Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Å så godt å høre sånne solskinnshistorier:happy: Jeg bare krysser fingrene, og bena at dette tilfellet også blir til en solskinnshistorie:) Takk for at du delte:)
Jeg har også hatt spotting i starten av svangerskap pga crinone/progesteronstøtte som kan gi skjøre slimhinner. Samme med mensmurringer/ligamentsmerter. Har nistirret på dopapiret en del ganger! Det er en pine å gå og vente på svar, men bare hold ut! Krysser fingrene for deg! :)

Kjære deg Solomor, hører du er veldig bekymret men syns den streken var «fin» . Håper den blir sterkere og du slutter med den spottingen. Jeg har blank test i dag også, så håpet er ute for oss nå. Vet ikke hvordan jeg skal akseptere at livet blir sånn som dette fremover, må kanskje bare ta tiden til hjelp og se fremover. Stor klem❤️
Å Nyprøver, jeg føler sånn med deg! Men hvor mange dager er det siden innsett nå? Forstår så godt hvor tungt du har det nå, men håper fortsatt at det ikke er over for dere ❤️ stor klem fra meg

Å Nyprøver, jeg føler sånn med deg! Men hvor mange dager er det siden innsett nå? Forstår så godt hvor tungt du har det nå, men håper fortsatt at det ikke er over for dere ❤️ stor klem fra meg
8 dager siden innsett, vet det er tidlig men føler alle klarer se noe på tidlig testene da.

Skjønner ikke noe nå...blenda på morgen urin og går kveld. Kom hjem fra jobb nå og tar denne, dette er etter 3 min. Skygge?

Vedlegg

• B6C58E02-0A99-4329-A122-D42F5866F33F.jpeg
    B6C58E02-0A99-4329-A122-D42F5866F33F.jpeg
    12,3 KB · Visninger: 100
8 dager siden innsett, vet det er tidlig men føler alle klarer se noe på tidlig testene da.
Om egget festet seg først 3 dager etter innsett, og det tar 48 timer før kroppen begynner å produsere hcg etter egget fester seg. Så er vi jo ned på 3 dager med hcg stigning. Den kan være lav for deg....... ikke mist håpet ennå

Om egget festet seg først 3 dager etter innsett, og det tar 48 timer før kroppen begynner å produsere hcg etter egget fester seg. Så er vi jo ned på 3 dager med hcg stigning. Den kan være lav for deg....... ikke mist håpet ennå
Var 2 dagers egg, når fester det seg?

Men vet du, fikk skygge så sent siste forsøk men med rsu tidlig test ( tror det skrives slik). Syns den var veldig skygge om det er det...
Jeg har troa på at det der en en positiv test. Åååååå altså, kjenner jeg blir så glad å optimistisk på dine vegne. Nå må du jo bare ta en test til enten i kveld eller i morgen tidlig

Dette er i går på morgenen og i dag etter jobb. Hadde det vært graviditet hadde det vell vært mye sterkere..

Vedlegg

• 0E335EF1-6B73-461E-9C3E-B31384599230.jpeg
    0E335EF1-6B73-461E-9C3E-B31384599230.jpeg
    21,8 KB · Visninger: 97
Ja, det er tidlig! Jeg har alltid klart å holde meg fra å teste, men min første positive test så slik ut forrige gang jeg var gravid - på dag 12 etter innsett. Det var en testpinne og ikke strimmel, vet ikke om det er noe forskjell der, men jeg tenker at strek er strek. Skal ikke gi deg falske forhåpninger, men dette er ikke over enda! ❤️

Dette er i går på morgenen og i dag etter jobb. Hadde det vært graviditet hadde det vell vært mye sterkere..

Nyprøver!!! Det er jo strek! :) :) :) Guri, så spennende! Jeg håper av hele mitt hjerte at dette går veien. Hittil så er jo dette veldig positivt :) :) :Heartred Tenk positiv tanker!! Du har strek!! :) :) OPPDATER :)

Last edited:
En tidlig test og en vanlig som er tatt nå. Blir ikke klok jeg...

Vedlegg

• EDCF304F-4ADD-4D76-A166-C1F5051CC41D.jpeg
    EDCF304F-4ADD-4D76-A166-C1F5051CC41D.jpeg
    20,3 KB · Visninger: 95
Back
Topp