Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Det er da litt uflaks med to SA rett etter hverandre? Eller? Jeg vet at risiko for SA er høy i denne alderen, men likevel... For en berg-og-dalbane dette er! Nå skal mor pynte hus og drikke masse, så man er klar for en ny test snart ;)

Sorry bombardering med bilder av tester; her er dagens! Skal ta en før jeg legger meg også. Godt man skal på jobb imorgen :)

Vedlegg

• 20201129_151345.jpg
    20201129_151345.jpg
    19,7 KB · Visninger: 98
Sorry bombardering med bilder av tester; her er dagens! Skal ta en før jeg legger meg også. Godt man skal på jobb imorgen :)
Åh, håpar sånn for dykk! Er dette vanlege testar eller tidlege? Ser kanskje ut som at den er litt sterkare enn før i dag?! Men denne testetydinga er ikkje enkel... :hilarious:

Åh, håpar sånn for dykk! Er dette vanlege testar eller tidlege? Ser kanskje ut som at den er litt sterkare enn før i dag?! Men denne testetydinga er ikkje enkel... :hilarious:

Takk, jeg også, selv om dette er veldig uventet. Ja, jeg syns den er litt sterkere. Dette er vanlige tester.

De mener at det er helt vanlig med kjemisk, og at jeg bør prøve flere ganger. Men, de tjener jo penger på meg så er usikker på om jeg kan stole på de:shifty:

Skjønner tankegangen :) Men først om fremst tror jeg de vil at du skal lykkes, og jeg tror ikke de ville rådet deg til å prøve flere ganger, om de ikke hatt hatt troen på at det kan gå :)

Bare 6+2. så er jo ikke sikkert de ser noe.

Nei, så det må du være forberedt på. Jeg ville også så fort som mulig på ul sist, og jeg ville gå på en tirsdag før senvakt. Jeg skrev om jeg burde komme 6+2, eller 7+2, og gynekologen sa 7+2 helt klart. Vil bare at du skal være forberedt og ikke gå i kjelleren om du ikke ser noe. Snuppa :joyful:

Testen er lik som igår, så jeg innstiller meg på en SA. Utrolig kjipt. Skal ta en blodprøve imorgen. Uansett glad for at vi klarte det på egenhånd. Så nå håoer jeg at tiden før el ikke er akkurat de dagene vi er hos svigers i julen. Da gir jeg opp! Må svi mens jernet er varmt. Jeg har akkurat sendt lang mail til Hausken, spent på å høre hva de sier. Ha en fin dag, alle sammen :)

Hvordan går det med alle dere andre rugere der ute? Håper på mange gode nyheter fremover!

Nyprøver; skal tenke masse på deg idag!! Skjønner du er VELDIG spent!! Håper dere ser noe moro :joyful:

Last edited:
Tok første test i dag - negativ :( Blodprøver på onsdag, men da er jeg forberedt på at dette ikke gikk... Kjenner at mensen er like rundt hjørnet allerede :yuck:

Testen er lik som igår, så jeg innstiller meg på en SA. Utrolig kjipt. Skal ta en blodprøve imorgen. Uansett glad for at vi klarte det på egenhånd. Så nå håoer jeg at tiden før el ikke er akkurat de dagene vi er hos svigers i julen. Da gir jeg opp! Må svi mens jernet er varmt. Jeg har akkurat sendt lang mail til Hausken, spent på å høre hva de sier. Ha en fin dag, alle sammen :)
Håpet er ikkje ute før negativ test og TR er på plass, men forstår at du fryktar ny SA... Men som du seier, det er uansett veldig positivt at de fekk positiv test på eiga hand! Håpar fortsatt på sterkare strekar og terminspire. ❤️

Tok første test i dag - negativ :( Blodprøver på onsdag, men da er jeg forberedt på at dette ikke gikk... Kjenner at mensen er like rundt hjørnet allerede :yuck:
Ånei, så leit, Lura! :arghh: Kor mange DPO? Sender mange styrkeklemmar din veg ❤️❤️❤️

Ånei, så leit, Lura! :arghh: Kor mange DPO? Sender mange styrkeklemmar din veg ❤️❤️❤️
Turte nesten ikke å håpe denne gangen, det hadde nesten vært for godt til å være sant. Likevel er det så kjipt, hadde virkelig trengt en opptur nå...:( Jeg er 12 DPO i dag.

Håpet er ikkje ute før negativ test og TR er på plass, men forstår at du fryktar ny SA... Men som du seier, det er uansett veldig positivt at de fekk positiv test på eiga hand! Håpar fortsatt på sterkare strekar og terminspire. ❤️

Ja, det er enda håp :) Ellers prøver vi bare på nytt! :)

Back
Topp