Vi over 38 ❤️

Tja hva skal man si????? HCG på mandag var på 21000. Tatt klokken 15.00
HCG i dag var på 24567. Tatt klokken 09.00

Ny kontroll en gang neste uke :shy:

Håper du rekker ny runde før påske :Heartred
Ja aner bare ikke hvordan jeg kan regne mensen nå liksom, hadde den 22 november, 5 dager etter uttaket (totalfrys) også fikk jeg den 27 des, siden har jeg ikke hatt den utenom blødningene etter cyclogest slutt i forrige uke

Nei nei nei, nå blir jeg så redd. Våknet i går, plutselig ikke kvalm i det hele tatt. Tok en digital nå, fremdeles 2-3, det kan jo ikke være bra? Er jo liksom 5+5 nå. 8 dager til ultralyd, jeg har mista trua fullstendig :sorry:

Kjære deg :HeartredKrysser fingrene for at du løper glad ut etter ul om 7 dager :Heartred

Tusen hjertelig takk for det Litjmora :Heartred litt panikk halv fem om morgenen der altså. Vi håper at alt er bra :smiley-angelic001 Kanskje jeg skal slippe unna med en ukes kvalme, men et ellers udramatisk svangerskap. Heldigvis er legen super, ikke fastlegen, men gyn. Undersøkelse og blodprøve av hcg i morgen. Prøver å ta det med ro så lenge, det blir ikke så lett :sorry:
Skjønner panikken, men krysser fingrene for at alt likevel er som det skal! ❤️

Veldig!! Tusen takk :) :woot: Håper alt er bra med deg :)
Alt er bra med meg. I dag går jeg inn i 2. trimester, har fått fine resultater etter NIPT, og kjenner at kvalmen ikke er så intens lenger. Går ned fra 30% til 20% sykmelding nå. :) Neste milepæl er ordinær ultralyd om nøyaktig en måned. ❤️

Er akkurat 6+0 i dag i følge Medicus. Etter mange år som prøver og mange skuffelser så har jeg så utrolig vanskelig å ta inover meg at jeg er gravid. Har fått målt 4 hcg prøver som stiger meget bra, men både meg og sambo klarer ikke glede oss over dette enda.
Mine hcg verdier er:
15 dpo = 92
19 dpo = 576
26 dpo uke 5+4 = 10463
uke 6+0 = 23327

Jeg har ingen symptomer, og kjenner at det også stresser meg... Jeg har TUL om 7 dager. Må si jeg gleder meg veldig til det, da kanskje det blir mer virkelig:smiley-angelic001

Er akkurat 6+0 i dag i følge Medicus. Etter mange år som prøver og mange skuffelser så har jeg så utrolig vanskelig å ta inover meg at jeg er gravid. Har fått målt 4 hcg prøver som stiger meget bra, men både meg og sambo klarer ikke glede oss over dette enda.
Mine hcg verdier er:
15 dpo = 92
19 dpo = 576
26 dpo uke 5+4 = 10463
uke 6+0 = 23327

Jeg har ingen symptomer, og kjenner at det også stresser meg... Jeg har TUL om 7 dager. Må si jeg gleder meg veldig til det, da kanskje det blir mer virkelig:smiley-angelic001
Kjenner meg igjen i dette. Etter 4 år ble jeg endelig gravid og hadde ingen symptomer. Men 9 mnd senere kom en frisk gutt ut.
Jeg målte aldri hcg utover så vet ikke hva det lå på, men dine målinger ser jo veldig bra ut. Og etter uke 6 er det jo heller ingen vits å måle hcg lenger.
Masse lykke til på ul om 1 uke :Heartred

Kjenner meg igjen i dette. Etter 4 år ble jeg endelig gravid og hadde ingen symptomer. Men 9 mnd senere kom en frisk gutt ut.
Jeg målte aldri hcg utover så vet ikke hva det lå på, men dine målinger ser jo veldig bra ut. Og etter uke 6 er det jo heller ingen vits å måle hcg lenger.
Masse lykke til på ul om 1 uke :Heartred

Tusen takk:Heartred Hadde du ingen symptomer i det hele tatt da du fikk gutten din? Leser i div forum, og det er så mange som har så mange forskjellige symptomer.. Blir helt stressa jeg:scratch:dontknow

Tusen takk:Heartred Hadde du ingen symptomer i det hele tatt da du fikk gutten din? Leser i div forum, og det er så mange som har så mange forskjellige symptomer.. Blir helt stressa jeg:scratch:dontknow
Husker jeg var litt kvalm 2 ganger i ca 5 min i uke 8-9. Ellers var det eneste symptomet at magen vokste.
Husk at oddsen for at det går bra er større enn at det ikke går :Heartred
For meg hjalp det å tenke på de positive tingene jeg tilførte svangerskapet. F.eks å kutte ned på koffein, bevege meg litt mer enn før, og spise litt sunnere. Husk at du allerede er en god mamma til din baby!

Hei! Gratulerer med graviditeten. <3

Jeg hadde 93 15 dpo. Ganske likt som deg. Er i uke 21 nå, og har stresset vanvittig mye over alle symptomer alle har. Jeg var ikke kvalm overhode. Hadde noen omganger der det var strevsomt å unngå å spy ved tannpussen bare. Nå setter jeg pris på at jeg har vært, og er i så god form. Det er fort gjort å bli stresset over det man leser, men de med mye symptomer er kanskje de som skriver mest om det også, og da virker det mer overrepresentert enn det egentlig er?

Mine hcg verdier er:
15 dpo = 92
19 dpo = 576
26 dpo uke 5+4 = 10463
uke 6+0 = 23327

Gratulerer så mye med graviditeten! :)

Jeg har kjent på de samme følelsene ved dette svangerskapet. Frykten for at dette ikke skal ende godt overskygger gleden over at vi faktisk har en baby på vei. Jeg har tidligere hatt stigende hcg og kvalme, men oppdaget MA ved UL, så jeg har ikke klart å stole på gravidsymptomene heller. Samtidig blir jeg stressa når noen symptomer forsvinner…

Forsøk å glede deg over at du er i fin form og husk at alle graviditeter er forskjellige. Det blir nok også lettere og mer virkelig for hver UL :) Lykke til!

Mine hcg verdier er:
15 dpo = 92
19 dpo = 576
26 dpo uke 5+4 = 10463
uke 6+0 = 23327

Hei :) Gjennom mine to svangerskap har jeg omtrent ikke hatt noen symptomer, lite av det nå også.

Ja, jeg vil anta det vil føles litt mer virkelig for deg da. Og enda litt senere, når du kjenner spark :Heartred

Back
Topp