Takk! Og ja, vi trenger ikke gjøre denne prosessen mer spennende enn nødvendig!Kontroll på mandag!
![]()
Herlig, Lura!! Heier på deg!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Og ja, vi trenger ikke gjøre denne prosessen mer spennende enn nødvendig!Kontroll på mandag!
![]()
Tusen takk! Jeg var så desperat at jeg var villig til å prøve nesten hva som helst og kjente nok tårene presse på der jeg stoJeg ble helt svett av å lese historien din.Jeg tror jeg hadde brutt sammen av nervøsitet. Du er imponerende løsningsorientert, og flott at du ikke gav opp på første apotek besøk.
Nå får vi bare krysse fingrene for at resten av forsøket blir mindre dramatisk.![]()
Nå har jeg ihvertfall alt jeg trenger av medisiner frem til kontroll, og så får vi krysse fingrene... 
Tusen takk søta! Kan heldigvis le litt av den apotekrunden på lørdag, det er så typisk meg!Herlig, Lura!! Heier på deg!!!OG EGGENE!!
![]()
Fikk svar fra Hausken og de satser på at det holdt med 4 dager med Progynova, men det får vi se på mandag!Så spennende!! Hvor lenge klarer du og vente? Er du fortsatt på fjellet? Så digg isåfall!!
Nyt dagen![]()
På fredag kanskje? Da er det en uke siden innsett. 

Ja! Skal ha Skype-møte med legen min hos OLGA snart for å diskutera vegen vidare. Men ho hadde ikkje stemme i går, så må venta litt...Kjære deg, så flott!! Så nå er planen å avklare hjerte og mage, også innsett?

fader heller så lyst jeg hadde til at den var positiv. Jeg har litt håp igjen, men ikke så mye. Nå skal vi lage forsinket fastelavens boller med bestefar. 

Åh, så leit, Camilla!!Jeg tok en test i dag...den var negativfader heller så lyst jeg hadde til at den var positiv. Jeg har litt håp igjen, men ikke så mye. Nå skal vi lage forsinket fastelavens boller med bestefar.
![]()
Åh, så leit, Camilla!!Kor mange DPO er du? Deilig med fastelavnsbollar som trøst i det minste.
Ja boller slår aldri feil. Hadde innsett på fredag av en 5 dagers blastocyst. Er jeg 10 dpo da?
Jepps, då er du 10 DPO. Einig med Saltvann! Håpet er ikkje ute enno. Kryssar fingrar og tær!Ja boller slår aldri feil. Hadde innsett på fredag av en 5 dagers blastocyst. Er jeg 10 dpo da?
Tusen takk for at du tenker på meg, du er god.@NyPrøver2020 tenker på deg. Bare 1 uke til oppstart (eller husker jeg feil) Uansett, gleder meg på dine vegne!
Spennende å prøve noe nytt da. Forhåpentligvis er det alt som skal til for å lykkesTusen takk for at du tenker på meg, du er god.En uke igjen, er en kort protokoll men lenger enn vanlig . Starter jo på sprøyter før mens denne gang. Har du bestemt deg hva du skal?

Velkommen til oss "unge" håpefulleHei dere,
I gang med søskenforsøk hos Hausken i Oslo, etter nesten 2 år hos Livio uten hell. Har en gutt på 3,5 med IVF fra før.
Har fulgt med og lest her inne, men aldri turt å legge inn noe før nå..
HCG <5 i går etter første ferskforsøk hos Hausken og knust. Hadde så troen på ny klinikk, nye øyne, nye undersøkelser og medisiner, men dessverre samme utfall som så mange ganger tidligere. Fyller 40 i mars og kjenner veldig på dette tallet som puster meg i nakken.. hadde så inderlig håpet at det skulle sitte før fylte 40 liksom..
Lest om Assisted Hatching og vet ikke om jeg bare trenger ett nytt halmstrå eller om det faktisk er noe i det.. er det noe som har testet det her?
Utslitt av å prøve å være positiv og mobilisere til nytt forsøk, men samtidig det eneste som holder meg oppe etter negativ test.
Vet ikke helt hva jeg lurer på, bare fint å vite at man ikke er helt alene i dette marerittet.. <3

