Man kan teste når man vil med graviditetstest i løpet av tidsperioden man har satt oppNår spør monitoren om graviditetstest?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man kan teste når man vil med graviditetstest i løpet av tidsperioden man har satt oppNår spør monitoren om graviditetstest?
Vis vedlegget 195270
Wooohooo i dag kom den!! :-D :-D
Aksjer ble lagt inn på mandag, skal legges inn i dag og forhåpentligvis enda flere ganger denne uken
Heia spiren min![]()
Ååå, så bra! Heia, heia!
Vis vedlegget 195270
Aksjer ble lagt inn på mandag, skal legges inn i dag og forhåpentligvis enda flere ganger denne uken
Heia spiren min![]()
Jeg er i dag CD 13 og monitoren viser for femte dag høy, men da uten stigning i LH. Begynner å lure på om el i det hele tatt kommer.
Noen som har hatt det samme?
Har den nådd maksimal for dere?
Ha en fin mandag damer![]()
Vis vedlegget 195270
Heia spiren min![]()

Hurra! Krysser alt jeg kan
Selv jubler jeg for høy idag! Endelig!![]()
Har den kommet for deg også?
Hurra, så kjekt. Krysser alt jeg har for deg også![]()
Hvertfall Høy, så håper jeg max er rundt hjørnetÅh, grugleder meg til dagene i DPO land, går så sakte! Haha, men tenk om det gjerne blir våres tur denne gang <3 Spennende!
![]()
Hmm! Jeg gikk fra lav igår til maksimal idag? Dag 9 på monitor (cd10). Erfaringer? Kan jeg stole på dette?![]()
Cd 16, enda høyCome oooon
![]()
Sannsynligvis har jeg det ja. Men så rart den gikk rett fra lav til maksimalVil ikke tro at den tar feil, du har nok bare tidlig el denne mnd?![]()
Aaah, CD 17 og MAX!Jublet i heimen i morges, haha. Humpet hver dag denne uken, og fortsetter i noen dager (uke?) til
MEN.. Når jeg begynner å teller dager i DPO land, når starter man? Fra i dag? Eller siste dag med max? Tenker på når EL egentlig er i forhold til at maskinen slår ut på maxPeiling?
Heihei!
Et spørsmål, er det noen som jobber turnus, altså natt, og bruker monitoren??![]()
Dersom jeg må på toalettet før kl 8 om morgenen på fridager så sparer jeg det