Vi som bruker CBFM ;) !

På dag 5 i dag, i morgen begynner testingen :) pp1 med monitor og jeg er spent. Vurderer å teste med el-strimler også, bare for å se hvordan LH oppfører seg :) litt kjedelig hvis CBFM ikke klarer å lese av urinen min, hvis slikt kan skje?
 
På dag 5 i dag, i morgen begynner testingen :) pp1 med monitor og jeg er spent. Vurderer å teste med el-strimler også, bare for å se hvordan LH oppfører seg :) litt kjedelig hvis CBFM ikke klarer å lese av urinen min, hvis slikt kan skje?

Jeg har ikke opplevd det iallefall.
Har brukt den i 11 pp tilsammen.

Men jeg tester alltid med strimler i tilegg slik at jeg slipper å bruke så mange av testpinnene :p
Tester bare med pinnene når jeg vet EL er i anmarsj :)
 
Jeg har begynt å bruke denne nå:) Fikk den på lørdag og testet for første gang i går på dag 6:) Både i dag og i går har den vært lav- men det er jo ikke så rart:)

Jeg har en syklus på cirka 31 dager, men den har vært helt ute å kjøre for tida. Hvilken dag pleier dere å få den opp på høy?:) Og har dere brukt den lenge? Og når eventuelt ble dere gravide? Dette er spennende!
 
Jeg har begynt å bruke denne nå:) Fikk den på lørdag og testet for første gang i går på dag 6:) Både i dag og i går har den vært lav- men det er jo ikke så rart:)

Jeg har en syklus på cirka 31 dager, men den har vært helt ute å kjøre for tida. Hvilken dag pleier dere å få den opp på høy?:) Og har dere brukt den lenge? Og når eventuelt ble dere gravide? Dette er spennende!

Jeg kartla syklusene mine da jeg brukte den før.
kan legge ut oversikten men må bare lete opp det først :)

*kommer snart* :p
 
1pp med CBFM

Begynte 09.09.09
Dag 6 til dag 10: lav
Dag 11 til dag 22: Høy
Dag 23: Max
glis.gif

Dag 24: Max
Dag 25: Høy
Dag 37: TR

----------------------------------------------------------------------


2 pp
med CBFM


Dag 7 til 18: Lav
Dag 19 til 21: Høy
Dag 21: MAX
glis.gif

Dag 22: (MAX)
Dag 23: Høy
Dag 24: Lav
Dag 36: TR

----------------------------------------------------------------------


3 pp
(min egentlige prøvepause)



Dag 20: MAX
Dag 21: MAX (negativ CBD) og el-tester
Dag 34: TR

----------------------------------------------------------------------


4pp

For å spare testpinner så begynner jeg ikke å teste før på dag 14
Dag 14: Høy
Dag 16: Høy
Dag 17: MAX
glis.gif

Dag 31: TR

Ser ut til at syklusene mine blir kortere for hver pp, men jammen begynner jeg å bli lei av å vente
sukk.gif


----------------------------------------------------------------------


5pp

Dag 10 til dag 21: Høy
Dag 22: Max
Dag 23: Max
Dag 24: Høy
Dag 25: Lav
Dag 37: TR

----------------------------------------------------------------------


6 pp

Dag 14: Lav
Dag 15: Høy
Dag 16: Høy
Dag 17: Høy
Dag 18: Høy
Dag 19: MAX
Dag 20: MAX
Dag 21: Høy
Dag 33: TR
----------------------------------------------------------------------


7 pp: Dag 17: Høy
Dag 18: Høy
Dag 19: Høy
Dag 20: Høy
Dag 21: Høy
Dag 22: Høy
Dag 23: Høy
Dag 29-30: TR

Hadde EL på dag 16 ifølge tantens ankomst og da stemmer det nok også med at strekene på testene var veldig sterke og ble svakere.
Hadde ikke reknet med EL så tidlig, så må vel begynne å teste tidligere
sparke.gif


