Vi som bruker CBFM ;) !

Noen som vet om man kan bruke CBFM som graviditetstest uten om at den spør etter test? Altså, om jeg kan teste nå, før jeg setter opp første syklus.
 
CD 16 og fortsatt lav... første mnd jeg bruker den. Er det litt sånn første mnd at den bruker tid for å bli kjent med syklus og sånt?
 
1 dpo i dag.. Eller, jeg er usikker egentlig. Monitoren har vist 2 dager med max, og høy idag (det gjør den alltid), men når er el egentlig? Når den viser max? Rett etterpå? :p El smerter begge dagene med max, og åpen tapp. Litt lei av "pliktsex", haha, og vi er småsjuke begge to enda, så orker rett å slett ikke mer humping nå, men kanskje siste gang idag, bare just in case :p
 
Første pp'en min med cbfm! Har gledet meg i 2 mnd nå(var lenge tomt på lager) :) men jeg er nå på cd 7 og fikk høy! Lav i går på første testdag. Betyr det at el nærmer seg? Mannen er ikke hjemme før på onsdag, og ut i fra mine beregninger er ikke el før på lørdag. Erfaringer?
 
beb0300c1bd65f871754cddc58ebdc83.jpg

d0dfe233fbbe07e54a0f1c454328bdd6.jpg


Nærmer seg :D
 
Første mnd med CBFM og CD19 - fortsatt lav!! Skjønner ingenting for har alltid hatt syklus på mellom 28-32 dager. Var til og med til GU for å forsikre EL forrige mnd. Noen andre som har opplevd å hatt lav lengre enn normalt?
 
Første mnd med CBFM og CD19 - fortsatt lav!! Skjønner ingenting for har alltid hatt syklus på mellom 28-32 dager. Var til og med til GU for å forsikre EL forrige mnd. Noen andre som har opplevd å hatt lav lengre enn normalt?
Kan fortsatt ha syklus på 32 dager selv om el ikke har kommet.
Vet du når du pleier ha eggløsning?
 
Kan fortsatt ha syklus på 32 dager selv om el ikke har kommet.
Vet du når du pleier ha eggløsning?

Litt usikker for det er blitt lengre sykluser. Før hadde jeg konsekvent 28 dagers syklus og kjente EL godt på kroppen. Nå er jeg mer usikker. Derfor jeg kjøpte monitoren. Håper det skjer noe snart...
 
Har testet siden cd6, så var 10 sticks igår. Men den burde vel fortsette å spørre?

Nei, ikke hvis den klarer å finne max innen 10 testpinner :) Dag nr 2 blir uansett også max, dag 3 blir høy, så lav igjen. Her fant den EL/MAX etter at 10 pinner var brukt, så den ba om 20 pinner denne pp. Bortkasta pinner etter 2 med max og høy, når den kun viser lav frem til den starter å blinke "m" igjen uansett.. :p
 
Back
Topp