Vi som bruker CBFM ;) !

ImageUploadedByBV Forum1474810243.798522.jpg

Ville vært typisk om den var positiv siden jeg nå har brukt 1.500kr på monitor
 
Klarte ikke holde meg hehe digital viste negativ:) men det var nå kl 16 og tissa for en time sia så kan jo håpe :p
 
Monitoren tar ikke imot tester sålenge den ikke ber om det ,så da er det bare å stoppe etter registrert maksimal å vente på å teste med graviditetstest:)

Forrige periode spurte den ikke etter flere, men denne perioden har den spurt etter jeg fikk maks. Skal jeg forsette selv om den spør etter den har vist maks? Fikk første maks på torsdag, men den ber fremdeles etter test. Test nr 10 er i morgen. Fikk høy lørdag og lav idag. Men er de testene nødvendig altså etter maks?
 
Forrige periode spurte den ikke etter flere, men denne perioden har den spurt etter jeg fikk maks. Skal jeg forsette selv om den spør etter den har vist maks? Fikk første maks på torsdag, men den ber fremdeles etter test. Test nr 10 er i morgen. Fikk høy lørdag og lav idag. Men er de testene nødvendig altså etter maks?
Nei det er ikke nødvendig :) den slutter å be etter test og ber om graviditetstest når den mener tiden er inne :p så starter du bare ny syklus ved neste mens :) om det blir ny mens da:)
 
Nå skjønner jeg ingenting, dere. Jeg har satt igang med å bruke min nye fertilitetsmonitor. Hver mnd får jeg pos eggløsningstest med strimmel på dag 16-17, så jeg syntes det var veldig unødvendig å begynne å teste så tidlig.

Men i dag fikk jeg høy på monitoren cd 9 :woot: Kan man få stigning så lenge før el? Eller har jeg hatt skivebom på el det siste året? Hvor lenge pleier dere å få høy før max?
 
Er det for tidelig å teste 10 DPO med monitoren? Spurte om det en gang tidligere når dere fikk positiv graviditetstest, men fikk bare svar hos ei. Flere erfaringer?
 
Back
Topp