Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Jeg gikk på lutinus mwd yngstemann, og da mener jeg å huske at jeg tok 3 om dagen. Hva med crinone? Hvor mange blir man som gravid anbefalt og ta? 3?

Hipp, hipp hurra:talk017
Jeg vil ikke kjøpe medisinene dine, men den pinnen der skulle jeg gjerne hatt:love7:love7:love7

men hva er det med deg, og disse måtene å bli gravid på? Du er jo helt rå til å få det til på fiffie måter(selv om denne ble hjemmelaget). Veldig hyggelige nyheter, og digg lørdagsunderholdning. Kjekt å følge deg:Heartred:Heartred:Heartred

Jeg skjønner det ikke selv :laughing001 Den eneste forklaringen min må være endring av støttemedisin. Nå har jeg blitt gravid to ganger på rad med "ny" støttemedisin. Nå håper jeg pinnen viser 2-3 tirsdag morgen!! :blob9Et forsiktig gledeshopp! Men ikke hele gjengen- enda :dance008

Serr? Tok denne nå. Forsiktig optimist.....
Hahaha, wiiiiiiii!!!!! Så fantastisk!!!
:smiley-bounce016
No MÅ den spiren der berre klamra seg fast heilt til mål, altså!!!

Er barn nr. 1 også «heimelaga»? Ååååh, dette var herlege nyheiter som me treng veldig i denne gruppa vår. ❤️

Jeg skjønner det ikke selv :laughing001 Den eneste forklaringen min må være endring av støttemedisin. Nå har jeg blitt gravid to ganger på rad med "ny" støttemedisin. Nå håper jeg pinnen viser 2-3 tirsdag morgen!! :blob9Et forsiktig gledeshopp! Men ikke hele gjengen- enda :dance008

Hvilke støttemedisin går du på igjen?
Jeg går nå på Progynova, og faktisk sjokolade denne runden. :hungry::hungry:Er så trøtt og sliten om dagen og da tyr jeg til sjokolade. Drikker ikke kaffe, og jeg må ha noe:rolleyes:

Skal på kontroll på mandag, og da begynner jeg sikkert med Crinone igjen.

Hvilke støttemedisin går du på igjen?
Jeg går nå på Progynova, og faktisk sjokolade denne runden. :hungry::hungry:Er så trøtt og sliten om dagen og da tyr jeg til sjokolade. Drikker ikke kaffe, og jeg må ha noe:rolleyes:

Skal på kontroll på mandag, og da begynner jeg sikkert med Crinone igjen.

Hvor i løypa ligger du nå? Nå går det litt rundt her :dance018Jeg gikk på crinone, prednisolon og acetylsalisylsyre actavis 75 mg til positiv test, og nå kun crinone og acetyl. (Beskjed fra DK etter inseminering.) Men de mente kun en crinone i døgnet. Kjører på med 2. Vekslet litt mellom lutinus og crinone nå. Bør jeg gå opp til 3 crinone? Ringer Hausken på tirsdag før senvakt. Jeg drikker kaffe og spiser sjokkis, men sjokkis kun i helgen :)

Last edited:
Hahaha, wiiiiiiii!!!!! Så fantastisk!!!
:smiley-bounce016
No MÅ den spiren der berre klamra seg fast heilt til mål, altså!!!

Er barn nr. 1 også «heimelaga»? Ååååh, dette var herlege nyheiter som me treng veldig i denne gruppa vår. ❤️

Ja, håper det! Blir litt lettet når pinnen viser 2-3 :) Da har jeg kommet lengre enn sist. Førstemann ble "hjemmelaget" på første forsøk i Santorini. Drakk vin og røykte sigaretter hver dag i 3 uker, var litt mer avslappet den gang :laughing001 Da vi kom hjem etter endt sommerferie, skulle vi til og sprette en vin på terrassen. Tok en test for sikkerhetsskyld, som viste "gravid." Droppet vinen OG siggen :)

