Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Fy så idiotisk! Skulle ikkje vore lov! Det er jo ein elektronisk dingseboms! Greitt at teststavane hår ut på dato, men monitor... Eg er rysta. :android:
Burde heller gått an å oppdatere eller noko..

Ja, jeg er helt enig, det falt ikke meg inn engang når jeg ringte apoteket å snakka med dem at det var utløpsdato på saken, men joda, det var visstnok det. Kan ikke helt skjønne hva det er godt for da, det er jo bare å bytte batterier og Evt oppgradere programvare el.

Hei dere! Jeg er fornøyd bruker av monitoren, men nå har vi fått beskjed om at mannen har dårlige svømmere. (De er trege). Dermed må han «spare» seg litt. Hvilken dag er det da best å legge inn aksjer? Første eller andre dag med Max? Eller før/senere?
Tusen takk for svar :)

Hei dere! Jeg er fornøyd bruker av monitoren, men nå har vi fått beskjed om at mannen har dårlige svømmere. (De er trege). Dermed må han «spare» seg litt. Hvilken dag er det da best å legge inn aksjer? Første eller andre dag med Max? Eller før/senere?
Tusen takk for svar :)
Seneste første dag med Max. Hvor lenge må han spare?

Hvor lenge etter første dag med max får man el?
Her varierte det med samme dag som første dag med max til tre dager etter (tempet i tillegg så derfor jeg visste når det var). Men det er vel mellom 12-36/48 timer etter max man får el.

Hvor mange dager med MAX bruker du å ha?

Forrige pp var første pp med monitoren og hadde to dager med MAX da.
Monitoren er programmert på to dager med max, så høy og så lav igjen.

32B0ACAC-4AF6-4B57-9EEB-66E188F0D6A1.jpeg

Skjønner :cat:

Valgte å spare EL tester når det gikk fra MAX til høy. Regner med EL hadde vært da.
Det har den nok da. Etter at monitoren har lest av til max så leser den ikke av testene lenger, så like godt å spare testene da :)

Da har jeg begynt på en ny pp med monitor. Håper jeg får en kortere syklus slik at jeg kan få litt bedre sjangser for å bli gravid.
Er på CD 9 og har lav ennå. Når pleier dere å få økning og hvor lange sykluser har dere?

Da har jeg begynt på en ny pp med monitor. Håper jeg får en kortere syklus slik at jeg kan få litt bedre sjangser for å bli gravid.
Er på CD 9 og har lav ennå. Når pleier dere å få økning og hvor lange sykluser har dere?
Varierte litt når jeg fikk høy, mellom dag 8-12. Syklusen var mellom 26-30, spørs når EL var.

Noen som vet om jeg må bruke pinner til monitoren i CB eggløsningstest dobbel hormonindikator?

Back
Topp