Vi som bruker CBFM ;) !

Nei, ikke hvis den klarer å finne max innen 10 testpinner :) Dag nr 2 blir uansett også max, dag 3 blir høy, så lav igjen. Her fant den EL/MAX etter at 10 pinner var brukt, så den ba om 20 pinner denne pp. Bortkasta pinner etter 2 med max og høy, når den kun viser lav frem til den starter å blinke "m" igjen uansett.. :p
Men hva om jeg ikke har el nå da?
Forrige mnd var den helt feil nemlig :p
 
Skal starte på min første pp med ferrilitetsmonitoren. Har den gamle typen fra tidligere forsøk så spent på om den vil hjelpe meg denne gangen :)
 
Da fikk jeg første dag med Maksimal i dag på cd 9 :O skal jo ikke ha el før om 3 dager iflg. tidligere sykluser og testing med BT. Har heller ingen el-smerter som jeg alltid har ved el(vertfall det jeg har trodd er el-dagen). Noen som har opplevd maks på cbfm for så å ikke få positiv BT før mange dager etterpå?
 
Da fikk jeg første dag med Maksimal i dag på cd 9 :O skal jo ikke ha el før om 3 dager iflg. tidligere sykluser og testing med BT. Har heller ingen el-smerter som jeg alltid har ved el(vertfall det jeg har trodd er el-dagen). Noen som har opplevd maks på cbfm for så å ikke få positiv BT før mange dager etterpå?
Nå testet jeg ikke med annet enn monitor forrige syklus. Men jeg fikk maksimal på dag 9 og 10. Hadde sex på dag 18, eneste gangen da vi prøvde å ikke bli gravid pga en studie. Jeg ble gravid (men mistet). Så jeg stoler ikke blindt på monitoren.
 
Nå testet jeg ikke med annet enn monitor forrige syklus. Men jeg fikk maksimal på dag 9 og 10. Hadde sex på dag 18, eneste gangen da vi prøvde å ikke bli gravid pga en studie. Jeg ble gravid (men mistet). Så jeg stoler ikke blindt på monitoren.

Hmm, ja ikke sant.. spørs om den registrerer en liten økning og antar at el kommer. Mens i realiteten har kroppen prøvd på el men ikke fått det til. Vanskelig å si, men skal i alle fall fortsette med aksjeinnleggingen noen dager ekstra ;)
 
ImageUploadedByBV Forum1476876347.569113.jpg


Endelig!! :)
 
Hmm, ja ikke sant.. spørs om den registrerer en liten økning og antar at el kommer. Mens i realiteten har kroppen prøvd på el men ikke fått det til. Vanskelig å si, men skal i alle fall fortsette med aksjeinnleggingen noen dager ekstra ;)
Gjør det, gjerne litt over en uke ekstra :p
 
Krysser fingrene for det:) bare å hoppe i høyet :) mannen kommer endelig hjem idag her også,etter 4 ukers jobb:) å forventer el om ca 7 dager så nå skal det nytes :):happy:

Fløy på han med en gang han kom inn døren ;) uff, 4 uker er lenge! Bra han kommer heim i god tid da :) Håper at det klaffer for dere denne pp. Happy humping :):)
 
Fløy på han med en gang han kom inn døren ;) uff, 4 uker er lenge! Bra han kommer heim i god tid da :) Håper at det klaffer for dere denne pp. Happy humping :):)
Hehe,ja samme her :laughing002
Ja nå er det sannelig påtide ,håper for dere også:) :)
 
Har brukt opp de 20 testene (første mnd nå) og er fortsatt på høy. Det ser ut som monitoren vil ha test i morgen også. men hvor mange tester skal man egentlig bruke på den første mnd? skal det ikke være maks 20?
 
Back
Topp