Hei alle dere fantastiske jenter her inne!
Jeg har ikke vært så aktiv her inne i det siste, har vært igjennom 2 tøffe uker etter at jeg fikk beinmargssprøyte (for å styrke immunforsvaret), og den ga noen heftige bivirkninger i form av smerter. Så jeg har gått mer eller mindre halvannen uke på Morfin og vært passe susete i hodet
Nå går det heldigvis bedre, før ny kur skal taes neste uke igjen...MEN: kur 2 av 6 betyr at jeg er et skritt nærmere målet om å bli ferdig med cellegiften, og deretter vil det bli en drøfting av IVF-planen videre på nyåret. Så målet mitt nå er bare å bli frisk og se fremover mot 2021
Har lest igjennom litt av innleggene nå ikveld, først vil jeg bare si til deg Smuta at jeg kjente det langt inn i hjerteroten, hvor brutalt, urettferdig og jævlig dette gamet her er! Jeg håper virkelig på et mirakel for dere, og at dere finner styrke i en vanskelig og usikker tid, må alt bare gå bra tilslutt!
Og NyPrøver, veldig leit å lese om at det ikke gikk denne gangen, men godt at dere kan gå rett på fryseforsøk. Jeg hadde fryseforsøk i naturlig syklus rett etter ferskforsøk og det var en drøm å slippe alle medisinene, selv om utfallet ikke ble som vi ønsket da. Håper virkelig dette er gullegget dere trenger, massevis av lykke til!
Saltvann, håper alt går bra med deg og simuleringen og også i jobbsammenheng, ønsker deg masse lykke til fremover med alt, veldig spennende, denne gangen skal det bli baby ser du!
Og FrøkenBlå, gratulerer så mye med graviditet, så fantastisk!
Veldig glad på dine vegne, det er så deilig å se at det er damer her inne som lykkes, det gir håp og ny glød til gruppen. Håper alt går fint for deg fremover og at du kan senke skuldrene om en stund og få nyte et ukomplisert og fint svangerskap
Det samme til dere Cookies og Katch!
Velkommen hit til oss Willeikke og Solomor2020, ønsker dere masse lykke til med oppstart og stimulering, blir kjekt å følge dere!
Og til deg Håpefull2 med ruging, mange gode lykkeønskninger sendes din vei!
Ellers håper jeg at dere andre snart kommer igang med stimulering!
Jeg er nok ikke alltid like rask nå fremover med å oppdatere og komme med svar her inne, men jeg tenker på gruppen her og er veldig glad dere bruker den aktivt og at den er til nytte for flere! Jeg vil nok stikke innom her fra tid til annen og hilse på og se hvordan det går med dere
Klem fra Vårsol