Vi som bruker CBFM ;) !

Blir spennende å se for meg i morgen.
Den testen som er på bildet er fra i dag og jeg skal ha mens på onsdag.
Oy:joyful::joyful: jeg kan virkelig ikke tro annet enn att du er gravid!:) ønsker deg masse lykke til imorgen og er nokså sikker på att det blir å stå Gravid på skjermen!:) :)
 
Oy:joyful::joyful: jeg kan virkelig ikke tro annet enn att du er gravid!:) ønsker deg masse lykke til imorgen og er nokså sikker på att det blir å stå Gravid på skjermen!:) :)

Du hadde rett ❤️❤️❤️❤️❤️
Våknet opp tok test og da lyste denne opp mot meg! ❤️

Er så lykkelig at jeg tror jeg har postet det på samtlige tråder jeg følger! :-P

ImageUploadedByBV Forum1474347127.111588.jpg
 
Woop da har jeg og bestilt en sånn monitor! Har sikkert en del spm når jeg får den! Hehe ikm er om 6 dager så da får jeg den akkurat tidsnok til å starte til ny pp
 
Lurer på en ting, dere som får høy, hvor mange dager får dere høy før og etter max? Og har dere sex hver dag fra den viser høy eller venter dere til max?
 
Krysser fingrene for det :) :) monitoren er veldig grei å ha sånnsett,så man slipper å være i tvil både på el-tester og graviditetstester:)
Ja veldig:) har aldri tatt el tester før, men gidder ikke bruke sånne billige el tester for føler ikke de er helt til å stole på! Og har el smerter, når jeg har trodd el har vært, men leser sååå mange skriver at de kjenner det flere dager etter el faktisk har vært så nå vil jeg prøve å se om når jeg faktisk har el:)
 
Ja veldig:) har aldri tatt el tester før, men gidder ikke bruke sånne billige el tester for føler ikke de er helt til å stole på! Og har el smerter, når jeg har trodd el har vært, men leser sååå mange skriver at de kjenner det flere dager etter el faktisk har vært så nå vil jeg prøve å se om når jeg faktisk har el:)
Kjenner også godt når det nermer seg el ,men er vanskelig å vurdere om den er høy eller max uten monitoren:) våknet idag å kjente att noe var "galt" å att tegnene på el var rundt jørne,å jaggu viste monitoren høy enda det er noen dager til jeg egentlig trodde el skulle vise seg:) håper å tror du blir fornøyd med monitoren:)
 
Er det viktig å teste el til samme tid hver dag? Er det noe slingringsmål liksom?
 
Blir ikke helt klok på dette: Første dagen med Max og el slim. Er det da i morgen EL skjer? Eller når maskinen viser høy igjen? :)
 
Back
Topp