Vi over 38 ❤️

Sniker litt her inne :angelic: Og må bare si at jeg nesten gleder meg til jeg er over 38, for dette må jo være en av de koseligste gruppene på hele forumet:Heartred
Heier masse på dere alle - dere er herlige :love7
Fantastisk, gode Sofia! ❤️ Du er hjarteleg velkommen til å stikka innom oss før du er 38 også!!! :D

Sniker litt her inne :angelic: Og må bare si at jeg nesten gleder meg til jeg er over 38, for dette må jo være en av de koseligste gruppene på hele forumet:Heartred
Heier masse på dere alle - dere er herlige :love7

Er det lenge igjen? :joyful: Snik så mye du vil! Så hyggelig at du syns det :) Ja, hva skal jeg si? Vi er vel bare oss selv :joyful:

Hei på dere.
Melder meg inn her jeg nå. Jeg er 38 år. Satt inn 2 perfekte (5AA) blastocyster 24 jan.

Ingen hjerteaktivitet :(
@Smuta du kan flytte meg til venter på oppstart.
Litjmora - 41 år - Barn #2 - Medicus - IVF #7 (ICSI #4)

Hei på dere.
Melder meg inn her jeg nå. Jeg er 38 år. Satt inn 2 perfekte (5AA) blastocyster 24 jan.
Så koseleg at du vil vera med i gruppa vår! Spennande med to perfekte blastoar inn!! Fyll gjerne ut litt meir info om deg og reisa di:

Nick - alder - barn i rekka du prøver på - IVF-forsøk nr. - klinikk - behandling (om du vil).

Blir spennande å følgja deg! Masse lykke til!! ❤️❤️

Så koseleg at du vil vera med i gruppa vår! Spennande med to perfekte blastoar inn!! Fyll gjerne ut litt meir info om deg og reisa di:

Nick - alder - barn i rekka du prøver på - IVF-forsøk nr. - klinikk - behandling (om du vil).

Blir spennande å følgja deg! Masse lykke til!! ❤️❤️

Elisba- 38 år- B1- har hatt 4 fersk forsøk og 10 + FET - Nå på Medicus

Nei og nei, kjære Litjmora. Dette er aldeles grusomt. :( Skulle ønska at du kunne få gjera PGT-A i neste runde for å unngå at dette skjer igjen. Sender over alt av styrkeklemmar, me er her for deg. ❤️❤️❤️

:Heartred:Heartred:Heartred Det er så urettferdig!

Jeg er gravid :Heartred Termin 29/10 :Heartred

Vedlegg

• 20220215_082459.jpg
    20220215_082459.jpg
    432,3 KB · Visninger: 72
Last edited:
Back
Topp