Vi som bruker CBFM ;) !

Monitoren påviser når østrogennivået stiger (noe den gjør ca 2-5 dager før el). Det er da man får høy på monitoren :)
 
Min monitor har vist høy siden torsdag, altså i 3 dager. Den viste høy i dag (dag 3), men fikk jeg fikk positiv el test fra bt.no (teststreken var like sterk som kontrollstreken)........ Hvorfor går ikke da monitoren opp til maks?? Dette er første pp med monitoren, men vel en LH stigning er en LH stigning!!

Hvor lenge har du brukt cbfm? Hvordan ser dine dager ut kontra eltester??
Men det kan jo hende at strimmeltesten ikke er pos da? Mine blir MYE sterkere enn kontrollstreken når de er positive ..
 
ImageUploadedByBV Forum1365860834.655765.jpg
dette er ikke den sterkeste jeg har hatt men denne ga meg smil på den digitale og.. ( og den eneste jeg hadde bilde av )
 
Vis vedlegget 11106 dette er ikke den sterkeste jeg har hatt men denne ga meg smil på den digitale og.. ( og den eneste jeg hadde bilde av )

Dette er mine tester de siste to dagene:
Nr 1 - morgenurinen i går.
De to nederste er fra i dag tidlig og i ettermiddag. Hvordan ville du tolket dem?

Hadde bare den dumme monitoren stått på maksimal i dag, hadde jeg ikke vært i tvil.
Jeg vet jo at i den første perioden bruker monitoren litt tid på å bli kjent med deg og derfor går den kanskje ikke til maks, så jeg burde jo stole mest på el-testene akkurat np, men alikevel blir jeg så i tviiiil......
 

Vedlegg

  • DSC_0116.JPG
    DSC_0116.JPG
    666,2 KB · Visninger: 209
Jeg fikk negativ EL test selv om CBFM sier Max, så tydelig at monitorer viser noe annet enn hva vi har trodd. Men stemmer med kroppen min for den har EL smerter så det holder.
 
Min monitor har vist høy siden torsdag, altså i 3 dager. Den viste høy i dag (dag 3), men fikk jeg fikk positiv el test fra bt.no (teststreken var like sterk som kontrollstreken)........ Hvorfor går ikke da monitoren opp til maks?? Dette er første pp med monitoren, men vel en LH stigning er en LH stigning!!

Hvor lenge har du brukt cbfm? Hvordan ser dine dager ut kontra eltester??


Jeg hadde høy i 5 dager føre den ble Max. Fikk høy fra dag 8
 
Oppdatering min første pp med clearblue fertilitetsmonitor:

Syklus: 28 dager
Prøveperiode: 2.
Pp med cbfm: 1.
Barn fra før: 1.
Påviste fertilitetsproblemer: Ingen.

1-5: mensen

6-8: Lav

9-11: Høy (men positiv el-test fra bt. på dag 11, spesielt med ettermiddags/kveldsurinen)
12-13: Maksimal :cool05

14-27: Lav

------------------------------------------------------------

Disse resultatene stemmer vedlig bra med tidligere. Jeg har el. ganske tidlig i syklusen( 6-7 dager etter mens) og en lang lutealfase på ca 16 dager.
Fascinerende å se hvor nøyaktig kroppen er. I dag er det nemlig 28 dager siden forrige el.
laughing7
 
Syklus: 32 dager
Prøveperiode: 7
Pp med cbfm: 1.
Barn fra før: 1.
Påviste fertilitetsproblemer: Ingen.

1-5: mensen

6-7: Lav

8-12 Høy (men positiv el-test fra bt. på dag 11, spesielt med ettermiddags/kveldsurinen)
13-14: Maksimal :cool05


Dette er 2 dager tidligere enn EL testene sa og 3 dager tidligere enn EL kalkulatoren
------------------------------------------------------------
 
Da er jeg i dpo land. Håper jeg har klart å tømme gubben bra hehe
 
Håper den kommer i posten din idag jeg også, blir spennende for deg ;)
 
Æsj! I morgen, da:)
 
Møkka post!!! Jeg innbiller meg at det har blitt sendt med b post :( æsj bæsj !! El testen sier negativ.. Æsj æsj æsj!!!
 
Det er kjipt! Hvor bestilte du fra?:)
 
Det er kjipt! Hvor bestilte du fra?:)
Fra apotekets nettside .. ;) Men når jeg bestillte tester fra fertil.no sist så ble de sendt på en onsdsg og dukka opp her på lørdag og det er samme kommune.. Sååå pakke og b post fra ett anna fylke kan vel ta litt tid antar jeg ..
 
Da var jeg nede på lav fertilitet igjen da så er nok dpo land nå. Spent på om dette hjelper da selv om jeg sånn sett har større tro på neste pp når CBFM har lagret en del info om meg fra forrige pp. Da får jeg jo et februar barn tilbogså så det hadde jo hvert koselig :)
 
Jeg er inne i min 2 pp med cbfm. Det som er så rart er at denne gangen gikk jeg rett fra lav til max? Noen som vet om det er "normalt"? Forrige pp hadde jeg en dag med høy, for så å få max dagen etterpå.
 
Back
Topp