Vi som bruker CBFM ;) !

ImageUploadedByBV Forum1473137135.509141.jpg

Wooohooo i dag kom den!! :-D :-D
Aksjer ble lagt inn på mandag, skal legges inn i dag og forhåpentligvis enda flere ganger denne uken
Heia spiren min :-P

Jeg er i dag CD 13 og monitoren viser for femte dag høy, men da uten stigning i LH. Begynner å lure på om el i det hele tatt kommer.

Noen som har hatt det samme?
Har den nådd maksimal for dere?

Ha en fin mandag damer❤️

Jeg fikk maksimal på cd 15. Fikk lav t.o.m 13 så var super stresset. Men så kom maks cd14 og høy cd 15. (Noen har flere høy enn andre).

Hvertfall Høy, så håper jeg max er rundt hjørnet :D Åh, grugleder meg til dagene i DPO land, går så sakte! Haha, men tenk om det gjerne blir våres tur denne gang <3 Spennende! :)

Da er den rett rundt hjørnet jo!! :-D Så gøy da. :-)

Jeg gleder meg og gruer meg til dpo-land jeg også.
Da får man liksom den laaaaange ventetid før "dommen" kommer. :-P
Håper virkelig det blir vår tur. Hadde vært så gøy. <3
Lykke til og Happy humping. Alle aksjer skal legges i dag ;-)

Heihei!

Et spørsmål, er det noen som jobber turnus, altså natt, og bruker monitoren?? :)

Aaah, CD 17 og MAX! :D Jublet i heimen i morges, haha. Humpet hver dag denne uken, og fortsetter i noen dager (uke?) til :D
MEN.. Når jeg begynner å teller dager i DPO land, når starter man? Fra i dag? Eller siste dag med max? Tenker på når EL egentlig er i forhold til at maskinen slår ut på max:) Peiling?

Sniker litt fra marsforumet :)

For de av dere som lurer på om det går an å lese av testpinnene hvordan dere ligger an med tanke på de ulike hormonnivåene, så går det faktisk an :) Her er en fin bloggpost som forklarer hvordan:
https://infertilechemist.com/2013/05/18/old-habits-die-hard/

Jeg var nysgjerrig på om det funket, og tok derfor bilde av testene mine da jeg var prøver i juni (er nå 14 uker på vei etter at monitoren nok en gang klaffet på første forsøk for oss!) - legger ved bilde av maks her (dag 14), altså er eggløsning rett rundt hjørnet (dvs maks LH og østradiol på vei ned). Legg merke til hvordan begge strekene er like sterke. Til sammenlikning har den andre testpinnen en mye sterkere østradiolstrek enn LH-strek, den fikk jeg høy fertiliet på monitoren med. De med lav fertilitet på har jeg ikke lastet opp bilde av, men de er særdeles uspennende med helt usynlig LH-strek på og lite tydelig østradiolstrek på.

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    525,1 KB · Visninger: 94
  • image.jpeg
    image.jpeg
    277,3 KB · Visninger: 97
Aaah, CD 17 og MAX! :D Jublet i heimen i morges, haha. Humpet hver dag denne uken, og fortsetter i noen dager (uke?) til :D
MEN.. Når jeg begynner å teller dager i DPO land, når starter man? Fra i dag? Eller siste dag med max? Tenker på når EL egentlig er i forhold til at maskinen slår ut på max:) Peiling?

Jeg har EL på dag to med max, ut i fra hva tempen sier i hvertfall :)

Heihei!

Et spørsmål, er det noen som jobber turnus, altså natt, og bruker monitoren?? :)

Ja. Jeg har satt testperioden mellom 08 - 14. Er som regel oppe i 12, 1 tiden for å gå på toalettet.:happy: Dersom jeg må på toalettet før kl 8 om morgenen på fridager så sparer jeg det :p

Back
Topp