Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Jeg ble helt svett av å lese historien din.:eek::eek::eek: Jeg tror jeg hadde brutt sammen av nervøsitet. Du er imponerende løsningsorientert, og flott at du ikke gav opp på første apotek besøk.

Nå får vi bare krysse fingrene for at resten av forsøket blir mindre dramatisk. :Heartred
Tusen takk! Jeg var så desperat at jeg var villig til å prøve nesten hva som helst og kjente nok tårene presse på der jeg sto :inpain: Nå har jeg ihvertfall alt jeg trenger av medisiner frem til kontroll, og så får vi krysse fingrene...
Masse lykke til du også, det er så nervepirrende dager! :Heartpink

Så spennende!! Hvor lenge klarer du og vente? Er du fortsatt på fjellet? Så digg isåfall!! :)

Nyt dagen :)

Når hadde du testet? :happy090 På fredag kanskje? Da er det en uke siden innsett.

Jeg kjenner etter symptom hele dagen lang. Det som er så dumt er jo at jeg har hatt graviditetssymptomer siden 15. januar, så jeg kan ikke kjenne noen forskjell. Vi er på fjellet. Sendte Lillegutt til besteforeldre i går, men jeg klarer ikke å finne roen. Har vært våken siden 0230 i natt, er døds trøtt men får ikke sove. :eek::eek:

Godt å høre at det går bra med gutten din:Heartblue:Heartblue:Heartblue

Kjære deg, så flott!! Så nå er planen å avklare hjerte og mage, også innsett?
Ja! Skal ha Skype-møte med legen min hos OLGA snart for å diskutera vegen vidare. Men ho hadde ikkje stemme i går, så må venta litt... :) I mellomtida skal eg til kardiolog denne veka, så her blir det eit lite steg om gongen. OLGA bruker uansett tid på å forbereda innsett. Eg går allerede på antibiotika for både hysteroskopi og diverse. Ofte har dei ein «treningssyklus» før innsett for å optimalisera forholda, me får sjå kva dei foreslår for meg. Fleire løp parallelt her, altså. Men så utruleg godt å få litt håp tilbake i denne smørja! ❤️ No håpar eg å få kroppen som sådan på rett kjøl igjen og at det ikkje blir så lenge til me kan gjera innsett.

Jeg tok en test i dag...den var negativ:shifty::shifty::yuck: fader heller så lyst jeg hadde til at den var positiv. Jeg har litt håp igjen, men ikke så mye. Nå skal vi lage forsinket fastelavens boller med bestefar. :icescream:icescream

Jeg tok en test i dag...den var negativ:shifty::shifty::yuck: fader heller så lyst jeg hadde til at den var positiv. Jeg har litt håp igjen, men ikke så mye. Nå skal vi lage forsinket fastelavens boller med bestefar. :icescream:icescream
Åh, så leit, Camilla!! :( Kor mange DPO er du? Deilig med fastelavnsbollar som trøst i det minste.

@NyPrøver2020 tenker på deg. Bare 1 uke til oppstart (eller husker jeg feil :rolleyes: ) Uansett, gleder meg på dine vegne!

Ja boller slår aldri feil. Hadde innsett på fredag av en 5 dagers blastocyst. Er jeg 10 dpo da?

Hei søta:) Løpet er da absolutt ikke kjørt. Testet du med sensitiv, eller ikke? Jeg har jo np endelig lært meg at dpo er eggløsningsdagen. Så 1dpo er dagen etter eggløsning.

Håper du koser deg på fjellet! Jeg håper vi kommer oss opp noen dager neste uke :)

@NyPrøver2020 tenker på deg. Bare 1 uke til oppstart (eller husker jeg feil :rolleyes: ) Uansett, gleder meg på dine vegne!
Tusen takk for at du tenker på meg, du er god. ❤️En uke igjen, er en kort protokoll men lenger enn vanlig . Starter jo på sprøyter før mens denne gang. Har du bestemt deg hva du skal?

