Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Takk, det samme til deg❤️❤️

Takk, bare en prat med legen. Jeg har noen spørsmål. Tenkt på deg flere ganger idag. Da jeg ble hentet av mann etter jobb igår, var du den/det første jeg snakket om. Lo av meldingen igår da du skrev at dere hadde snakket om alt! :) Jeg vet du kommer til å bli en fantastisk mamma. Det blir mer "ruging" på deg, bokstavelig talt, når du venter tvillinger. Du må passe godt på deg selv. Du forlater oss ikke? :rolleyes:

Takk, bare en prat med legen. Jeg har noen spørsmål. Tenkt på deg flere ganger idag. Da jeg ble hentet av mann etter jobb igår, var du den/det første jeg snakket om. Lo av meldingen igår da du skrev at dere hadde snakket om alt! :) Jeg vet du kommer til å bli en fantastisk mamma. Det blir mer "ruging" på deg, bokstavelig talt, når du venter tvillinger. Du må passe godt på deg selv. Du forlater oss ikke? :rolleyes:
Det gjør jeg ikke, blir spennende å høre om samtalen. Takk for gode tanker❤️ rart å snakke om hverandre, men ikke vite hvem vi er❤️Min mann vet også det meste om dere her inne:p:p

Hei damer :)

På vei til jobb og skrevet noen spørsmål til dagens legetime på Hausken. Si gjerne ifra dersom dere kommer på noe mer relevant for saken min. Ha en fin dag!! :)

- Hvorfor har ikke jeg blitt bedt om å øke dosen med levaxin? Jeg bør vel begynne og teste så fort Ovitrellen er ute av kroppen?

-Rimelig sikker på at jeg var gravid med begge mine ivf i vår/sommer, men at tsh hadde falt innen test.

- Øke dosen rett etter eggløsning? - Bør ikke sykdommer/medikamentbruk bruk tas med i betraktning når individuell behandlingsplan settes opp?

- Kan lavt stoffskifte ha vært skyld i alt? (Vanskelig og bli gravid, tidlig vannavgang. Påfallende at jeg iallfall har blitt gravid to ganger (om ikke 4) etter at jeg startet på medisiner.)

Sitter her på venterommet på sykehuset og skal inn å sjekke ståa der nede, men tenker bare på deg @NyPrøver2020 . Håper alt går fint i dag også :Heartred

Jeg fikk ikke timen. Legen ble ringt på, rett på en operasjon. Så fikk bare beskjed om å komme tilbake på fredag:wtf:Men, sånn er det . Var nok mye viktigere enn en sjekk, når legen måtte løpe. Hvordan gikk det med samtalen?

Jeg skjønner. Ja, ja, kjipt, men det går fort til fredag :) Jeg er ferdig. Det ble litt dårlig stemning da jeg begynte å ta opp ivf'ene i vår/sommer. Legen ble sur på meg og kom med strengestemmen! Da ble jeg helt matt! Hun beklaget at jeg ikke hadde fått beskjed om levaxin økning ved positiv test. Nå er jeg ganske sint. Jeg har egentlig ikke lyst til å legge igjen en krone der.

Jeg skjønner. Ja, ja, kjipt, men det går fort til fredag :) Jeg er ferdig. Det ble litt dårlig stemning da jeg begynte å ta opp ivf'ene i vår/sommer. Legen ble sur på meg og kom med strengestemmen! Da ble jeg helt matt! Hun beklaget at jeg ikke hadde fått beskjed om levaxin økning ved positiv test. Nå er jeg ganske sint. Jeg har egentlig ikke lyst til å legge igjen en krone der.
Det var ikke en hyggelig opplevelse nei, skjønner du er uenig med de. Hva tenker du gjøre? Vil du bytte sted ?

IMG
Jøss, strengestemmen?o_O Hva hadde de å si til sitt forsvar da?

Huff, så kjipt at det blei ein dårleg opplevelse, Saltvann. Ikkje bra om legen ikkje opptrer profesjonelt. Var dette på Hausken Lysaker? Kva tenker de om vegen vidare no då? La ting synka inn litt først? ❤️

Beklager sytetråd! Dere som er drit lei meg, bare skroll med:yuck:Er så redd, ingen symptomer , ingen følelse, og ingenting....om dere skjønner? Da jeg var gravid var det iallefall en følelse, er ting som sa jeg var gravid. Så redd for at magefølelsen er riktig....beklager alle dere som prøver, og her er jeg som fikk positiv test og enda klager. Men måtte få det ut....

Beklager sytetråd! Dere som er drit lei meg, bare skroll med:yuck:Er så redd, ingen symptomer , ingen følelse, og ingenting....om dere skjønner? Da jeg var gravid var det iallefall en følelse, er ting som sa jeg var gravid. Så redd for at magefølelsen er riktig....beklager alle dere som prøver, og her er jeg som fikk positiv test og enda klager. Men måtte få det ut....
Jeg er i uke 25 og sett bort ifra at jeg kjenner litt dult nå og da (samt en kul på magen) kan jeg ikke si at jeg føler meg veldig gravid. Jeg hadde virkelig ingen symptomer i begynnelsen, bortsett fra tørste som ga seg rundt uke 5. Har vært veldig nervøs, men alt er fint og flott her

Back
Topp