Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Den ser ganske lovende ut...redd for å håpe nesten, men positivt at den slår ut på 25 Ml testen. Håper du er i bedre form?

jeg er såååå glad på dine vegne:joyful:
Det går opp og, har skjønt at jeg må nok leve med de blødningene, men mens smertene har gitt seg så det er jo bra! Jeg har bare en sånn fryktelig følelse inni meg om at det får galt, så jeg tar det time for time:shifty:

jeg er såååå glad på dine vegne:joyful:
Det går opp og, har skjønt at jeg må nok leve med de blødningene, men mens smertene har gitt seg så det er jo bra! Jeg har bare en sånn fryktelig følelse inni meg om at det får galt, så jeg tar det time for time:shifty:
Skjønner, vi er jo gjennom ett kjør på ivf med følelser, tanker og mye annet. Og det koster, penger, kropp, energi og en berg-og-dal-bane med følelser fra start til slutt. Håper vi kommer i mål❤️❤️

Dette er i går på morgenen og i dag etter jobb. Hadde det vært graviditet hadde det vell vært mye sterkere..
Jeg fikk også satt inn 2 dagers egg. Bildet under er fra min dag 12 etter innsett! Ikke veldig sterke, og flere dager etter du har tatt nå. Så alle får ikke nødvendigvis så sterk strek i starten, det viktigste er at det er strek, at hcg stiger og at du ikke får blødning :) synes dette virker veldig lovende :smiley-angelic003

Vedlegg

• D5F290E3-A5A6-46CD-A280-B6F18BFF6E0B.jpeg
    D5F290E3-A5A6-46CD-A280-B6F18BFF6E0B.jpeg
    14,5 KB · Visninger: 91
Jeg fikk også satt inn 2 dagers egg. Bildet under er fra min dag 12 etter innsett! Ikke veldig sterke, og flere dager etter du har tatt nå. Så alle får ikke nødvendigvis så sterk strek i starten, det viktigste er at det er strek, at hcg stiger og at du ikke får blødning :) synes dette virker veldig lovende :smiley-angelic003
Takk for gode ord❤️❤️

En tidlig test og en vanlig som er tatt nå. Blir ikke klok jeg...
Ååååh, NyPrøver, det er jo strekar her!!!! Juhu! ❤️ Kor mange DPO er du no, sa du? Håpar sånn for deg, det hadde jo altså vore aldeles fantastisk og akkurat det me treng i denne gruppa no!! :D

Vis vedlegget 340460 Dagens test. Dagen før IKM, Jeg har såååååå mye mens murringer at dette kan umulig gå bra, i tillegg til at jeg blør:( Det er vanlig test...
Fantastisk strek, Solomor!!! ❤️ Mensmurringar er VELDIG vanleg ved tidleg graviditet, det har eg hatt begge gonger eg har vore gravid - også den gongen der eg fekk eit friskt barn til slutt. Begge gongene har eg seriøst vore overbevist om at mensen var rett rundt hjørnet. Blod er sjølvsagt meir bekymringsfullt, men om det kun er spotting kan det også vera pga progesteronstøtte. Går du på Lutinus? Det gjer slimhinnene såre, så eg spotta også litt rett rundt IKM forrige graviditet. Den endte jo i MA, men den måtte jo setjast i gang, så spottinga var hos meg ikkje teikn på spontanabort. Men veit kor tøff denne tidlege fasen av graviditeten er, framfor alt for oss IVF-arar... Håpar for deg!!!

Hei alle, veit at eg har lovt å koma med oppdatering om OLGA og alt som er, men det får bli i morgon. Me har hatt så mykje å tenka på dei siste dagane, forklarer meir seinare. Uansett er det jo Solomor og NyPrøver som er i fokus no. Så spennande!!!! ❤️❤️

Ååååh, NyPrøver, det er jo strekar her!!!! Juhu! ❤️ Kor mange DPO er du no, sa du? Håpar sånn for deg, det hadde jo altså vore aldeles fantastisk og akkurat det me treng i denne gruppa no!! :D
God morgen, jeg er 11 dpo i dag. Skal legge ut testen så snart jeg har tatt den nå. Tror ikke på dette før jeg ser en økning , kan vell ikke være ovitrelle 13 dager etter så sterkt ? Ha en fin dag❤️❤️

Hei alle, veit at eg har lovt å koma med oppdatering om OLGA og alt som er, men det får bli i morgon. Me har hatt så mykje å tenka på dei siste dagane, forklarer meir seinare. Uansett er det jo Solomor og NyPrøver som er i fokus no. Så spennande!!!! ❤️❤️
Gleder meg til å høre deres planer❤️

Back
Topp