Vi over 38 ❤️

Tusen takk som spør ❤️ bare gråter og gråter, ringte gynokolog kontoret i dag tidlig, sekretæren hadde ringt laben men ingen svar enda :( 3 dager uten å analysere prøven :( sku egentlig jobbe ekstra vakt i kvekd men sendte sms til sjefen og forklarte situasjonen så slipper jobbe i kvekd heldigvis ❤️

Men er det mulig? Har den "falt av systemet?" Kanskje du bare skal ta en ny?

Jeg skjønner det er kjipt, men prøv og ikke ta alle sorger på forskudd. Dette kan jo også gå veien :)

Men er det mulig? Har den "falt av systemet?" Kanskje du bare skal ta en ny?

Jeg skjønner det er kjipt, men prøv og ikke ta alle sorger på forskudd. Dette kan jo også gå veien :)
Kjenner jeg bare blir lei meg og forbanna, spurte klinikken om jeg sku kjøpe en ny pakke cyclogest men virket ikke som de hadde mye trua lenger, er kvalm og uggen men får ikke kastet opp noe

Jo takk, det går bra med meg :) Det blir noen spennende dager fremover! Denne gangen kommer jeg ikke til å oppdatere "time for time", men håper jeg heller kan komme med gode nyheter om en liten stund :)

Vi er klare med kalk til såre hender for heiaklapp og jubelklapp. Masse masse lykke til!!! Håper virkelig det går veien nå. Klem

Uff damer, nå altså :oops:
Hadde ul 5+2. Liten fostersekk funnet. Ikke noe fosteranlegg. Den skjønner jeg, var jo tidlig.
Ny ul i dag 6+4. Fosteranlegget funnet, men kun 2,7 mm ikke noe hjerteaktivitet :sorry:.
Legen mente at det fortsatt var tidlig, men jeg tenker jo mitt. Fosteret burde vel ha vært litt større og hjerte skulle man ha sett på dette tidspunktet.
Så nå ser det altså ut som om jeg har min 4 MA på 2 år :(

Ny ul på mandag.

Hadde ul 5+2. Liten fostersekk funnet. Ikke noe fosteranlegg. Den skjønner jeg, var jo tidlig.
Ny ul i dag 6+4. Fosteranlegget funnet, men kun 2,7 mm ikke noe hjerteaktivitet :sorry:.
Legen mente at det fortsatt var tidlig, men jeg tenker jo mitt. Fosteret burde vel ha vært litt større og hjerte skulle man ha sett på dette tidspunktet.

Ny ul på mandag.
Krysser alt jeg har for deg ❤️❤️❤️

Venter på mensen her nå. Så blir det oppstart med tabletter og sprøyter før helga er over
Velkommen til den fine gruppa vår! ❤️ Vil du oppdatera med samme info som andre, slik at eg får deg inn på oversikten vår på første side?

Nick - alder - barn i rekka du prøver på - forsøk nr. - klinikk - behandling

Masse lykke til, det blir spennande å følgja deg!

Jeg mistet ❤️ må nå bare finne ut om jeg klarer gå gjennom flere forsøk
Ånei, så utruleg leit, Engelpia. Ta godt vare på deg sjølv. Sender over mange styrkeklemmar. Håpar du finn kraft og mot til å fortsetta kampen litt til. Har tru på at de skal klara det til slutt. ❤️

Ny ul på mandag.
Ord blir fattige, kjære Litjmora. Håpar inderleg at det berre var for tidleg. OLGA meiner at UL ikkje bør tas før tidlegast 7+0, så la oss håpa at det er litt for tidleg. Sender mange styrkeklemmar din veg ❤️

Kjære LilKil, beklager seint svar. Så fantastisk!!! Gratulerer, kjære deg! ❤️ Skal eg flytta deg til gravid? Eg kryssar alt eg har for at spiren blir med heilt til mål.
Ja takk :smiley-bounce015:smiley-bounce015:smiley-bounce015Tusen takk for det kjære Smuta, her jobbes det hardt for å ikke bli helt satt ut av "miste-skrekk" og kvalme, ellers er dette positivt til det motsatte er bevist, hurra!!

Ånei, så utruleg leit, Engelpia. Ta godt vare på deg sjølv. Sender over mange styrkeklemmar. Håpar du finn kraft og mot til å fortsetta kampen litt til. Har tru på at de skal klara det til slutt. ❤️
Tusen takk ❤️❤️ føler meg bare som en idiot som har sykmeldt meg til helga :(

Ja takk :smiley-bounce015:smiley-bounce015:smiley-bounce015Tusen takk for det kjære Smuta, her jobbes det hardt for å ikke bli helt satt ut av "miste-skrekk" og kvalme, ellers er dette positivt til det motsatte er bevist, hurra!!
Åh, eg veit alt om det der…!! Er fortsatt kvalm og er no 19+6!!! :sour: Heldigvis gir den «miste-angsten» seg littegrann for kvar veke som går, men den vil nok vera med oss IVF-arar litt ekstra gjennom heile svangerskapet trur eg… :dead: Eg flyttar deg til gravid, hurra! ❤️

Tusen takk ❤️❤️ føler meg bare som en idiot som har sykmeldt meg til helga :(
Idiot er du på ingen måte!! IVF i seg sjølv er knalltøft og å oppleva SA og MA etter IVF er ekstra jævlig. Eg hadde knapt vore sjukmeldt nokon gong før IVF-køyret. Var sjukmeldt i fleire kortare periodar under perioden med IVF og har også vore mykje sjukmeldt i svangerskapet pga alvorleg svangerskapskvalme og utmattelse, no klarer eg iallfall å jobba 40%. Har vore vanskeleg for meg også oppi alt, men først og fremst er eg takknemleg for at dette faktisk er mogleg i Norge. Viktig å ta vare på helsa, kjære deg. ❤️ Fastlegen sjukmelder deg ikkje uten grunn. Ta godt vare på deg sjølv.

Back
Topp