Godt og ha fått en plan å forholde seg til

Ny plan gir nytt håp. Har du gått på Gonal tidligere?
Jeg har stort sett vært fornøyd med Hausken, men jeg syns de er litt "vinglepetter." Jeg får forskjellige beskjeder ettersom hvem jeg snakker med. Etter første SA i oktober, fikk jeg GO fra flere der, om at det bare var å kjøre på med hjemmeprøving ved neste syklus. Når jeg var hos legen nå, sa hun at jeg måtte vente en syklus. Alle der ville ha sagt det samme. Jeg sa at det er ikke beskjeden jeg har fått tidligere. Etterhvert "ga" hun seg på det, og sa at "åja, jeg tenkte at du var kommet lengre enn det du var. Så ja, da er det greit. "
Jeg må også ha en ny behandlingsplan... Muntlig og skriftlig var den behandlingsplanen jeg fikk sist etter samtale med B, både til "bruk" ved ivf og inseminering, og jeg gikk (som tidligere nevnt

) til innkjøp av medisiner. Nå kommer det altså en ny plan!
Jeg har inntrykk av at det går litt fort i svingene.
Jeg har funnet frem blodprøvesvarene mine derfra fra 2017, inkludert tsh (4.5) og fritt t4 ( 14.6)
Hvis det på bakgrunn av disse tallene (jeg kan ingenting om de verdiene) viser at mitt "fertiltetsproblem" kunne vært løst med et par tabletter hver morgen, hva ville du gjort i min situasjon?
Jeg er glad du får den hjelpen du trenger

Jeg har muligens bsre hatt litt uflaks. Jeg er uansett optimistisk