Jeg skal svare en hver og en av dere litt senere. Det begynner å gå opp flere lys hos meg nå. (Gratulerer til meg

) Neida. Før lillebror ble unnfanget var jeg under utredning for lavt stoffskifte. Jeg ble gravid på første forsøk, men mistet. Det kan ha vært tilfeldig. Jeg tok blodprøver hver 8 uke, men ble som nevnt (sikkert 109 ganger de siste dagene, beklager det) ikke satt på medisiner, da jeg lå i grenseland. Det ble ivf, og vannet gikk i uke 21. Mens jeg lå på sykehus før han ble født, ble jeg som nevnt satt på levaxin av overlege på Ullevål. Da vi skulle prøve på tredjemann, var stoffskiftet mitt justert. Vi "gadd" ikke å prøve engang, hoppet bare rett på ivf. Nå i ettermiddag slo det meg plutselig; kanskje grunnen til vanskelighetene med nummer 2, vsr pga umedisinert lavt stoffskifte? Og at grunnen til tidlig vannavgang vsr pga umedisinert lavt stoffskifte? Nå har jeg plutselig blitt gravid to måneder på rad. Tenker bare høyt. Det får jeg slutte med, får ikke gjort noe med det nå uansett. Uansett; 2021!

Gleden over Nyprøver er SÅ STOR!! RØRENDE RETT OG SLETT OG SÅÅÅÅ FORTJENT!! Ikke det, jeg unner ALLE her og få det til!!! Men jeg kan ikke stikke under en stol at med tanke på alt Nyprøver opplevde i forrige svangerskap .... uff, blir helt blank i øynene. Og jeg er egentlig ganske tøff!! Sååå fortjent og sånn det skulle bli