Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Mensen kom i går og slo til for fullt i dag med magekramper - bare for å gjøre alt verre liksom... Måtte likevel på Riksen for å ta blodprøve i dag. Nå ringte de meg nettopp for å si at de ikke har fått svaret enda og må ringe meg i morgen. Så nå må jeg få gnidd inn at jeg ikke er gravid i morgen også!:yuck: Er ganske deppa nå og føler vi aldri kommer til å få det til igjen:(
 
Herrejemini syklusen min er på bærtur:banghead: En follikkel på stakkarslige 9mm på syklusdag 11:shifty: Kan bli en laaaaaaaang syklus det her ja, spørs om det blir noe innsett:(
 
Herrejemini syklusen min er på bærtur:banghead: En follikkel på stakkarslige 9mm på syklusdag 11:shifty: Kan bli en laaaaaaaang syklus det her ja, spørs om det blir noe innsett:(
Det hadd jeg også, akkurat samme dag.... fikk vell eggløsning dag 21. var kluss etter fersk forsøk.
 
Mensen kom i går og slo til for fullt i dag med magekramper - bare for å gjøre alt verre liksom... Måtte likevel på Riksen for å ta blodprøve i dag. Nå ringte de meg nettopp for å si at de ikke har fått svaret enda og må ringe meg i morgen. Så nå må jeg få gnidd inn at jeg ikke er gravid i morgen også!:yuck: Er ganske deppa nå og føler vi aldri kommer til å få det til igjen:(


Ånei, Lura :Heartred Så leit å høre, må si jeg føler med deg :Heartred Ja, skjønner du er deppa. Jo, håpet må du ha :Heartred Styrkeklemmer sendes ifleng :Heartbigred skal jeg sette deg på oppstart?
 
Ånei, Lura :Heartred Så leit å høre, må si jeg føler med deg :Heartred Ja, skjønner du er deppa. Jo, håpet må du ha :Heartred Styrkeklemmer sendes ifleng :Heartbigred skal jeg sette deg på oppstart?
Takk Saltvann ❤️ Hadde tenkt å si at du kan sette meg på ikke gravid enn så lenge, men vi venter vel på oppstart. Har nettopp ringt Hausken for å få time, og omtrent i det jeg la på ringte Riksen for å bekrefte at blodprøven var negativ. De siste dagene har virkelig alt sett svart ut, men det gir meg et lite håp å få prøve på Hausken igjen. De ville egentlig bare sende meg behandlingsplan i posten med en gang, men har nå fått time om en uke så jeg kan snakke ordentlig med legen.
 
Siden jeg har brukt opp mine tre offentlige forsøk har jeg fått tilbud om en avsluttende avtale med lege på Rikshospitalet. Er det noen av dere som har benyttet dere av dette? Hva har dere evt fått ut av det?
 
Da har jeg vært på UL, og dessverre var det bare en stor og fin forstersekk uten innhold.
 
Han mente de burde sett noe nå når den var blitt så stor og nesten 7 uker. Men var ikke noe å se inni den.


Åhhh, kjære deg :Heartbigred Dette var virkelig triste nyheter, og jeg er oppriktig lei meg på deres vegne. Hadde vi vært i samme rom, hadde jeg gitt deg verdens største styrkeklem :Heartbigred
Kjære deg. Stor klem fra meg :Heartbigred
 
Last edited:
Åhhh, kjære deg :Heartbigred Dette var virkelig triste nyheter, og jeg er oppriktig lei meg på deres vegne. Hadde vi vært i samme rom, hadde jeg gitt deg verdens største styrkeklem :Heartbigred
Kjære deg. Stor klem fra meg :Heartbigred
Tusen takk, veldig godt med en klem fra «noen « som kjenner situasjonen vår. Er liksom ikke lett og gå på jobb, leve normalt og ikke vise den sorgen....når ingen vet.
 
Back
Topp