Tusen takk for at du tenker på meg, du er god. ❤️En uke igjen, er en kort protokoll men lenger enn vanlig . Starter jo på sprøyter før mens denne gang. Har du bestemt deg hva du skal?
Spennende å prøve noe nytt da. Forhåpentligvis er det alt som skal til for å lykkes :Heartred
Var endel frem og tilbake på å bestemme oss, ikke fordi vi ikke vil, men pga økonomi. Så ringte jeg pappa på bursdagen hans for å gratulere. Han hadde hørt fra søstra mi (som aldri klarer å holde noe for seg selv o_O ) Så han tilbydde seg å låne oss pengene til forsøket. Kjenner jeg han rett så får vi aldri lov å betale tilbake :Heartred
Så i dag har jeg (og mannen) vært på sykehuset og tatt nye blodprøver. Vi satser på Medicus i Trondheim. Håper bare alt fortsatt ser bra ut og at de tilbyr oss forsøk. I så fall blir det i slutten av april om mannen klarer å trikse til turnusen sin på sjø.
Jeg er kjemperedd for at de skal si at prøvene ikke ser bra ut og at det ikke blir noe forsøk :oops:

Hei dere,
I gang med søskenforsøk hos Hausken i Oslo, etter nesten 2 år hos Livio uten hell. Har en gutt på 3,5 med IVF fra før.
Har fulgt med og lest her inne, men aldri turt å legge inn noe før nå.. ;)

HCG <5 i går etter første ferskforsøk hos Hausken og knust. Hadde så troen på ny klinikk, nye øyne, nye undersøkelser og medisiner, men dessverre samme utfall som så mange ganger tidligere. Fyller 40 i mars og kjenner veldig på dette tallet som puster meg i nakken.. hadde så inderlig håpet at det skulle sitte før fylte 40 liksom..

Lest om Assisted Hatching og vet ikke om jeg bare trenger ett nytt halmstrå eller om det faktisk er noe i det.. er det noe som har testet det her?

Utslitt av å prøve å være positiv og mobilisere til nytt forsøk, men samtidig det eneste som holder meg oppe etter negativ test.
Vet ikke helt hva jeg lurer på, bare fint å vite at man ikke er helt alene i dette marerittet.. <3

Hei dere,
I gang med søskenforsøk hos Hausken i Oslo, etter nesten 2 år hos Livio uten hell. Har en gutt på 3,5 med IVF fra før.

HCG <5 i går etter første ferskforsøk hos Hausken og knust. Hadde så troen på ny klinikk, nye øyne, nye undersøkelser og medisiner, men dessverre samme utfall som så mange ganger tidligere. Fyller 40 i mars og kjenner veldig på dette tallet som puster meg i nakken.. hadde så inderlig håpet at det skulle sitte før fylte 40 liksom..

Lest om Assisted Hatching og vet ikke om jeg bare trenger ett nytt halmstrå eller om det faktisk er noe i det.. er det noe som har testet det her?

Utslitt av å prøve å være positiv og mobilisere til nytt forsøk, men samtidig det eneste som holder meg oppe etter negativ test.
Vet ikke helt hva jeg lurer på, bare fint å vite at man ikke er helt alene i dette marerittet.. <3
Velkommen til oss "unge" håpefulle :Heartred
Jeg har også lest om assited hatching, men at det ikke er et tilbud i Norge ennå. (Så vidt jeg vet i alle fall) Har så trua på at i alle fall 1 av mine mange frysforsøk hadde blitt noe av om de kunne tilbydd det :confused:
Negative tester er en tur langt ned i de dypeste grotter (for meg), men så klarer jeg å hente meg inn med å tenke på at neste gang, da skjer det... vel vel. Ikke skjedd ennå, men kan jo ikke gi opp for det ;)
Synes det er tøft å skifte klinikk. Fikk dere noe forklaring på hvorfor de valgte den behandlingen de valgte på Hausken? Fikk dere noen på frys? Tenker at først runde alltid er en slags prøverunde jeg, for å se hva man trenger av medisiner for optimal behandling neste runde. Eller noe sånt, du skjønner kanskje hva jeg mener.
Blir spennende å følge deg :Heartred

