Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Hei jenter :)

Her er jeg

Lysi, 40 år - 1. IVF, kort protokoll med Gonal F, Fyremadel og Ovitrelle - 10 eggs ut 27.01, 3 brukbare, 2 inn 29.01 - Medicus Trondheim og Copenhagen Fertility Center

Har ett "naturlig" barn fra før med en annen mann.
1 egg forsøkes dyrket fram til blasto. Skal høre med de hvordan det gikk på mandag. Uten at dem ga oss mye håp på forhånd - alder :/

Jobb, bosted, klinikk, personlige forhold, været, korona og nedstengninger ga oss noen kjempeutfordringer med logistikken og gjennomføringen. Skal skrive det ned snart og dele med dere. Det var en skikkelig thriller :nailbiting::wacky:

Her er jeg

Lysi, 40 år - 1. IVF, kort protokoll med

Gonal F, Fyremadel og Ovitrelle - 10 eggs ut 27.01, 3 brukbare, 2 inn 29.01 - Medicus Trondheim og Copenhagen Fertility Center

1 egg forsøkes dyrket fram til blasto. Skal høre med de hvordan det gikk på mandag. Uten at dem ga oss mye håp på forhånd - alder :/

Jobb, bosted, klinikk, personlige forhold, været, korona og nedstengninger ga oss noen kjempeutfordringer med logistikken og gjennomføringen. Skal skrive det ned snart og dele med dere. Det var en skikkelig thriller :nailbiting::wacky:

Velkommen til deg :)

Jeg gleder meg til å følge deg og lese om thrilleren :) Jeg skjønner godt det var slitsomt å dra til Danmark nå. Vi var selv i Danmark i juli og i oktober, men da var det ikke like ille.

Spennende dager for deg nå :) Jeg har trua!! :smiley-bounce016

Når pleier dere og begynne og teste? :p
8 dpo :woot: jepp tidlig, men så gøy å teste tidlig har jeg funnet ut! Bare synd at det ender negativt :banghead: Lurer på om jeg skal slutte da de 2 siste gangene jeg har vært gravid så har jeg ikke testet før dagen etter ikm o_O Og første gang testa jeg ikke i det hele tatt. Ble lagt inn på sykehuset for overstimulering og fikk vite det av legen at jeg var gravid.

Her er jeg

Lysi, 40 år - 1. IVF, kort protokoll med Gonal F, Fyremadel og Ovitrelle - 10 eggs ut 27.01, 3 brukbare, 2 inn 29.01 - Medicus Trondheim og Copenhagen Fertility Center

Spennede. Gleder meg til å høre mer om reisen deres :Heartred

8 dpo :woot: jepp tidlig, men så gøy å teste tidlig har jeg funnet ut! Bare synd at det ender negativt :banghead: Lurer på om jeg skal slutte da de 2 siste gangene jeg har vært gravid så har jeg ikke testet før dagen etter ikm o_O Og første gang testa jeg ikke i det hele tatt. Ble lagt inn på sykehuset for overstimulering og fikk vite det av legen at jeg var gravid.

Den ser jeg :) Jeg testet ikke så tidlig før, men har helt åpenbart blitt påvirket av jentene har inne :laughing001 Jeg må også skru opp dosen stoffskiftemedisin ved positiv test, så det er også litt av grunnen. Spennende!! :p Nå sitter jeg på bussen på vei til jobb. Jeg sitter innerst mot vinduet, og nå satte det seg en dame på sete raden ved siden av, over midtgangen. Det hadde blitt lengre avstand om hun hadde satt seg ved "sitt" vindu. Ja, ja, en gang vil dette være historie. :Heartred

Her er jeg

Velkommen til gruppa Lysi!

Masse lykke til!! Håper du også får gode nyheter i dag! Gleder meg til å lese din thriller!! Håper også at du kan slappe litt av nå.

Last edited:
Da gikk det som forventet med det ene egget som var til overs.
Ble ikke til blastocyst dessverre.
De sa det rett ut med det samme: det skal mye til for at det går.
Tror de nevnte alderen min. Kanskje var det noe med egget selv - det var det helt sikkert.
Nuvel. La oss håpe at minst 1 av de 2 inne klarer seg bedre.

Tror de nevnte alderen min. Kanskje var det noe med egget selv - det var det helt sikkert.
Krysser fingra for at de to der inne i hulen klorer seg fast og vokser seg stor og sterk :Heartred

Krysser fingre for deg!

Når pleier dere og begynne og teste? :p
Jeg har som regel testet rundt dag 12 etter uttak. Ellers har jeg bare levd som om jeg har vært gravid og i lykkelig uvitenhet frem til testdag... Blir helt vrak ved testing, så hadde ikke taklet den følelsesmessige berg- og dalbanen det hadde vært å tolke tester dag for dag. :yuck:

Jeg har som regel testet rundt dag 12 etter uttak. Ellers har jeg bare levd som om jeg har vært gravid og i lykkelig uvitenhet frem til testdag... Blir helt vrak ved testing, så hadde ikke taklet den følelsesmessige berg- og dalbanen det hadde vært å tolke tester dag for dag. :yuck:

Tenker på samme vis. Håper at jeg klarer å holde ut :)

Tenker på samme vis. Håper at jeg klarer å holde ut :)
Velkommen, koselig å få flere med i gruppa :) Ja, det er mange tanker som svirrer i hodet disse dagene før testing :hungover: Spennende å få satt tilbake to, jeg håper på det samme ved neste forsøk! Krysser fingrene for deg! :)

Back
Topp