Åja, har bestilt meg den nye som jeg skal hente ut i morgen.På den nye kan du stille max 4 dager tilbake! Dvs at du må legge inn ny syklus i løpet av de fire første dagene!
Håper egentlig jeg ikke får bruk for den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja, har bestilt meg den nye som jeg skal hente ut i morgen.På den nye kan du stille max 4 dager tilbake! Dvs at du må legge inn ny syklus i løpet av de fire første dagene!
Åja, har bestilt meg den nye som jeg skal hente ut i morgen.
Håper egentlig jeg ikke får bruk for den
Håper du slipper det[emoji173]️[emoji173]️
Krysser fingrene for deg [emoji4]Jeg har for første gang ikke fått max! Håper jeg kan ta en kopi av dere jeg da[emoji7] har bare fått positiv CB digital og kryss på tempen[emoji12]
Krysser fingrene for deg [emoji4]
Ellers blir den sikkert god å ha hvis vi vil ha flere
Den er veldig praktisk og genialt at den tracker de siste 6 syklusene! Enkelt å holde styr på syklusen og se mønster[emoji5]
TakkSweet kos deg masse de neste dagene
Hvor kjøper dere monitoren?
Dere som har fått positiv graviditetstest på monitor; hvor tidlig testet dere og når viste den gravid?
De har salg på monitor nå på komplettapotek.no 30%, også på testene til monitoren.Hvor kjøper dere monitoren?
Teoretisk sett så er det vel andre dag med max tror jeg det var.Fikk to dager med maksimal, høy idag. Når var teoretisk eggløsning da?