Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Den følelsen ❤️❤️❤️ 11dpo
 

Vedlegg

  • 69B75CF9-3747-4240-BE71-FD4EB745EF59.jpeg
    69B75CF9-3747-4240-BE71-FD4EB745EF59.jpeg
    21,4 KB · Visninger: 81
Juhuuuu! Grattis!

:hug007

Så lenge det står GRAVID, så stemmer det.
Jeg fikk først negativ på monitoren (10 DPO), men svaaak positiv på strimmel. Når jeg fikk positiv på monitor, da slappet jeg av! :)
Jeg fikk gravid forrige prøveperiode, så testet jeg etterpå med en digital som sto ikke gravid. Testet med en hel haug tester, alle viste blankt eller ikke gravid og neste dag viste monitoren også ikke gravid. Noe rart må ha skjedd der!
 
Jeg fikk gravid forrige prøveperiode, så testet jeg etterpå med en digital som sto ikke gravid. Testet med en hel haug tester, alle viste blankt eller ikke gravid og neste dag viste monitoren også ikke gravid. Noe rart må ha skjedd der!
Jøss! Så rart! Jeg har aldri fått falsk positiv på noen tester.
Men så utrolig kjedelig for deg. :(
 
Jeg fikk gravid forrige prøveperiode, så testet jeg etterpå med en digital som sto ikke gravid. Testet med en hel haug tester, alle viste blankt eller ikke gravid og neste dag viste monitoren også ikke gravid. Noe rart må ha skjedd der!
Kan det ha vært en kjemisk graviditet? Siden vi prøvere har en tendens til å teste ofte og tidlig fanger vi desverre opp flere kjemiske en ikke-prøvere som da bare får mensen til normal tid eller noen dager forskjøvet. Veldig leit å kjenne på håpet om at det skjer boe for så å bli skuffet noen dager senere iallefall, det er sikkert... :sorry:
 
Kan det ha vært en kjemisk graviditet? Siden vi prøvere har en tendens til å teste ofte og tidlig fanger vi desverre opp flere kjemiske en ikke-prøvere som da bare får mensen til normal tid eller noen dager forskjøvet. Veldig leit å kjenne på håpet om at det skjer boe for så å bli skuffet noen dager senere iallefall, det er sikkert... :sorry:
Men allerede samme dag, typ en time eller to senere viste den negativ på CB Digital. Men idag viste den gravid, nå nettopp! Jeg tør ikke stole på den
 
Men allerede samme dag, typ en time eller to senere viste den negativ på CB Digital. Men idag viste den gravid, nå nettopp! Jeg tør ikke stole på den
Ja da er det nok ikke det. Noe så rart! CB-digital har jo høyere sensitivitet en monitoren. Mener monitoren har 50mlu som er relativt høyt til iforhold til andre hjemmetester. Kan det være defekt i selve testen? Prøvd med en test fra en annen batch?
 
Ja da er det nok ikke det. Noe så rart! CB-digital har jo høyere sensitivitet en monitoren. Mener monitoren har 50mlu som er relativt høyt til iforhold til andre hjemmetester. Kan det være defekt i selve testen? Prøvd med en test fra en annen batch?
Mener LAVERE sensitivitet en monitoren :hilarious:
 
Monitoren viste gravid forrige måned mens alle andre tester
Ja da er det nok ikke det. Noe så rart! CB-digital har jo høyere sensitivitet en monitoren. Mener monitoren har 50mlu som er relativt høyt til iforhold til andre hjemmetester. Kan det være defekt i selve testen? Prøvd med en test fra en annen batch?
Ja, den jeg tok idag er fra annet batch. Så må kjøpe en digitaltest og ta ikveld. Tok en RFSU strimmel etter monitoren (typ presset ut litt urin, så det var helt utvannet) men tror ikke jeg ser noen strek.. B9D98F78-58DB-4B26-A4B7-4E22943BF9E0.jpeg1EA59223-BD9B-412E-A7DE-BDD923A0E67B.jpeg
 
Monitoren viste gravid forrige måned mens alle andre tester

Ja, den jeg tok idag er fra annet batch. Så må kjøpe en digitaltest og ta ikveld. Tok en RFSU strimmel etter monitoren (typ presset ut litt urin, så det var helt utvannet) men tror ikke jeg ser noen strek.. Vis vedlegget 314556Vis vedlegget 314557
Så ufattelig rart! Man skulle jo tro at monitoren var til å stole på :eek: men da skal jeg vertfall ha det i bakhodet skulle jeg noen gang få gravid opp på skjermen, bra du informerer oss om dette:) Har du snakket me Clearblue foresten? Kanskje de kan gi deg en ny monitor elns?
 
Så ufattelig rart! Man skulle jo tro at monitoren var til å stole på :eek: men da skal jeg vertfall ha det i bakhodet skulle jeg noen gang få gravid opp på skjermen, bra du informerer oss om dette:) Har du snakket me Clearblue foresten? Kanskje de kan gi deg en ny monitor elns?
Ja, jeg ble jo kjempeskuffa sist og forbereder meg på at den vil bli negativ igjen imorgen også..
Nei, det har jeg ikke. Kanskje jeg skal gjøre det dersom den viser feil denne gangen også! Tenker jo alltid at alt som viser gravid eller ikke gravid med skrift er 100% for da slipper man å tolke selv..
 
Ja, jeg ble jo kjempeskuffa sist og forbereder meg på at den vil bli negativ igjen imorgen også..
Nei, det har jeg ikke. Kanskje jeg skal gjøre det dersom den viser feil denne gangen også! Tenker jo alltid at alt som viser gravid eller ikke gravid med skrift er 100% for da slipper man å tolke selv..
Ja det skjønner jeg godt at du ble :( Ta kontakt med dem du, kanskje de har noe å si på saken ;)
 
Monitoren viste gravid forrige måned mens alle andre tester

Ja, den jeg tok idag er fra annet batch. Så må kjøpe en digitaltest og ta ikveld. Tok en RFSU strimmel etter monitoren (typ presset ut litt urin, så det var helt utvannet) men tror ikke jeg ser noen strek.. Vis vedlegget 314556Vis vedlegget 314557
Lurer på om det er noe galt med monitoren din altså. Min har aldri oppført seg sånn, den var tvert imot litt gjerrig med når den ville vise "gravid".
 
Fikk maksimal på monitoren i dag tidlig, men streken på EL test var ikke heelt positiv. Når kan jeg forvente at el er? I morgen? Første gang jeg fikk opp noe annet enn lav, så dette var veldig gøy :smiley-bounce012
 
Hadde to dager med maksimal og i dag fikk jeg høy, men testen ser helt negativ ut. Regner jeg da EL som i dag? Og 1 DPO i morgen? Har hatt sex hver dag i tre dager, fortsette med
 
Første dag med testing idag :D som forventet fikk jeg lav:) Tenker jeg skal ta EL testene til babyplan på kveldstid for å se om jeg treffer EL toppen og for å se om de samsvarer med det monitoren forteller meg. Nå gleder jeg meg til investering i aksjer :knegg:
 
Back
Topp