Fantastisk, gode Sofia!Sniker litt her inneOg må bare si at jeg nesten gleder meg til jeg er over 38, for dette må jo være en av de koseligste gruppene på hele forumet
Heier masse på dere alle - dere er herlige![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk, gode Sofia!Sniker litt her inneOg må bare si at jeg nesten gleder meg til jeg er over 38, for dette må jo være en av de koseligste gruppene på hele forumet
Sniker litt her inneOg må bare si at jeg nesten gleder meg til jeg er over 38, for dette må jo være en av de koseligste gruppene på hele forumet
Snik så mye du vil! Så hyggelig at du syns det 
Det er 2,5 år igjenEr det lenge igjen?Snik så mye du vil! Så hyggelig at du syns det
Ja, hva skal jeg si? Vi er vel bare oss selv
![]()

Er titt og ofte innom og sniker littFantastisk, gode Sofia!Du er hjarteleg velkommen til å stikka innom oss før du er 38 også!!!
![]()
Fine gjengen 
45Skal få deg inn på lista!! Men me vil gjerne vita nøyaktig alder, dei fleste av oss her er jo 40+…!!
Masse lykke til!!
Hei og velkommenHei på dere.
Melder meg inn her jeg nå. Jeg er 38 år. Satt inn 2 perfekte (5AA) blastocyster 24 jan.
Hei og velkommenhvor hører du til?
![]()
Ingen hjerteaktivitet
@Smuta du kan flytte meg til venter på oppstart.
Litjmora - 41 år - Barn #2 - Medicus - IVF #7 (ICSI #4)

Har ikke ord Litjmora, ikke at noe hjelper nåIngen hjerteaktivitet

Ta vare på deg selvSå koseleg at du vil vera med i gruppa vår! Spennande med to perfekte blastoar inn!! Fyll gjerne ut litt meir info om deg og reisa di:Hei på dere.
Melder meg inn her jeg nå. Jeg er 38 år. Satt inn 2 perfekte (5AA) blastocyster 24 jan.
Så koseleg at du vil vera med i gruppa vår! Spennande med to perfekte blastoar inn!! Fyll gjerne ut litt meir info om deg og reisa di:
Nick - alder - barn i rekka du prøver på - IVF-forsøk nr. - klinikk - behandling (om du vil).
Blir spennande å følgja deg! Masse lykke til!!![]()
Nei og nei, kjære Litjmora. Dette er aldeles grusomt.Ingen hjerteaktivitet
Ingen hjerteaktivitet

Det er så urettferdig!Jaaaaaaaaaa!!!!! å guri malla jaaaaaaa SaltvannJeg er gravidTermin 29/10
![]()

Gratulerer så mye kjære degJeg er gravidTermin 29/10
![]()
Visst er du det, HURRAAAAAAAAAAAA!!!! GratulererJeg er gravidTermin 29/10
![]()