monitoren!

Sterke el tester her men lav på monitor. Blir gal

Monitoren er ofte treg altså! Jeg tør ikke stole helt på den lenger.. får jo alltid positive strimler og digitale før den! Og forrig syklus fikk jeg jo ikke max engang for første gang!

Har noen bilde å vise for hvordan testene ser ut ETTER at de har fått maksimal, gjerne bilde av alle sammenl.

Har fått høy i mange dager og er førstegangsbruker. Vet at det ikke nødvendigvis slår ut i første runde. Dermed forsøker jeg å sammenligne testene merket at plutselig har strek nr 2 forsvunnet men jeg får fortsatt høy på monitoren.

Har noen bilde å vise for hvordan testene ser ut ETTER at de har fått maksimal, gjerne bilde av alle sammenl.

Har fått høy i mange dager og er førstegangsbruker. Vet at det ikke nødvendigvis slår ut i første runde. Dermed forsøker jeg å sammenligne testene merket at plutselig har strek nr 2 forsvunnet men jeg får fortsatt høy på monitoren.
81B9B623-81C9-4688-AB30-DE2127B5BC36.jpeg

Lite spørsmål.
Jeg fikk TR i går- Skrev det inn i monitoren og når jeg sjekket den i dag stå det at jeg er på dag1?? Jeg er jo på CD2. Hvorfor regner monitoren dag1 dagen etter første blødning?

Lite spørsmål.
Jeg fikk TR i går- Skrev det inn i monitoren og når jeg sjekket den i dag stå det at jeg er på dag1?? Jeg er jo på CD2. Hvorfor regner monitoren dag1 dagen etter første blødning?

Kommer an på når TR kom, kom TR på ettermiddagen setter monitoren dag 2 som 1. Siden det blir første fulle dagen med TR :)

Kommer an på når TR kom, kom TR på ettermiddagen setter monitoren dag 2 som 1. Siden det blir første fulle dagen med TR :)

Så teit. Jaja

Monitoren sier jeg nå har hatt 10 dager med høy (jeg personlig er overbevist om at el har vært som sagt).

Den sier jeg skal lese bruksanvisningen som jeg ikke har :( Men hva kan jeg forvente? Skal jeg bare fortsette å teste?

Når dere fikk høy i over 10 dager, fortsatte dere å forsøke? Føler jeg begynner å bli sliten :P Orker nesten ikke nærme meg gubben hvis jeg ikke må :D

Back
Topp