Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Medicus har GLEMT å legge på mva når jeg betalte for donor spermen!!
4000 kr ekstra å betale passa sinnsykt bra nå:banghead::banghead::banghead: God jul til meg liksom....
Ånei, hææ? Er det mogleg?! Det var jo veldig uprofesjonelt...! :banghead: Kva seier dei til sitt forsvar?
 
Takk for det, kjære Solomor :) Ja, glad jeg kommer meg fort videre. Jeg er først og fremst veldig glad for at vi klarte å bli gravide på egenhånd. Så vi får bare prøve til spiren sitter :) Jeg har senvakt idag og på vei til Fürst for å ta hcg prøve. Jeg vet at den er synkende, så nå vil jeg bare få blødning så raskt som mulig. Håper du har det bedre :) 7 egg på frys er jo helt topp!! Jeg syns du er tøff, jeg! :)
Lykke til, gode Saltvann! Sender deg bøttevis av styrkeklemmar ❤️❤️❤️
 
Medicus har GLEMT å legge på mva når jeg betalte for donor spermen!!
4000 kr ekstra å betale passa sinnsykt bra nå:banghead::banghead::banghead: God jul til meg liksom....
Det skal jo ikke være mulig :facepalm: Skjønner at menneskelige feil kan oppstå, men en standard mal med mva på regninger burde man ha liggende klart.
 
Lykke til, gode Saltvann! Sender deg bøttevis av styrkeklemmar ❤️❤️❤️


Takk, Smuta :) Det går virkelig bra altså. Snakket med sykepleieren min på klinikken idag, og hun var så utrolig optimistisk til denne gangen. Det skjønner jeg ikke. Hun sa det var helt inne å få 1-2 på digital idag. Jeg har ikke trua. Tenkt en del på julen, eggløsning faller nok akkurat når vi er hos svigers! Toppen! Men det får bare gå. Vanligvis sover vi på samme rom som barna når vi er der, for hyggelig skyld. Jeg skal be svigermor re opp på et ekstra rom. :joyful: Du; noe jeg gjorde nytt når vi prøvde hjemme sist; jeg kom over Prefert på apoteket. Jeg søkte bare på gravid, og da dukket det opp. Et slags glidemiddel som skal hjelpe til med å bli gravid. Funket her iallfall! Tenkte bare å nevne det. Legger ved dagens siste bilde av tester, nå gidder jeg ikke mer. Kastet alle. Ny start! Jeg er klar og gleder meg :) Håper dagen er bra, jeg har senvakt. Så trett! Oppe til nesten .1.30 i natt, 48 kalenderdager, forobok og bakte 3 brød og spiste 4 brødskiver med kakao før jeg stupe i seng. Fikk hjelp av mannen selvsagt :)
 

Vedlegg

  • 20201201_083802.jpg
    20201201_083802.jpg
    24,8 KB · Visninger: 54
Takk, Smuta :) Det går virkelig bra altså. Snakket med sykepleieren min på klinikken idag, og hun var så utrolig optimistisk til denne gangen. Det skjønner jeg ikke. Hun sa det var helt inne å få 1-2 på digital idag. Jeg har ikke trua. Tenkt en del på julen, eggløsning faller nok akkurat når vi er hos svigers! Toppen! Men det får bare gå. Vanligvis sover vi på samme rom som barna når vi er der, for hyggelig skyld. Jeg skal be svigermor re opp på et ekstra rom. :joyful: Du; noe jeg gjorde nytt når vi prøvde hjemme sist; jeg kom over Prefert på apoteket. Jeg søkte bare på gravid, og da dukket det opp. Et slags glidemiddel som skal hjelpe til med å bli gravid. Funket her iallfall! Tenkte bare å nevne det. Legger ved dagens siste bilde av tester, nå gidder jeg ikke mer. Kastet alle. Ny start! Jeg er klar og gleder meg :) Håper dagen er bra, jeg har senvakt. Så trett! Oppe til nesten .1.30 i natt, 48 kalenderdager, forobok og bakte 3 brød og spiste 4 brødskiver med kakao før jeg stupe i seng. Fikk hjelp av mannen selvsagt :)
Husk kjære deg, egget kan ha festet seg senere hos deg. Sånn som hos meg ❤️
 
