Hvordan regner dere ikm etter de to dagene med maksimal på monitoren? Siste dag med maks eller første dag etter maks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slutter dere å teste etter dere får max, eller fortsetter dere så lenge maskina spørr etter test?
Jeg er begynt å slutte med å teste etter å ha fått første maks, for er så dyrt. Og det er forhåndsinnstilt (2 dag med maks, så en høy også lav)etter å ha fått den første maks
Takk for svar da slutter jeg å teste nå, siden jeg fikk maksimal i dag
JaHei. Gjelder denne tråden enda?
Ok så bra. Jeg bestilte meg en brukt monitor på finn med noen test pinner.. Noen som selger test pinner her som ikke trenger de lenger? Jeg er veldig spent på denne monitoren for å se om det kan hjelpe oss og evt treffe riktig under eggløsning.
Spennende å teste ut monitoren Lykke til med det!Ok så bra. Jeg bestilte meg en brukt monitor på finn med noen test pinner.. Noen som selger test pinner her som ikke trenger de lenger? Jeg er veldig spent på denne monitoren for å se om det kan hjelpe oss og evt treffe riktig under eggløsning.
Tenker at det spørs hvor uregelmessig. Monitoren passer vel for de som har opp til ca 42 dagers syklus hvis jeg ikke husker feil så hvis syklusene ikke er lengre enn det så går det vel greit. Jeg har mellom 26-30 dagers sykluser.Hvordan fungerer monitoren når du har uregelmessig syklus? Jeg har kjøpt meg en, venter på mensen så jeg kan starte
Takk. Da håper jag at den holder seg innenfor detTenker at det spørs hvor uregelmessig. Monitoren passer vel for de som har opp til ca 42 dagers syklus hvis jeg ikke husker feil så hvis syklusene ikke er lengre enn det så går det vel greit. Jeg har mellom 26-30 dagers sykluser.
Hei! Er på syklusdag 6 på clearblue advanced fertilitetsmonitor og første dag med testpinner.
I natt har jeg sovet dårlig og vært plaget med magen. Har derfor vært på toalettet flere ganger i natt. Tok eggløsningstest klokka 8 i dag tidlig, men tror at jeg hadde tømt blæren 2-3 timer før jeg tok testen på ny urin.
Testen viste "høy" i dag. Kan det være en feil siden det ikke var morgen urin? Altså at jeg ikke hadde hatt den i blæra lenge nok? Dette er andre syklus periode at jeg bruker monitoren og forrige periode viste den ikke høy før dag 8.
Er det flere som har opplevd det samme?
Hei! Er på syklusdag 6 på clearblue advanced fertilitetsmonitor og første dag med testpinner.
I natt har jeg sovet dårlig og vært plaget med magen. Har derfor vært på toalettet flere ganger i natt. Tok eggløsningstest klokka 8 i dag tidlig, men tror at jeg hadde tømt blæren 2-3 timer før jeg tok testen på ny urin.
Testen viste "høy" i dag. Kan det være en feil siden det ikke var morgen urin? Altså at jeg ikke hadde hatt den i blæra lenge nok? Dette er andre syklus periode at jeg bruker monitoren og forrige periode viste den ikke høy før dag 8.
Er det flere som har opplevd det samme?
Tror ikke det skal ha så mye å si at du har vært på do i løpet av natta. For noen så går den rett på høy. Jeg har hatt lav en dag for så å gå på høy. Jeg testet etter hvert med monitoren på ettermiddag fordi jeg ikke alltid fikk max på morgenen.(Hei! Det er jeg som skrev innlegget)
kan legge til at jeg hadde siste dag med menstruasjon på syklusdag 5
Tror ikke det skal ha så mye å si at du har vært på do i løpet av natta. For noen så går den rett på høy. Jeg har hatt lav en dag for så å gå på høy. Jeg testet etter hvert med monitoren på ettermiddag fordi jeg ikke alltid fikk max på morgenen.
Den vil spørre etter 10 tester først men har du ikke fått max innen de 10 første dagene med testing så spør den om 10 nye. Så max 20 tester pr syklus.Første gang jeg prøver monitor. Spør den etter 10 el tester hver mnd? Eller bare den første mnd for å bli «kjent» med syklusen?
Er alltid sånn når man begynner med noe nytt. Da er det godt å ha noen å spørre om det man lurer påOkei, takk for svar! Er ganske ny på den fertilitetsmonitoren, så ble veldig usikker