Kontroll i dag, hcg på nesten 6000. Og ho så en prikk inni livmoren. Så ikke noe hjerte, men siste kontroll på torsdag så håpet på hjertelyd da
Så legen sa jeg ikke skulle uroe med for ingen symptomer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kontroll i dag, hcg på nesten 6000. Og ho så en prikk inni livmoren. Så ikke noe hjerte, men siste kontroll på torsdag så håpet på hjertelyd daSå legen sa jeg ikke skulle uroe med for ingen symptomer.

Takk, det var veldig godt å få vite at det var ok. Når skal du igang ? Måtte du vente til over nyttår?Så godt å høre NyPrøver![]()
Takk, det var veldig godt å få vite at det var ok. Når skal du igang ? Måtte du vente til over nyttår?
Jeg skal prøve igjen i desember, men vet ikke om det kommer til å bli avbrutt. Har hatt positive EL tester siden syklusdag 5 så det er noe krøll med kroppen etter kjemisk
Håper det klaffer denne mnd! Jeg gikk også rett fra frys til fersk denne gangen , var litt krøll hos meg men det gikk. Har troa på degDet skjønnet jegJeg skal prøve igjen i desember, men vet ikke om det kommer til å bli avbrutt. Har hatt positive EL tester siden syklusdag 5 så det er noe krøll med kroppen etter kjemisk
Skal til gyn på onsdag så får vel litt oppklaring da
![]()
Håper det klaffer denne mnd! Jeg gikk også rett fra frys til fersk denne gangen , var litt krøll hos meg men det gikk. Har troa på deg![]()
Takk for oppmuntring
Kontroll i dag, hcg på nesten 6000. Og ho så en prikk inni livmoren. Så ikke noe hjerte, men siste kontroll på torsdag så håpet på hjertelyd daSå legen sa jeg ikke skulle uroe med for ingen symptomer.
Nei, de er slettet. Men det ligger på min bruker en eller annen plass her inne.Så fantastisk!!!![]()
![]()
Det var gode nyheter!! Teit av meg sikkert og spørre, men har du bilde av dine strimmeltester 12-15 dpo?
Da skal jeg lete på vei til jobb imorgenNei, de er slettet. Men det ligger på min bruker en eller annen plass her inne.![]()
Har mista helt troa på at det gårMen skal forsøke noen ganget til, har 7 på frys så håper gullegget er et av de
Takk for oppmuntring
![]()

Ikke mist troen7 egg er mange! Jeg har trua på at gullegget fins blant dem
![]()
Neste skritt er å høre hjertet , godt å ha små målFantastiskblir bare bedre og bedre
Dere er en sånn fantastisk heiagjeng alle sammen her![]()
Hvordan går det med deg da saltvann?
Har mista helt troa på at det gårMen skal forsøke noen ganget til, har 7 på frys så håper gullegget er et av de
Takk for oppmuntring
![]()

Bruk disse sidene og få ut alle mørke og vonde tanker. Masse varme tanker til deg
Jeg har mistet troen på denne gangen. Bestilt eggløsningstesterLitt kjipt, men får bare prøve igjen. Eggene som har blitt befruktet har det tydeligvis vært noe i veien med, så greit at kroppen ordner opp så kjapt som den gjør.
7 på frys er kjempe braDenne prosessen er dessverre stein tøff, men vi må ikke gi opp. Vi må prøve å samle krefter mellom forsøkene, og være med med mennesker som gir oss god energi. Vi må heie på hverandre, også er det flott at du tørr å si at ting er vanskelig.
Bruk disse sidene og få ut alle mørke og vonde tanker. Masse varme tanker til deg
![]()
Og tanken å sitte igjen med ingenting gir meg panikk
Åååh, heilt einig, Solomor! Men eg har også trua på at gullegget er der blant dei 7! Me har aldri fått embryo på frys, så det er eit godt teikn. Og som me snakka om, eggdonasjon/embryodonasjon er iallfall eit alternativ som hjelper mange - men ein må jo ha budsjett til det. Eg finn i det minste litt trøst i det at eggdonasjon er eit alternativ på vegen til ønskebarnet, om det no ikkje klaffar på våre fire neste forsøk hos OLGA. Men eg håpar jo aller helst at det blir full klaff allerede denne syklusen med prøving på eiga hand!Steintøff og fryktelig brutalMan vet liksom ikke om man sitter igjen med gevinsten til slutt, det plager meg. Hadde jeg visst at det ble baby ut av et av de eggene så hadde jeg ikke tatt det så tungt, men det er ingen som vet
Og tanken å sitte igjen med ingenting gir meg panikk
![]()
Jeg beundret deg for det positive pågangsmotet ditt, du har en sånn fantastisk måte å klare å legge det bak deg og se fremover. Det tror jeg er kjempe viktig i den prosessen her..
Når det er sagt så er det ikke over før tanta banker på
Men jeg er enig i det du sier med eggkvaliteten, det er bedre at naturen ordner opp så tidlig enn at man drar på UL og finner ut at barnet har en alvorlig sykdom og ikke er levedyktig. Jeg krysser fortsatt fingrene for at det går veien![]()

God jul til meg liksom....