Vi som bruker CBFM ;) !

Nå skjønner jeg ingenting, dere. Jeg har satt igang med å bruke min nye fertilitetsmonitor. Hver mnd får jeg pos eggløsningstest med strimmel på dag 16-17, så jeg syntes det var veldig unødvendig å begynne å teste så tidlig.

Men i dag fikk jeg høy på monitoren cd 9 :woot: Kan man få stigning så lenge før el? Eller har jeg hatt skivebom på el det siste året? Hvor lenge pleier dere å få høy før max?
Jeg fikk Høy fra dag 7 til dag 12 denne syklusen,så 2 dager med max. Så det kan vist variere.
 
Cd 10 og lav :) Sist mnd fikk jeg høy på cd 15 og max på 17. Håper det skjer litt tidligere denne mnd :D
 
Last edited:
Kjenner jeg ikke stoler på monitoren.

Brukte den første pp forrige mnd. Fikk maksimal dag 10 og 11. Hadde kun sex 1 gang på dag 18. (Prøvde ikke) men ble gravid.

Så i mitt hode vil det si at jeg ikke hadde eggløsning når monitoren sa jeg hadde?

Desverre endte det i en SA så påan igjen. Spørsmålet er jo om jeg skal gidde å bruke monitoren eller ikke
 
Kjenner jeg ikke stoler på monitoren.

Brukte den første pp forrige mnd. Fikk maksimal dag 10 og 11. Hadde kun sex 1 gang på dag 18. (Prøvde ikke) men ble gravid.

Så i mitt hode vil det si at jeg ikke hadde eggløsning når monitoren sa jeg hadde?

Desverre endte det i en SA så påan igjen. Spørsmålet er jo om jeg skal gidde å bruke monitoren eller ikke

Du var ikke allerede gravid da når du brukte den..? :/ Dumt det ble sa på deg denne gang. Håper den sitter neste gang!:) Den stemte på meg når jeg ble gravid med minsten, og sist pp stemte det også (el smerter - tappen osv)
 
Du var ikke allerede gravid da når du brukte den..? :/ Dumt det ble sa på deg denne gang. Håper den sitter neste gang!:) Den stemte på meg når jeg ble gravid med minsten, og sist pp stemte det også (el smerter - tappen osv)
Var definitivt ikke gravid når jeg begynte å bruke den :)

Får se hva den sier denne runden, men nå tester jeg med strips ved siden av :p
 
Nå har min vist høy i 2 uker hva skjer? Er på dag 26 i dag. Skjønner ingenting jeg nå:(
 
Er ikke alltid den når max, kanskje fordi stigningen snur raskt og går nedover igjen :) Men er enda ikke for sent!:) Jeg fikk første dag med høy i dag, på cd 19 :) Aldri hatt så sent, hehe
Jeg og fikk første dag med høy på dag 19, og den var høy i 2 uker og 2 dager før den gikk ned på lav igjen. Men er ikke det veldig lenge å ha høy i 2 uker?
 
Det beste i verden <3
 

Vedlegg

  • 1476341520549.jpg
    1476341520549.jpg
    18,2 KB · Visninger: 98
Back
Topp