Hei og velkommen til deg!Hei dere,
I gang med søskenforsøk hos Hausken i Oslo, etter nesten 2 år hos Livio uten hell. Har en gutt på 3,5 med IVF fra før.
HCG <5 i går etter første ferskforsøk hos Hausken og knust. Hadde så troen på ny klinikk, nye øyne, nye undersøkelser og medisiner, men dessverre samme utfall som så mange ganger tidligere. Fyller 40 i mars og kjenner veldig på dette tallet som puster meg i nakken.. hadde så inderlig håpet at det skulle sitte før fylte 40 liksom..
Lest om Assisted Hatching og vet ikke om jeg bare trenger ett nytt halmstrå eller om det faktisk er noe i det.. er det noe som har testet det her?
Utslitt av å prøve å være positiv og mobilisere til nytt forsøk, men samtidig det eneste som holder meg oppe etter negativ test.
Vet ikke helt hva jeg lurer på, bare fint å vite at man ikke er helt alene i dette marerittet.. <3

Du kom ingen vei med sykehuset altså? Så utrolig kjipt å lese om opplevelsen deres der! Men veldig bra at dere har fått hjelp til et nytt privatforsøk da!Spennende å prøve noe nytt da. Forhåpentligvis er det alt som skal til for å lykkes
Var endel frem og tilbake på å bestemme oss, ikke fordi vi ikke vil, men pga økonomi. Så ringte jeg pappa på bursdagen hans for å gratulere. Han hadde hørt fra søstra mi (som aldri klarer å holde noe for seg selv) Så han tilbydde seg å låne oss pengene til forsøket. Kjenner jeg han rett så får vi aldri lov å betale tilbake
Så i dag har jeg (og mannen) vært på sykehuset og tatt nye blodprøver. Vi satser på Medicus i Trondheim. Håper bare alt fortsatt ser bra ut og at de tilbyr oss forsøk. I så fall blir det i slutten av april om mannen klarer å trikse til turnusen sin på sjø.
Jeg er kjemperedd for at de skal si at prøvene ikke ser bra ut og at det ikke blir noe forsøk![]()
Forstår bekymringen for prøvene, men det kommer nok til å gå helt fint!For en god pappa du harSpennende å prøve noe nytt da. Forhåpentligvis er det alt som skal til for å lykkes
Var endel frem og tilbake på å bestemme oss, ikke fordi vi ikke vil, men pga økonomi. Så ringte jeg pappa på bursdagen hans for å gratulere. Han hadde hørt fra søstra mi (som aldri klarer å holde noe for seg selv) Så han tilbydde seg å låne oss pengene til forsøket. Kjenner jeg han rett så får vi aldri lov å betale tilbake
Så i dag har jeg (og mannen) vært på sykehuset og tatt nye blodprøver. Vi satser på Medicus i Trondheim. Håper bare alt fortsatt ser bra ut og at de tilbyr oss forsøk. I så fall blir det i slutten av april om mannen klarer å trikse til turnusen sin på sjø.
Jeg er kjemperedd for at de skal si at prøvene ikke ser bra ut og at det ikke blir noe forsøk![]()
Du kom ingen vei med sykehuset altså? Så utrolig kjipt å lese om opplevelsen deres der! Men veldig bra at dere har fått hjelp til et nytt privatforsøk da!Forstår bekymringen for prøvene, men det kommer nok til å gå helt fint!
![]()

Hei gode 22! Velkommen til oss! Kjente igjen så mykje i det du skriv... Eg blir også 40 i mars! Og kjenner også veldig på dette med alderen. Men eigentleg kun ifht dette med prøving, på andre område tenker eg mest at alder berre er eit tal.Hei dere,
Kor mange søskenforsøk har de gjort då? Eg og mannen har også ei lang søskenreise bak oss, du har vel fått med deg mykje av denne grusomme berg- og dalbanen vår om du har lest her før. Uansett veldig fint å ha deg med i gruppa vår! Blir det nytt ferskforsøk på deg igjen då snart? Blir spennande å følgja kvarandre her.