Vi som bruker CBFM ;) !

Lurer på hvordan man bruker disse LH striper? Hvilken ende i urin den blå eller andre? Anyone
ImageUploadedByBV Forum1368024826.533431.jpg



Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Da så, har ikke el ennå :geek Testa bare for å prøve disse for første gang. :coffee2Tid for tekopp!
 
Pp to med CBFM og pp 8 totalt. Håper dette er min pp. Ikm er på 26 års dagen min denne gangen :)
 
Er det el som starter eller har vært hos meg? Forvirret .
Hva synes dere, jenter? Anyone?
ImageUploadedByBV Forum1368191667.047988.jpg

Veldig svak strek begge to ?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Håper det kommer en monitor i posten før TR kommer - da blir jeg med her hvis det er ok :)
 
Jeg har lånt bort monitoren min. Vet de ikke kan prøve mer så hun har sagt hun skal sende den tilbake.. Men når d skjer vites ikke :p fram til den kommer tilbake får vi prøve uten :) hadde veldig gode erfaringer sist. Satt på første forsøk med monitoren :)
 
Jeg har lånt bort monitoren min. Vet de ikke kan prøve mer så hun har sagt hun skal sende den tilbake.. Men når d skjer vites ikke :p fram til den kommer tilbake får vi prøve uten :) hadde veldig gode erfaringer sist. Satt på første forsøk med monitoren :)
Hører så mange som er fornøyde med sine monitorer. Får prøve å gi det ett forsøk, er så luta lei kroppen... Dag 41 uten EL... Trenger å finne de små smutthullene i syklusen :p
 
Er stadig på høy fertilitet på dag 15, sist fikk jeg Max på dag 13 så ikke stabilitet i denne sykluser nei, men vi har nå mye sex alle disse dagene og håpe :) kjenner jeg begynner å miste mote litt igjen.
 
Jeg har lånt bort monitoren min. Vet de ikke kan prøve mer så hun har sagt hun skal sende den tilbake.. Men når d skjer vites ikke :p fram til den kommer tilbake får vi prøve uten :) hadde veldig gode erfaringer sist. Satt på første forsøk med monitoren :)

Wow, kan tenkes jeg blir fristet til å kjøpe en monitor om det ikke klaffer denne pp`n, for da går vi inn i pp 6.
 
Så godt å se at det finnes flere CBFM-jenter her :)

Brukte denne i et år i strekk forrige gang jeg prøvde å bli gravid.
Hadde da veldig ustabile sykluser og var overvektig, klarte å få max de fleste syklusene men lyktes ikke å bli gravid.

Nå snart 3 år og 50 kilo etterpå så har jeg tørket støvet av monitoren min igjen :D
SPENNENDE!


Håper virkelig at vi nailer denne pp og spiren klamrer seg fast :)
 
Så godt å se at det finnes flere CBFM-jenter her :)

Brukte denne i et år i strekk forrige gang jeg prøvde å bli gravid.
Hadde da veldig ustabile sykluser og var overvektig, klarte å få max de fleste syklusene men lyktes ikke å bli gravid.

Nå snart 3 år og 50 kilo etterpå så har jeg tørket støvet av monitoren min igjen :D
SPENNENDE!


Håper virkelig at vi nailer denne pp og spiren klamrer seg fast :)


Et år? Huff håper ikke det så lang tid, har ustabil syklus selv. Har ikke fått Max denne mnd enda så venter på det mens vi legger inn noen aksjer hver dag i høy også.
 
Et år? Huff håper ikke det så lang tid, har ustabil syklus selv. Har ikke fått Max denne mnd enda så venter på det mens vi legger inn noen aksjer hver dag i høy også.

Vi prøvde i 3 år uten å lykkes så jeg tror nok overvekten klusset til for oss.
Kunne få MAX på dag 26 og utover så jeg testet aldri før dag 20 for å spare litt penger :p
Er ikke billig disse testene gitt.

Syklusene mine er heldigvis temmelig stabile og max 31 dager, så håper det ikke tar så lang tid denne gangen.

Krysser fingrene for at max er rett rundt hjørnet for deg :)
Hvor lange sykluser bruker du vanligvis å ha?
 
30-32 men el kommer litt ustabilt. Ja håper det :) første gutten vår kom på p sprøyta mens nå har vi prøvd i 8 mnd uten uten å lykkes. Så vi blir jo litt utålmodige. Men er jo ingen ting i forhold til dere som har prøvd i 3 år. Huff.
 
30-32 men el kommer litt ustabilt. Ja håper det :) første gutten vår kom på p sprøyta mens nå har vi prøvd i 8 mnd uten uten å lykkes. Så vi blir jo litt utålmodige. Men er jo ingen ting i forhold til dere som har prøvd i 3 år. Huff.

Lett å bli utålmodig og miste håpet, men når man minst venter det så kan det skje :)
CBFM er heldigvis en kjempe grei måte å få litt innsikt i syklusen på.
Men jeg har lest mye om prøving opp gjennom årene og lest en del om at daglig sex ikke trenger å være det beste. Det optimale skulle vist være å ha sex annenhver dag.
Meeeen.. Jeg tror ikke jeg klarer å vite at jeg har eggløsning og så skal jeg ikke ha sex, for det virker så meningsløst ^^
Så jeg kjører på med sex den dagen jeg får pos test og prøver å holde fingrene unna fatet noen dager før forventet eggløsning. :p

Jeg byttet ut mannen med en ny en, så håper ikke det går tre år med prøving denne gangen :p
Syklusene mine er heldigvis stabile denne gangen :)
 
Fikk max på monitoren min i dag jeg(Første pp med monitoren med ny mann) :D En dag senere enn jeg forventet men den kom iallefall :p
Så her blir det action i kveld og i morgen..

......og som de kaninene vi er så blir det sikkert vanskelig å holde fingrene unna hverandre i dagene etter også ^^

Blir tørke ca 1 uke før ikm, da jeg er redd for å miste igjen om vi har vært så heldig at det har klaffet.
Kommer nok til å gå på veggen :p
 
Back
Topp