Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner! Har du begynt allerede?Det var Litjmora, bladde meg tilbake![]()

Skjønner! Har du begynt allerede?![]()
Hæ hva..... kan ikke huskeDet var Litjmora, bladde meg tilbake![]()

Hei jenter
Her er jeg
Lysi, 40 år - 1. IVF, kort protokoll med
Gonal F, Fyremadel og Ovitrelle - 10 eggs ut 27.01, 3 brukbare, 2 inn 29.01 - Medicus Trondheim og Copenhagen Fertility Center
Har ett "naturlig" barn fra før med en annen mann.
1 egg forsøkes dyrket fram til blasto. Skal høre med de hvordan det gikk på mandag. Uten at dem ga oss mye håp på forhånd - alder :/
Jobb, bosted, klinikk, personlige forhold, været, korona og nedstengninger ga oss noen kjempeutfordringer med logistikken og gjennomføringen. Skal skrive det ned snart og dele med dere. Det var en skikkelig thriller![]()

8 dpoNår pleier dere og begynne og teste?![]()
jepp tidlig, men så gøy å teste tidlig har jeg funnet ut! Bare synd at det ender negativt
Lurer på om jeg skal slutte da de 2 siste gangene jeg har vært gravid så har jeg ikke testet før dagen etter ikm Spennede. Gleder meg til å høre mer om reisen deresHei jenter
Her er jeg
Lysi, 40 år - 1. IVF, kort protokoll med Gonal F, Fyremadel og Ovitrelle - 10 eggs ut 27.01, 3 brukbare, 2 inn 29.01 - Medicus Trondheim og Copenhagen Fertility Center
1 egg forsøkes dyrket fram til blasto. Skal høre med de hvordan det gikk på mandag. Uten at dem ga oss mye håp på forhånd - alder :/
Jobb, bosted, klinikk, personlige forhold, været, korona og nedstengninger ga oss noen kjempeutfordringer med logistikken og gjennomføringen. Skal skrive det ned snart og dele med dere. Det var en skikkelig thriller![]()

8 dpojepp tidlig, men så gøy å teste tidlig har jeg funnet ut! Bare synd at det ender negativt
Lurer på om jeg skal slutte da de 2 siste gangene jeg har vært gravid så har jeg ikke testet før dagen etter ikm
Og første gang testa jeg ikke i det hele tatt. Ble lagt inn på sykehuset for overstimulering og fikk vite det av legen at jeg var gravid.
Jeg må også skru opp dosen stoffskiftemedisin ved positiv test, så det er også litt av grunnen. Spennende!! 
Hei jenter
Her er jeg
Lysi, 40 år - 1. IVF, kort protokoll med Gonal F, Fyremadel og Ovitrelle - 10 eggs ut 27.01, 3 brukbare, 2 inn 29.01 - Medicus Trondheim og Copenhagen Fertility Center
Jeg pleier alltid å ha mens smerter så jeg slipper å testeNår pleier dere og begynne og teste?![]()
Krysser fingra for at de to der inne i hulen klorer seg fast og vokser seg stor og sterkDa gikk det som forventet med det ene egget som var til overs.
Ble ikke til blastocyst dessverre.
De sa det rett ut med det samme: det skal mye til for at det går.
Tror de nevnte alderen min. Kanskje var det noe med egget selv - det var det helt sikkert.
Nuvel. La oss håpe at minst 1 av de 2 inne klarer seg bedre.

Krysser fingre for deg!Da gikk det som forventet med det ene egget som var til overs.
Ble ikke til blastocyst dessverre.
De sa det rett ut med det samme: det skal mye til for at det går.
Tror de nevnte alderen min. Kanskje var det noe med egget selv - det var det helt sikkert.
Nuvel. La oss håpe at minst 1 av de 2 inne klarer seg bedre.
Sånn ca en uke før jeg har satt innNår pleier dere og begynne og teste?![]()

Neida...men 9-10 dpo. Vis vedlegget 347554Jeg har som regel testet rundt dag 12 etter uttak. Ellers har jeg bare levd som om jeg har vært gravid og i lykkelig uvitenhet frem til testdag... Blir helt vrak ved testing, så hadde ikke taklet den følelsesmessige berg- og dalbanen det hadde vært å tolke tester dag for dag.Når pleier dere og begynne og teste?![]()

Jeg har som regel testet rundt dag 12 etter uttak. Ellers har jeg bare levd som om jeg har vært gravid og i lykkelig uvitenhet frem til testdag... Blir helt vrak ved testing, så hadde ikke taklet den følelsesmessige berg- og dalbanen det hadde vært å tolke tester dag for dag.![]()
Velkommen, koselig å få flere med i gruppaTenker på samme vis. Håper at jeg klarer å holde ut![]()
Spennende å få satt tilbake to, jeg håper på det samme ved neste forsøk! Krysser fingrene for deg!