Jeg testa også svak rosa to dager før testdag fra Maigaard og fikk menssmerter fire dager før det. Høres ut som du følger fleres mønster her så jeg er superoptimistisk på dine vegneTusen takk, SmutaJa jeg vurderer å vente til fredag, som var anbefalt testdag ifølge Maigaard, og prøve med Clearblue digital da. Håper virkelig dette klaffer!!!

Jeg blir 40 om en måned og kjente mitt lille mirakel sparke ordentlig i går kveld for første gang, 18 uker i morgen og OUL om en uke. Jeg klarer fortsatt ikke tro på dette.
Det er godt å kikke innom her av og til og jeg følger med på hvordan det går med dere. (Føler meg rett og slett litt gammel i termingruppa
) Lykke til med alt som er på trappene, alle sammen. Både mer testing, nye forsøk og ultralyd

Om jeg skulle lykkes på dette forsøket, mitt siste forsøk med egne egg, tror jeg at det rabler helt for meg (i positiv forstand).
Så lenge resten av familien holder seg frisk skal det bli feiring!
Og veldig, veldig tomme. Tanken på å rykka heilt tilbake til start etter å ha fått opp håpet på denne måten er så uendeleg tung.
Hun sa bare at det var mange egg. Min AMH er på 18, og FSH er på 6, så veldig like dine blodprøver faktisk! Hun sa at det ikke var noe i veien for å gjøre IUI, men siden jeg allerede har hatt tre forsøk med IUI er det like greit å hoppe til IVF tenker jeg.