Vi som bruker CBFM ;) !

Kjøpt min på Amazon og det var billig i forhold til Norge! Sjekket alle nettsidene. Kommer den neste uke :)
 
Hei! Slenger meg med her jeg, da jeg har kjøpt meg en cbfm og driver med 1 pp med denne. Men jeg lurte på litt hjelp, for cbfm'en ser ut til å bare vise høy denne mnd (har skjønt at det ikke er uvanlig), men jeg er rinelig sikker på at jeg hadde el rundt onsdag ( eggløsningssmerter, el-slim, fikk ømme pupper dagen etterpå, slikt som er vanlig for meg når jeg får el) men det som er saken er att monitoren enda viser høy.. For 10 dagen på rad.. Hvis jeg har rett og har hatt el på onsdag, hadde den vel snart gått ned til lav nå eller? Blæh.. Håper på god hjelp fra dere:)
 
Hei! Slenger meg med her jeg, da jeg har kjøpt meg en cbfm og driver med 1 pp med denne. Men jeg lurte på litt hjelp, for cbfm'en ser ut til å bare vise høy denne mnd (har skjønt at det ikke er uvanlig), men jeg er rinelig sikker på at jeg hadde el rundt onsdag ( eggløsningssmerter, el-slim, fikk ømme pupper dagen etterpå, slikt som er vanlig for meg når jeg får el) men det som er saken er att monitoren enda viser høy.. For 10 dagen på rad.. Hvis jeg har rett og har hatt el på onsdag, hadde den vel snart gått ned til lav nå eller? Blæh.. Håper på god hjelp fra dere:)

Skjønt flere har opplevd dette, men ta noen runder i høyet forde, og bare ta testene som den ber om. Så ordner det seg nok omikkedenne pp så neste. Er første pp min også med CBFM så blir liksom en prøve runde :)
 
Hei! Slenger meg med her jeg, da jeg har kjøpt meg en cbfm og driver med 1 pp med denne. Men jeg lurte på litt hjelp, for cbfm'en ser ut til å bare vise høy denne mnd (har skjønt at det ikke er uvanlig), men jeg er rinelig sikker på at jeg hadde el rundt onsdag ( eggløsningssmerter, el-slim, fikk ømme pupper dagen etterpå, slikt som er vanlig for meg når jeg får el) men det som er saken er att monitoren enda viser høy.. For 10 dagen på rad.. Hvis jeg har rett og har hatt el på onsdag, hadde den vel snart gått ned til lav nå eller? Blæh.. Håper på god hjelp fra dere:)

Så vidt jeg kjønt og lest på CB så den skal ta litt tid til å kjenne kroppen din i første runde og du må hvertfall ha tid du og bli kjent med den og kroppen din.
Les på clearblue .no hvis du lurer på noe de har sikkert svar for det meste :)
Håper du får svaret :)
Lykke til
 
Takk for var damer:) jeg får vel bare ta tiden til hjelp, også prøve å ikke bli for opphengt i dette.
 
Endelig, fått min CBFM igår så leste jeg en del bruksanvisning og der står at man må vente til å bruke den etter to mens runde :)
men jeg hadde SA ca. en måned siden og tatt HCG hos gyn forrige uke og de ringt meg igår og sa at hcg nivå er ikke helt ned som den skal være og må ta en ny prøve neste uke.

Må jeg vente til å bruke den til jeg får min første mensen :-(

Har noen erfaring med en sånn situasjon? :anyone
 
Jeg er litt nyskjerrig på denne greia. Noen som vil fortelle meg hva den gjør? Jeg har pfc (pearly).
 
Endelig, fått min CBFM igår så leste jeg en del bruksanvisning og der står at man må vente til å bruke den etter to mens runde :)
men jeg hadde SA ca. en måned siden og tatt HCG hos gyn forrige uke og de ringt meg igår og sa at hcg nivå er ikke helt ned som den skal være og må ta en ny prøve neste uke.

Må jeg vente til å bruke den til jeg får min første mensen :-(

Har noen erfaring med en sånn situasjon? :anyone
Ja du må vente til mensen igjen ;) bruk el tester til å finne eggløsninga di denne mnd før du tar den i bruk ;)
 
Takk for svaret Silckely :)
hvordan kan jeg gå fram?
skal bare teste med el testpinne eller :?)
hvor lenge jeg skal teste ?
 
Takk for svaret Silckely :)
hvordan kan jeg gå fram?
skal bare teste med el testpinne eller :?)
hvor lenge jeg skal teste ?
Jeg ville bare brukt vanlige el tester nå for å se om du kan finne el før mensen igjen.. Det kan ta tid så bare test helt til el kommer og ha tålmodighet ;)
 
Jeg ville bare brukt vanlige el tester nå for å se om du kan finne el før mensen igjen.. Det kan ta tid så bare test helt til el kommer og ha tålmodighet ;)

Jeg tror jeg har eggløsning fase nå :)
Og det betyr at hvis vi prøver å kose oss innen 48 timer så klaffer det snart igjen ;-)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    701,4 KB · Visninger: 135
Jeg tror jeg har eggløsning fase nå :)
Og det betyr at hvis vi prøver å kose oss innen 48 timer så klaffer det snart igjen ;-)
Dæven det var flaks!! - noen el tester kan slå ut på hcg .. - mitt tips er nå å humpe dumpe idag og imorra, men for sikkerhets skyld da ny el test ( lik den du brukte idag) imorra for å se om den har blitt negativ for å forsikre deg om riktig hormon som den slår ut på ;)
 
Hvordan går det med dere jenter?? Jeg er 7 dpo idag! Gleder meg til å komme igang med monitoren asså ;) er det sånn at den teller 24 timer fra den tiden jeg"aktiverer" den??
 
Jeg venter på min første mens etter SA og håper det kommer snart. Da kunne jeg bruke min monitor for aller første gang :)
 
Long time no see!! :-D

Første pp med monitoren denne mnd, og på dag 13 og 14 fikk jeg MAX (hurra). Dessverre så er det litt labert med humping for tiden - mye som skjer og nok å stresse med - så tviler på at det har klaffet. Humpet på CD12, så hvis EL var CD 14 så har ikke jeg trua, iallfall..
 
Back
Topp