Takk, Smuta :) Det går virkelig bra altså. Snakket med sykepleieren min på klinikken idag, og hun var så utrolig optimistisk til denne gangen. Det skjønner jeg ikke. Hun sa det var helt inne å få 1-2 på digital idag. Jeg har ikke trua. Tenkt en del på julen, eggløsning faller nok akkurat når vi er hos svigers! Toppen! Men det får bare gå. Vanligvis sover vi på samme rom som barna når vi er der, for hyggelig skyld. Jeg skal be svigermor re opp på et ekstra rom. :joyful: Du; noe jeg gjorde nytt når vi prøvde hjemme sist; jeg kom over Prefert på apoteket. Jeg søkte bare på gravid, og da dukket det opp. Et slags glidemiddel som skal hjelpe til med å bli gravid. Funket her iallfall! Tenkte bare å nevne det. Legger ved dagens siste bilde av tester, nå gidder jeg ikke mer. Kastet alle. Ny start! Jeg er klar og gleder meg :) Håper dagen er bra, jeg har senvakt. Så trett! Oppe til nesten .1.30 i natt, 48 kalenderdager, forobok og bakte 3 brød og spiste 4 brødskiver med kakao før jeg stupe i seng. Fikk hjelp av mannen selvsagt :)


Fikk du hjelp av mannen til å spise brødskiver og drikke kakao? ;)Han har det godt:laughing001 Jeg syntes du er så effektiv og flink. Du ordner og styrer på. :flower

Selv har jeg null energi, så huset ser ikje ut. Ingen adventspynt og ingen kalender til Lillegutt. Kjenner at det svir litt. Blir irritert for at dette stjeler så mange krefter, også er det ikke sikkert at det blir noe resultat.
En annen ting som stresser meg litt er at hvis jeg er så heldig å bli gravid, så skal jeg gå på de jævlige( ja, de ødelegger meg helt:angryfire:BangHead) hormonene i 10 uker til. Det blir jo selvfølgelig verdt det, hvis jeg blir gravid. Men akkurat nå kjennes det ikke ut som om jeg skal klare det. Er litt lei og mørk i dag.
 
Fikk du hjelp av mannen til å spise brødskiver og drikke kakao? ;)Han har det godt:laughing001 Jeg syntes du er så effektiv og flink. Du ordner og styrer på. :flower

Selv har jeg null energi, så huset ser ikje ut. Ingen adventspynt og ingen kalender til Lillegutt. Kjenner at det svir litt. Blir irritert for at dette stjeler så mange krefter, også er det ikke sikkert at det blir noe resultat.
En annen ting som stresser meg litt er at hvis jeg er så heldig å bli gravid, så skal jeg gå på de jævlige( ja, de ødelegger meg helt:angryfire:BangHead) hormonene i 10 uker til. Det blir jo selvfølgelig verdt det, hvis jeg blir gravid. Men akkurat nå kjennes det ikke ut som om jeg skal klare det. Er litt lei og mørk i dag.


Åhhh, takk for det. Skrev ikke det for å skryte på meg noe, altså :laughing001 Huset trenger jo ikke å være så ryddig, det tenker ikke lille gullet ditt på. Hvis du har, sett frem noen nisser :) Du må jo absolutt ikke ha gavekalender, mange fine og få kjøpt :) Skjønner at det er tungt innimellom, det skjønner jeg veldig godt. Husk at du allerede har en skatt som elsker deg himmelhøyt :Heartred Fine deg. Det blir bra :Heartred Når du blir gravid, kommer du til å være så happy, så noen uker med medisiner, det fikser du!! :)
 
Våknet opp med

Huff, nå fortjente du ikke mer dritt før jul!!! Stor klem❤️
Ånei, hææ? Er det mogleg?! Det var jo veldig uprofesjonelt...! :banghead: Kva seier dei til sitt forsvar?
Det skal jo ikke være mulig :facepalm: Skjønner at menneskelige feil kan oppstå, men en standard mal med mva på regninger burde man ha liggende klart.
Serr? Om det gjør det vanskelig for deg nå rett før jul, be om å få vente med å betale til etter jul.

Ble heldigvis ikke så ille som jeg trodde:rolleyes: Ble 2000, men det er fortsatt penger jeg kunne ha brukt på noe annet. Hun beklaget så mye da, men jeg skjønner fortsatt ikke hvordan i all verden det går an:shifty:
 
Ånei, er blødning på plass? Så leit! No må den berre sitta neste gong. Klemmar


Nei, den er ikke det. Kom bare noe rødlig på crinonen idag tidlig. Men ingen blødning. Klinikken er optimistisk. Mye mens murringer. Spennende! Allerede sagt jeg skal ta et glass bobler på klinikken etter jobb på fredag, men det kan avlyses :laughing001
 
Hva hadde du gjort eventuelt neste gang i mine sko? Prøvd selv? Eller tatt medisiner og kjørt på med inseminering? Blir eggene av bedre kvalitet med medisiner?
Det vet jeg ikke , kan ikke mye om det. Jeg vet bare at jeg kunne ikke klart det uten medisiner.
 
Back
Topp