Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, håpar sånn for dykk! Er dette vanlege testar eller tidlege? Ser kanskje ut som at den er litt sterkare enn før i dag?! Men denne testetydinga er ikkje enkel...Sorry bombardering med bilder av tester; her er dagens! Skal ta en før jeg legger meg også. Godt man skal på jobb imorgen![]()

Åh, håpar sånn for dykk! Er dette vanlege testar eller tidlege? Ser kanskje ut som at den er litt sterkare enn før i dag?! Men denne testetydinga er ikkje enkel...![]()
De mener at det er helt vanlig med kjemisk, og at jeg bør prøve flere ganger. Men, de tjener jo penger på meg så er usikker på om jeg kan stole på de![]()
Jeg ser bekymringen din, men du husker meg? Jeg hadde også lik dine, og plutselig ble de sterkere. Jeg misunner ikke de dagene du er gjennom nå , og ikke vite. Håper den blir sterkere og du får et svar du kan skjønne![]()
Bare 6+2. så er jo ikke sikkert de ser noe.Hvor langt er du imorgen?
eSorry bombardering med bilder av tester; her er dagens! Skal ta en før jeg legger meg også. Godt man skal på jobb imorgen![]()
e
Den streken er sterkere !! Jippi![]()
Tullete av meg, ble sur etterpå. Så nå gidder jeg ikke å teste noe mer før imorgen tidlig.Bare 6+2. så er jo ikke sikkert de ser noe.

Tusen takk, ønsker dere alle en fin dagHvordan går det med alle dere andre rugere der ute? Håper på mange gode nyheter fremover!
Nyprøver; skal tenke masse på deg idag!! Skjønner du er VELDIG spent!! Håper dere ser noe moro![]()
Lykke til!Tusen takk, ønsker dere alle en fin dag![]()
Håpet er ikkje ute før negativ test og TR er på plass, men forstår at du fryktar ny SA... Men som du seier, det er uansett veldig positivt at de fekk positiv test på eiga hand! Håpar fortsatt på sterkare strekar og terminspire.Testen er lik som igår, så jeg innstiller meg på en SA. Utrolig kjipt. Skal ta en blodprøve imorgen. Uansett glad for at vi klarte det på egenhånd. Så nå håoer jeg at tiden før el ikke er akkurat de dagene vi er hos svigers i julen. Da gir jeg opp! Må svi mens jernet er varmt. Jeg har akkurat sendt lang mail til Hausken, spent på å høre hva de sier. Ha en fin dag, alle sammen![]()
Masse lykke til i dag, NyPrøver!! Sender masse positive tankar din vegTusen takk, ønsker dere alle en fin dag![]()
Ånei, så leit, Lura!Tok første test i dag - negativBlodprøver på onsdag, men da er jeg forberedt på at dette ikke gikk... Kjenner at mensen er like rundt hjørnet allerede
![]()
Kor mange DPO? Sender mange styrkeklemmar din veg Turte nesten ikke å håpe denne gangen, det hadde nesten vært for godt til å være sant. Likevel er det så kjipt, hadde virkelig trengt en opptur nå...Ånei, så leit, Lura!Kor mange DPO? Sender mange styrkeklemmar din veg
![]()
Håpet er ikkje ute før negativ test og TR er på plass, men forstår at du fryktar ny SA... Men som du seier, det er uansett veldig positivt at de fekk positiv test på eiga hand! Håpar fortsatt på sterkare strekar og terminspire.![]()