Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Kontroll i dag, hcg på nesten 6000. Og ho så en prikk inni livmoren. Så ikke noe hjerte, men siste kontroll på torsdag så håpet på hjertelyd da❤️Så legen sa jeg ikke skulle uroe med for ingen symptomer.

Takk, det var veldig godt å få vite at det var ok. Når skal du igang ? Måtte du vente til over nyttår?

Det skjønnet jeg:happy: Jeg skal prøve igjen i desember, men vet ikke om det kommer til å bli avbrutt. Har hatt positive EL tester siden syklusdag 5 så det er noe krøll med kroppen etter kjemisk:( Skal til gyn på onsdag så får vel litt oppklaring da:nailbiting:

Det skjønnet jeg:happy: Jeg skal prøve igjen i desember, men vet ikke om det kommer til å bli avbrutt. Har hatt positive EL tester siden syklusdag 5 så det er noe krøll med kroppen etter kjemisk:( Skal til gyn på onsdag så får vel litt oppklaring da:nailbiting:
Håper det klaffer denne mnd! Jeg gikk også rett fra frys til fersk denne gangen , var litt krøll hos meg men det gikk. Har troa på deg ❤️

Kontroll i dag, hcg på nesten 6000. Og ho så en prikk inni livmoren. Så ikke noe hjerte, men siste kontroll på torsdag så håpet på hjertelyd da❤️Så legen sa jeg ikke skulle uroe med for ingen symptomer.

Så fantastisk!!! :) :) :) Det var gode nyheter!! Teit av meg sikkert og spørre, men har du bilde av dine strimmeltester 12-15 dpo?

Dere er en sånn fantastisk heiagjeng alle sammen her:Heartred :love7
Hvordan går det med deg da saltvann?

Jeg har mistet troen på denne gangen. Bestilt eggløsningstester :) Litt kjipt, men får bare prøve igjen. Eggene som har blitt befruktet har det tydeligvis vært noe i veien med, så greit at kroppen ordner opp så kjapt som den gjør.

Har mista helt troa på at det går:( Men skal forsøke noen ganget til, har 7 på frys så håper gullegget er et av de:happy: Takk for oppmuntring:Heartred

7 på frys er kjempe bra:flower:flower Denne prosessen er dessverre stein tøff, men vi må ikke gi opp. Vi må prøve å samle krefter mellom forsøkene, og være med med mennesker som gir oss god energi. Vi må heie på hverandre, også er det flott at du tørr å si at ting er vanskelig. :Heartred:Heartred:Heartred Bruk disse sidene og få ut alle mørke og vonde tanker. Masse varme tanker til deg:love7

Jeg har mistet troen på denne gangen. Bestilt eggløsningstester :) Litt kjipt, men får bare prøve igjen. Eggene som har blitt befruktet har det tydeligvis vært noe i veien med, så greit at kroppen ordner opp så kjapt som den gjør.

Jeg beundret deg for det positive pågangsmotet ditt, du har en sånn fantastisk måte å klare å legge det bak deg og se fremover. Det tror jeg er kjempe viktig i den prosessen her..
Når det er sagt så er det ikke over før tanta banker på;)
Men jeg er enig i det du sier med eggkvaliteten, det er bedre at naturen ordner opp så tidlig enn at man drar på UL og finner ut at barnet har en alvorlig sykdom og ikke er levedyktig. Jeg krysser fortsatt fingrene for at det går veien:)

7 på frys er kjempe bra:flower:flower Denne prosessen er dessverre stein tøff, men vi må ikke gi opp. Vi må prøve å samle krefter mellom forsøkene, og være med med mennesker som gir oss god energi. Vi må heie på hverandre, også er det flott at du tørr å si at ting er vanskelig. :Heartred:Heartred:Heartred Bruk disse sidene og få ut alle mørke og vonde tanker. Masse varme tanker til deg:love7

Steintøff og fryktelig brutal:( Man vet liksom ikke om man sitter igjen med gevinsten til slutt, det plager meg. Hadde jeg visst at det ble baby ut av et av de eggene så hadde jeg ikke tatt det så tungt, men det er ingen som vet:shifty: Og tanken å sitte igjen med ingenting gir meg panikk:wideyed:

Steintøff og fryktelig brutal:( Man vet liksom ikke om man sitter igjen med gevinsten til slutt, det plager meg. Hadde jeg visst at det ble baby ut av et av de eggene så hadde jeg ikke tatt det så tungt, men det er ingen som vet:shifty: Og tanken å sitte igjen med ingenting gir meg panikk:wideyed:
Åååh, heilt einig, Solomor! Men eg har også trua på at gullegget er der blant dei 7! Me har aldri fått embryo på frys, så det er eit godt teikn. Og som me snakka om, eggdonasjon/embryodonasjon er iallfall eit alternativ som hjelper mange - men ein må jo ha budsjett til det. Eg finn i det minste litt trøst i det at eggdonasjon er eit alternativ på vegen til ønskebarnet, om det no ikkje klaffar på våre fire neste forsøk hos OLGA. Men eg håpar jo aller helst at det blir full klaff allerede denne syklusen med prøving på eiga hand! :flower

Jeg beundret deg for det positive pågangsmotet ditt, du har en sånn fantastisk måte å klare å legge det bak deg og se fremover. Det tror jeg er kjempe viktig i den prosessen her..
Når det er sagt så er det ikke over før tanta banker på;)
Men jeg er enig i det du sier med eggkvaliteten, det er bedre at naturen ordner opp så tidlig enn at man drar på UL og finner ut at barnet har en alvorlig sykdom og ikke er levedyktig. Jeg krysser fortsatt fingrene for at det går veien:)

Takk for det, kjære Solomor :) Ja, glad jeg kommer meg fort videre. Jeg er først og fremst veldig glad for at vi klarte å bli gravide på egenhånd. Så vi får bare prøve til spiren sitter :) Jeg har senvakt idag og på vei til Fürst for å ta hcg prøve. Jeg vet at den er synkende, så nå vil jeg bare få blødning så raskt som mulig. Håper du har det bedre :) 7 egg på frys er jo helt topp!! Jeg syns du er tøff, jeg! :)

Medicus har GLEMT å legge på mva når jeg betalte for donor spermen!!
4000 kr ekstra å betale passa sinnsykt bra nå:banghead::banghead::banghead: God jul til meg liksom....

Back
Topp