----------------------------------------------------------------------


8 pp:

Dag 15: Lav
Dag 16: Lav
Dag 17: Lav
Dag 18: Lav
Dag 19: Lav
Dag 20: Lav
Dag 21: Høy
Dag 22: Høy
Dag 23: Høy
Dag 24: Høy
Dag 25: Høy (strekene er så godt som like sterke nå, så max kommer forhåpentligvis i morgen)
Dag 26: Max
Dag 40: TR
 
Tusen takk Jølle! Jeg lurer på en ting. Må man bruke morgenurin? Fordi at jeg fikk monitoren min på lørdag - på syklusdag 5. Så jeg bare skyntet meg starte den opp, men da var klokka halv fire på ettermiddagen. Så nå er testevinduet mitt mellom halv 1 og halv sju på ettermiddagen. Så da blir det jo ikke morgenurin - men er det viktig?
 
Er det noen her inne som har blitt gravid av å bruke denne?

Jeg venter på at min skal dukke opp i posten:)
 
Tusen takk Jølle! Jeg lurer på en ting. Må man bruke morgenurin? Fordi at jeg fikk monitoren min på lørdag - på syklusdag 5. Så jeg bare skyntet meg starte den opp, men da var klokka halv fire på ettermiddagen. Så nå er testevinduet mitt mellom halv 1 og halv sju på ettermiddagen. Så da blir det jo ikke morgenurin - men er det viktig?


Det er jeg egentlig ikke sikker på. Jeg har alltid brukt den kun på morgenurin men det er mest fordi at det er da det passer best for meg.

Du kan evt stille den inn på dag 5 i morgen og være obs på at du ligger en dag forran om du ønsker å teste på morgenen?
Husker ikke hva som sto i bruksanvisningen med tanke på mest gunstig testetidspunkt, for den har jeg rotet bort :p
 
Mener å huske at den skal stilles inn til dagens første urin. Jeg var også litt utålmodig og startet den opp uten å tenke meg om. Måtte restarte morgenen etter men var bare på dag tre så det ordnet seg :)
 
Dag ni - fortsatt på lav:) Lurer litt på når den kommer til å øke til høy. Er fortsatt ganske svak strek der
 
Dytter litt på denne :)
Dag 12 her og fortsatt lav.
Har el ca dag 20 så det er vel ikke så uvanlig..?
 
Min pp med monitoren denne måneden:

1-5 - Mensen
6-9 - Lav
10- Høy
11-12 - Maksimal
14 - Høy.

I dag er jeg på dag 14, og 1 dpo (eggløsning igår). Dette er ganske likt som de andre periodene utenom den første hvor jeg hadde minst 4 dager med høy før jeg fikk maksimal på dag 12-13! :) Testing vil bli førstkommende fredag/lørdag med ekstrasensitive strimmeltester! :)
 
Dag 21 og fortsatt bare høy.
Har prøvd å tempe ved siden av men i ferien så er det ikke mange morgener jeg treffer på målevinduet mitt :p
Synes strekene i dag var svakere enn i går.. Er det vanlig med bare HØY i første pp? Hatt høy fra dag 14-21 og skulle likt at MAX snart dukket opp :)
 
Jeg er på dag 23 jeg og fortsatt bare lav=/ Synes det er så rart at syklusen har blitt så lang og tullete.. Skjønner ikke hvorfor!
 
Andre pp på CBFM nå spent hvordan det går, sist så hadde jeg sen el på dag 18! Mange som har blitt gravide etter å ha begynt og bruke CBFM?
 
Jepp. vært hos legen og blitt henvist til fertilitetsklinikk. Fikk brev derfra nå, om at jeg ikke ble prioritert ennå - fordi jeg var for overvektig. Det var et slag i ansiktet, men det er jo bare å prøve å gjøre noe med det selvfølgelig. Synes bare det er kjempe vanskelig og ting virker alt for mørkt for tida..
 
Back
Topp