Hvor i løypa ligger du nå? Nå går det litt rundt her :dance018Jeg gikk på crinone, prednisolon og acetylsalisylsyre actavis 75 mg til positiv test, og nå kun crinone og acetyl. (Beskjed fra DK etter inseminering.) Men de mente kun en crinone i døgnet. Kjører på med 2. Vekslet litt mellom lutinus og crinone nå. Bør jeg gå opp til 3 crinone? Ringer Hausken på tirsdag før senvakt. Jeg drikker kaffe og spiser sjokkis, men sjokkis kun i helgen :)

Vet lite om prednisolon og acetylsalisylsyre. Skal lede meg opp nå.
Denne runden tar jeg på en måte ikke seriøst. Det er bare noe jeg gjør før jul, uten noe forhåpninger. Måtte gjøre det litt slik denne gangen, så jeg forhåpentligvis ikke blir så frustrert/sint/lei meg over negativt resultat noen dager før jul.

Har heldigvis begynt å sove igjen etter at jeg sluttet på Primoluten. Men har mye vondt i hodet og er sliten nå. Skal på kontroll på mandag, også håper jeg på innsett av frystegg uken etter det.

Denne runden tar jeg på en måte ikke seriøst. Det er bare noe jeg gjør før jul, uten noe forhåpninger. Måtte gjøre det litt slik denne gangen, så jeg forhåpentligvis ikke blir så frustrert/sint/lei meg over negativt resultat noen dager før jul.

Har heldigvis begynt å sove igjen etter at jeg sluttet på Primoluten. Men har mye vondt i hodet og er sliten nå. Skal på kontroll på mandag, også håper jeg på innsett av frystegg uken etter det.

Stemmer det, var det jeg mente. Var redd jeg ikke hadde fulgt meg, og du sto i feil kategori. Jeg håper virkelig at det er din tur nå :Heartred Håper det er alles tur her inne! For en gjeng!:wav

Da kom mensen som forventa i dag etter flere negative tester :wtf:

Synes livet er dritt til tider, men så kommer det jo solskinnshistorier her inne og man blir så positiv og glad på andre sine vegne :Heartred

Satser på at UNN lar seg overtale til en ny runde frys i Desember :happy090

Vet du; det er de gangene (sist i DK som endte med inseminering og nå på egenhånd) der jeg IKKE har hatt noen forhåpninger, at jeg faktisk har blitt gravid... Noe å tenke på. En av medisinene mener jeg øker blodsirkulasjonen, det er nok de blodfortynnende. Mulig de gjør nytten? Det skader iallfall ikke å høre.

Jeg liker absolutt tankegangen din og tror det er noe i det. Iløpet av dette året, har jeg kun hatt to ivf. Begge gangene har jeg vært sikker på graviditet og omtrent hatt trommevirvel mens jeg leste test resultatet. De to siste gangene; helt avslappet, fordi jeg ikke har hatt trua ;)

Synes livet er dritt til tider, men så kommer det jo solskinnshistorier her inne og man blir så positiv og glad på andre sine vegne :Heartred

Så synd, kjære deg. Jepp, livet er dritt til tider!! Det som er bra, er at det stort sett blir bra igjen:) Ja, det overtaler du dem til! Skal jeg sette deg på "venter på oppstart?"

Rødsaft it is, baby! Nesten ikke drukket alkohol på et år. Jeg hadde en heidundrandes jentetur på fjellet i januar ifjor, med prosecco til frokost, afterski og FULL RULLE! :dance018:dance008:cool05 Nå skal det bli baby, også etter en gooood stund, trenger mor litt avkobling. Det må man ha innimellom :)

Gratulerer så mye saltvann:gen014 Krysser fingrene for at spiren holder helt i Mål:happy119

Jeg anser meg som 4+0 imorgen, da eggløsningen var søndag 15 november? For 2 uker siden? Eggløsningen sto stille lørdag 14, og da kommer el 24-36 timer etter det.

Ånei, så leit!! For noko dritt denne prosessen er... Har også hatt ei tung veke med tøff mens og no dårleg form i tillegg. Håpar berre ikkje at det er covid... :banghead:

Ta godt vare på deg sjølv denne helga.

Sender mange styrkeklemmar din veg og håpar du får gå i gang med nytt forsøk snart ❤️❤️❤️

Back
Topp