Vi som bruker CBFM ;) !

Wooooop idag har jeg fått cbfm i posten! Klør i fingra, nå må tr komme til mandag/tirsdag så jeg kan få åpna den haha! Hvis syklusen er noen ganger 31, og noen ganger 30, hva ville dere plotta inn da? 30 eller 31? Hvis tr kommer på tirsdag har det vært 31 de siste 3-4 mnd
 
Wooooop idag har jeg fått cbfm i posten! Klør i fingra, nå må tr komme til mandag/tirsdag så jeg kan få åpna den haha! Hvis syklusen er noen ganger 31, og noen ganger 30, hva ville dere plotta inn da? 30 eller 31? Hvis tr kommer på tirsdag har det vært 31 de siste 3-4 mnd

Jeg også var svært usikker på dette da det varierer fra 26-29 dager hos meg, men jeg tror aldri jeg plutta inn noe som helst angående syklus lengde (rett meg noen om jeg husker feil). Man skriver inn når den starter både dato og klokkeslett. Og velger hvilken tidsperiode man ønsker.:happy:
 
Jeg også var svært usikker på dette da det varierer fra 26-29 dager hos meg, men jeg tror aldri jeg plutta inn noe som helst angående syklus lengde (rett meg noen om jeg husker feil). Man skriver inn når den starter både dato og klokkeslett. Og velger hvilken tidsperiode man ønsker.:happy:
Okei :) trodde kanskje man måtte velge, men har jo aldri prøvd så vet ikke hvorfor jeg automatisk trodde det hihi!
 
Man trenger ikke oppgi sykluslengde:) bare man er innenfor det normale,tror det står mellom 26-40 dager,så godtar monitoren det :)
 
Forstår godt det. Håper tanta kommer fort at du får komme i gang med monitoren;) (Så lenge du ikke har sjans for å være gravid selvfølgelig,da er hun ikke velkommen vil jeg tro) :happy:
Ikke redd for det hehe negativ bt nå idag. Ikke troa:) nå gleder jeg meg bare til ny pp med cbfm! Og så ble jeg overtalt til solvipect hehe så full kjør nå
 
Lurer litt på hva dere andre gjør her angående antall tester. Monitoren ber jo altså alltid om 10 eller 20 tester, tester dere alle, eller stopper dere når dere har funnet EL (fått maks på monitoren).

Forrige PP fikk jeg:
Test 8 lav
Test 9 høy
Test 10 maks.
Monitoren spurte etterpå ikke etter mer tester, så jeg ser det som kanskje ikke nødvendig å teste etter El er påvist ?

Erfaringer?
 
Lurer litt på hva dere andre gjør her angående antall tester. Monitoren ber jo altså alltid om 10 eller 20 tester, tester dere alle, eller stopper dere når dere har funnet EL (fått maks på monitoren).

Forrige PP fikk jeg:
Test 8 lav
Test 9 høy
Test 10 maks.
Monitoren spurte etterpå ikke etter mer tester, så jeg ser det som kanskje ikke nødvendig å teste etter El er påvist ?

Erfaringer?

Monitoren tar ikke imot tester sålenge den ikke ber om det ,så da er det bare å stoppe etter registrert maksimal å vente på å teste med graviditetstest:)
 
Men hvis den ber om 10 testet etter registrert max, er det vits da? Tenker at jeg ikke er intr i å gjøre dette dyrere enn nødvendig :p for har intrykk av her inne at den noen ganger ber om fryktelig mange tester :p
 
Men hvis den ber om 10 testet etter registrert max, er det vits da? Tenker at jeg ikke er intr i å gjøre dette dyrere enn nødvendig :p for har intrykk av her inne at den noen ganger ber om fryktelig mange tester :p
Hehe jeg skjønner den:) er ikke noe vits i å gi den flere tester etter registert max også ned til lav ,men jeg har ikke opplevd att den gjør det igrunn:) den gir ikke lyd ifra seg før den ber etter graviditetstest her :)
 
Åpna pakka nå, så heldigvis at ikke det følgte med tester så fikk bestilt på komplettapotek til 40%! Der så jeg også selvfølgelig at monitoren lå til 40% og haha typisk.... men da får jeg hvertfall testene i tide til el :)
 
Har kjøpt 2 pakker med tester, altså 40+8.. håper den sitter ila de testene for gud jeg kan ikke bruke såå mye penger hele tia :p
 
Kjøpte og 2 pakker, concieve pluss og vivag. Heldigvis på tilbud da ,men jaggu er det dyrt å prøve å unnfange et barn:D dyrere blir det :p
 
Back
Topp