Vi som bruker CBFM ;) !

Hm så rart jeg hadde 4 dager med høy føre maks.

Hvordan er din erfaring i forhold til EL tester?
 
Hei igjen! Har et spørsmål igjen jeg, når dere får max på monitoren fortsetter dere å teste eller lar dere vær selv om monitoren ber om flere tester? :) Fortsatte testingen forrige pp med monitoren, men syns det ble så mange tester brukt litt "unødvendig", så lot det være etter max-utslag denne pp. Noen som vet om det har noe å si?
 
Det var vel bare 2 ganger etter Max han bad om tester, hvertfall hittil. Den ber om flere tester første pp enn de neste, for da er den blitt mer kjent med syklusen din, og enda færre i 3 pp tror jeg at jeg leste. Er bare på første pp selv så denne mnd tester jeg når den ber om det så den blir kjent med meg :) har jo litt større forhåpninger til pp 2 og 3 med monitoren. Har jo prøvd i 6 pp med EL tester så håper dette er tingen :)
 
Tusen takk for svar! Jeg er inni min 7 pp, 2 med cbfm. Så håper også det klaffer snart! Har hvertfall oppdaget at jeg har ekstremt ustabil syklus, opptil 10 dager forskjell, så monitoren har vært gull verdt for min del hvertfall! :)
 
Så bra :) ja den viste noe helt annet enn EL testene for meg også så håper dette er tingen :) at 7 er tallet for oss begge :)
 
Jeg kan ikke få anbefalt den nok.. vi hadde prøvd i 4 mnd og ingen ting skjedde. så kjøpte jeg monitoren, den viste oss at vi hadde bommet helt på eggløsningen som var 3 dager etter det vi hadde regnet oss frem til. Dvs at vi egentlig hadde bommet på eggløsningen hver mnd frem til da og hatt en litt "slow" periode når eggløsningen faktisk var :rolleyes:
Og denne mnd kom ingen tante på besøk og graviditets testen viste positivt! :happy093
 
Jeg kan ikke få anbefalt den nok.. vi hadde prøvd i 4 mnd og ingen ting skjedde. så kjøpte jeg monitoren, den viste oss at vi hadde bommet helt på eggløsningen som var 3 dager etter det vi hadde regnet oss frem til. Dvs at vi egentlig hadde bommet på eggløsningen hver mnd frem til da og hatt en litt "slow" periode når eggløsningen faktisk var :rolleyes:
Og denne mnd kom ingen tante på besøk og graviditets testen viste positivt! :happy093


Å jeg håper så det samme skjer oss siden vi også har bommet helt. Her var EL 3 dager føre hva vi trodde.
Og har prøvd i snart 8 mnd så ønsker så det skal skje noe snart :)
 
Hvordan går det med dere jenter?
 
Haff usikker! Jeg har ordentlig strekksmerter over tissen og murringer i ryggen .. Økt utflod med STORE bokstaver og puppene mine som pleier å bli vonde 3 dpo skjer det ikke noe med.. - men jeg tørr ikke håpe, da blir jeg bare skuffa :/ men sånn symptomsmessig er dette den mest " sannsynlige" pp foreløpig .. Der da?
 
Nei jeg vet liksom ikke enda, men blir spennende å se når du tester på lørdag :) gleder meg til det. Jeg har symptomer men de føler jeg har kommet hver pp fordi jeg ser etter de. Og kroppen min da lurer meg føler jeg
 
Jeg har stadig mens smerter men er jo en uke til IKM ???
 
Da har m begynt å blinke hos meg. Dag 25, men har normalt 30-32 dagers syklus så den får nok blinke noen dager til :)
 
Jeg kjøpte min på billige-tester.no, og betalte rett over 1500 kr tror jeg.. Dette var med 20 testpinner! :) Sjekket litt opp mot andre steder og der jeg sjekket lå det sånn ca på samme pris for ny. :) Nå så ikke jeg på sider som ebay foreksempel, men :)
 
Kjøpte min på finn betalte 700,- :)
 
Dytter litt :)
 
Noen som ska teste imorra? Jeeeg lurer på å vente te søndag.. På hyttetur med bare en test :/
 
Back
Topp