Vi som bruker CBFM ;) !

ImageUploadedByBV Forum1474087176.031691.jpg
11dpo og positiv!!!! på monitoren. Fint å få det bekrefta svart på blått ;) legg med bilde av sensitiv billigstrimmel på samme urin (litt tørka...) 4pp med bruk av monitor, ikke sammenhengende. Brukte den i mai/juni (2pp'er) og 2pp'er nå i august/september. Føle egentlig ikke at den har hjelpt mæ så mye. Syns temping gir mer svar, men va greit å få bekrefta el på den, mye bedre enn strimmeltesta ihvertfall! Iiiiiik skjønne ikke at d har skjedd :D
ImageUploadedByBV Forum1474087115.444157.jpg

Fra 8-11dpo. Øverst e dagens :D
 
Vis vedlegget 197378 11dpo og positiv!!!! på monitoren. Fint å få det bekrefta svart på blått ;) legg med bilde av sensitiv billigstrimmel på samme urin (litt tørka...) 4pp med bruk av monitor, ikke sammenhengende. Brukte den i mai/juni (2pp'er) og 2pp'er nå i august/september. Føle egentlig ikke at den har hjelpt mæ så mye. Syns temping gir mer svar, men va greit å få bekrefta el på den, mye bedre enn strimmeltesta ihvertfall! Iiiiiik skjønne ikke at d har skjedd :D
Vis vedlegget 197377
Fra 8-11dpo. Øverst e dagens :D

Ååå så kjekt å se! :D Glad på dine vegne, må spiren sitte og svangerskapet bli fantastisk! ❤️
 
Vis vedlegget 197378 11dpo og positiv!!!! på monitoren. Fint å få det bekrefta svart på blått ;) legg med bilde av sensitiv billigstrimmel på samme urin (litt tørka...) 4pp med bruk av monitor, ikke sammenhengende. Brukte den i mai/juni (2pp'er) og 2pp'er nå i august/september. Føle egentlig ikke at den har hjelpt mæ så mye. Syns temping gir mer svar, men va greit å få bekrefta el på den, mye bedre enn strimmeltesta ihvertfall! Iiiiiik skjønne ikke at d har skjedd :D
Vis vedlegget 197377
Fra 8-11dpo. Øverst e dagens :D
Grattulerer så mye :) :)
 
Er det mulig med GT da? Har en monitor liggende som ikke ble mye til hjelp da jeg måtte fjerne egglederne :p Men skulle gjerne sett at den ble positiv en dag allikevel xD hihi
Ååh :/ ja graviditetstest godtar den uansett dag i syklus men den godtar kun el-test når den ber om det :)
 
I morgen skal jeg sette inn befruktet egg for første gang, og det er ingen test som sier klarere i fra om pos/neg enn monitoren ^^ krysser fingrene!
Helt enig der,den er pålitelig i massevis:) Krysser fingrene for deg å håper du snart får "Gravid" med store bokstaver på skjermen:)
 
Er det slik at man absolutt ikke skal se på strekene på testpinnene?
Fikk to ganske klare streker på den, men fikk ikke fullføre testen fordi jeg glemte å ta den i tidsrommet.

Har i tillegg i dag fått en svak strek på billigtest. Er sterke in real life og den var veldig svak for noen dager siden.

Skal ta test på monitor i morgen tidlig.

ImageUploadedByBV Forum1474304524.087192.jpg
 
Er det slik at man absolutt ikke skal se på strekene på testpinnene?
Fikk to ganske klare streker på den, men fikk ikke fullføre testen fordi jeg glemte å ta den i tidsrommet.

Har i tillegg i dag fått en svak strek på billigtest. Er sterke in real life og den var veldig svak for noen dager siden.

Skal ta test på monitor i morgen tidlig.

Vis vedlegget 197848

Det står på pakken att det kan være misvisende resultat på testpinnene og at de derfor ikke må leses av uten monitoren men jeg har merket godt dette året att strekene er nokså klar både på graviditet og på eggløsning :)
 
Så om jeg ser klare streker på g-test, så kan det være håp da :)
Så absolutt:) har fått både 1 og 2 streker på stavene og i mitt tillfelle var jeg gravid på 2 streker og ikke gravid med 1 strek så enten har jeg hadd veldig flaks eller så er de til å stole på uten monitoren:)
 
Så absolutt:) har fått både 1 og 2 streker på stavene og i mitt tillfelle var jeg gravid på 2 streker og ikke gravid med 1 strek så enten har jeg hadd veldig flaks eller så er de til å stole på uten monitoren:)
Spennende!
Er virkelig sånn at jeg grugleder meg til i morgen tidlig. Håpet er jo veldig stort nå og det vil jo si at skuffelsen er ekstra stor om den blir negativ. :-/

Legger med bilde av den testen jeg ikke fikk brukt. ;-)

ImageUploadedByBV Forum1474313565.414010.jpg
 
Spennende!
Er virkelig sånn at jeg grugleder meg til i morgen tidlig. Håpet er jo veldig stort nå og det vil jo si at skuffelsen er ekstra stor om den blir negativ. :-/

Legger med bilde av den testen jeg ikke fikk brukt. ;-)

Vis vedlegget 197870

Den er veldig lik min test da jeg sist fant ut jeg var gravid :) så jeg må si att jeg blir veldig åverasket om du ikke er gravid :)
Snapchat-7507138066333930890.jpg
 
Back
Topp