Hei dere,

Hei og velkommen til deg! :) Leit å høre at det ikke gikk veien denne gangen heller. Jeg er også under behandling hos Hausken i Oslo for øyeblikket og er så spent på om nye medisiner vil gi bedre resultater denne gangen. Jeg tror også du må til utlandet for å få assisted hatching, men Hausken foreslo scratching for meg, som er å skrape i livmorslimhinnen i stedet. Vet ikke hvilken behandling du har gått gjennom tidligere eller hva som er utfordringen hos deg, men jeg tror jeg kommer til å prøve det ved neste forsøk om vi ikke lykkes nå.

Ellers er du i godt selskap her, vi er mange som sitter med de samme tankene og følelsene som deg, og det er en god støtte å ha gjennom dette!:Heartpink

Spennende å prøve noe nytt da. Forhåpentligvis er det alt som skal til for å lykkes :Heartred
Var endel frem og tilbake på å bestemme oss, ikke fordi vi ikke vil, men pga økonomi. Så ringte jeg pappa på bursdagen hans for å gratulere. Han hadde hørt fra søstra mi (som aldri klarer å holde noe for seg selv o_O ) Så han tilbydde seg å låne oss pengene til forsøket. Kjenner jeg han rett så får vi aldri lov å betale tilbake :Heartred
Så i dag har jeg (og mannen) vært på sykehuset og tatt nye blodprøver. Vi satser på Medicus i Trondheim. Håper bare alt fortsatt ser bra ut og at de tilbyr oss forsøk. I så fall blir det i slutten av april om mannen klarer å trikse til turnusen sin på sjø.
Jeg er kjemperedd for at de skal si at prøvene ikke ser bra ut og at det ikke blir noe forsøk :oops:
Du kom ingen vei med sykehuset altså? Så utrolig kjipt å lese om opplevelsen deres der! Men veldig bra at dere har fått hjelp til et nytt privatforsøk da!:Heartpink Forstår bekymringen for prøvene, men det kommer nok til å gå helt fint!:)

For en god pappa du har ❤️har hørt mye godt om Medicus i Trondheim , en lege som min kusine har brukt jobber der. Han er fantastisk. Håper det ordner seg med turnus og ikke minst prøvene er i orden. Jeg har enda ikke hentet ut medisiner, så i tvil har vi vært, men er jo en uke igjen.

Du kom ingen vei med sykehuset altså? Så utrolig kjipt å lese om opplevelsen deres der! Men veldig bra at dere har fått hjelp til et nytt privatforsøk da!:Heartpink Forstår bekymringen for prøvene, men det kommer nok til å gå helt fint!:)

Takk for gode ord :Heartred

Nei altså legen ble bare irritert når jeg ringte for å høre om de hadde tatt en avgjørelse :( Så da takket jeg for meg og ba de om å informere bedre og riktig til andre som skal ha behandling der. Synd om det er flere som blir behandlet slik som vi ble gjort.
Uansett godt å legge det bak seg og håpe på bedre resultater og bra behandling på ny klinikk :)

Hei dere,

Hei gode 22! Velkommen til oss! Kjente igjen så mykje i det du skriv... Eg blir også 40 i mars! Og kjenner også veldig på dette med alderen. Men eigentleg kun ifht dette med prøving, på andre område tenker eg mest at alder berre er eit tal. :D Men no opplever eg utfordringar både med prøving og andre helseproblem etter å ha vore frisk som ein fisk heile livet, så 40-årskrisa er nok ikkje langt unna... :dead: Kor mange søskenforsøk har de gjort då? Eg og mannen har også ei lang søskenreise bak oss, du har vel fått med deg mykje av denne grusomme berg- og dalbanen vår om du har lest her før. Uansett veldig fint å ha deg med i gruppa vår! Blir det nytt ferskforsøk på deg igjen då snart? Blir spennande å følgja kvarandre her. ❤️

Back
Topp