Vi over 38 ❤️

Alt er bra med meg. I dag går jeg inn i 2. trimester, har fått fine resultater etter NIPT, og kjenner at kvalmen ikke er så intens lenger. Går ned fra 30% til 20% sykmelding nå. :) Neste milepæl er ordinær ultralyd om nøyaktig en måned. ❤️

Så godt og høre :) Tenk; 2 trimester alt! Tiden går fort!
Så glad på dine vegne og så topp at kvalmen er mindre intens :)

Hei! Gratulerer med graviditeten. <3

Jeg hadde 93 15 dpo. Ganske likt som deg. Er i uke 21 nå, og har stresset vanvittig mye over alle symptomer alle har. Jeg var ikke kvalm overhode. Hadde noen omganger der det var strevsomt å unngå å spy ved tannpussen bare. Nå setter jeg pris på at jeg har vært, og er i så god form. Det er fort gjort å bli stresset over det man leser, men de med mye symptomer er kanskje de som skriver mest om det også, og da virker det mer overrepresentert enn det egentlig er?

Sant det :) Får bare være glad for at jeg er i fin form. Skulle ønske flere skrev at de ikke hadde noen symptomer så tidlig :) Kanskje det er mer normalt? Så slipper vi som ikke har noen symptomer å stresse så fælt:dontknow

Gratulerer så mye med graviditeten! :)

Jeg har kjent på de samme følelsene ved dette svangerskapet. Frykten for at dette ikke skal ende godt overskygger gleden over at vi faktisk har en baby på vei. Jeg har tidligere hatt stigende hcg og kvalme, men oppdaget MA ved UL, så jeg har ikke klart å stole på gravidsymptomene heller. Samtidig blir jeg stressa når noen symptomer forsvinner…

Forsøk å glede deg over at du er i fin form og husk at alle graviditeter er forskjellige. Det blir nok også lettere og mer virkelig for hver UL :) Lykke til!

Tusen takk :Heartred Blir nok mer virkelig etter vi har vært på UL:happy119

Hei :) Gjennom mine to svangerskap har jeg omtrent ikke hatt noen symptomer, lite av det nå også.

Ja, jeg vil anta det vil føles litt mer virkelig for deg da. Og enda litt senere, når du kjenner spark :Heartred

Bare så utrolig uvirkelig... Må prøve å snu tankegangen og tenke at dette går bra, at dette virkelig skjer... Men er så redd for nye skuffelser... 6 dager igjen til UL... Hjelper nok litt å kunne se at det er noe(n) der :)

Bare så utrolig uvirkelig... Må prøve å snu tankegangen og tenke at dette går bra, at dette virkelig skjer... Men er så redd for nye skuffelser... 6 dager igjen til UL... Hjelper nok litt å kunne se at det er noe(n) der :)

Ja, jeg kunne heller ikke tro det første gang jeg var gravid. Jeg hadde nada symptomer, kun magen som vokste etterhvert. Det hjelper med ul, det gjorde det iallfall mer virkelig for meg :)

Sant det :) Får bare være glad for at jeg er i fin form. Skulle ønske flere skrev at de ikke hadde noen symptomer så tidlig :) Kanskje det er mer normalt? Så slipper vi som ikke har noen symptomer å stresse så fælt:dontknow
Jeg fikk en jente i oktober, hadde ingen symptomer hele svangerskapet. Og da mener jeg ikke en eneste en, kun en mage som kom etter hvert. Jeg var kjempe urolig for det, men i dag så setter jeg så pris på det å være frisk et helt svangerskap. Nyt det ( vet det er vanskelig ) , men prøv det. Klem❤️

Da blir det oppstart med primolut 1 mars for å få i gang mensen da jeg må få mens før 16 mars for nytt forsøk da dem har stengt i påska

Åååååååå dette bare drar ut i det lengste Ny ul i dag. Fostersekken har vokst, plommesekken har vokst ( I min mening alt for stor i forhold til størrelsen på fosteranlegget). Og det er fortsatt noe der. Et slags fosteranlegg, men var vanskelig å se om det var hjerteslag eller tarmen som bevegde på seg fordi det er så lite.
HCG kryper seg fortsatt oppover.
Skal liksom være 8+4 i dag og føler at legene er alt for optimistiske i forhold til hva vi ser der inne.
Som legen sier, dette er jo en ønsket graviditet og så lenge hcg stiger så vil de ikke avslutte.
Men tenker jo at på ett eller annet tidspunkt så må det jo være stopp. Er så sliten av dette. Ny ul i neste uke

Da er vi på vei hjem fra ett mislykket ivf-forsøk. De fant som skrevet tidligere i dag ingen egg.
Så da er alt håp ute. Eller alt håp e ikke ute. Vi kan om vi e heldige klare d selv...eller så er eggdonasjon ett alternativ. Vi skal gruble litt på det. Vil vi bruke 90 000 til på dette. Eller skal vi godta at det ikke blir vårt eget lille barn. Ett donoregg må settes inn i kroppen før fylte 46 år. Så har mye tid på å bestemme oss
Er heldigvis sykemeldt ut uka.

Da er vi på vei hjem fra ett mislykket ivf-forsøk. De fant som skrevet tidligere i dag ingen egg.
Så da er alt håp ute. Eller alt håp e ikke ute. Vi kan om vi e heldige klare d selv...eller så er eggdonasjon ett alternativ. Vi skal gruble litt på det. Vil vi bruke 90 000 til på dette. Eller skal vi godta at det ikke blir vårt eget lille barn. Ett donoregg må settes inn i kroppen før fylte 46 år. Så har mye tid på å bestemme oss
Uansett hva dere finner ut ønsker jeg dere masse lykke til :Heartred
Håper du får hvilt deg litt og hentet deg inn :Heartred

Åååååååå dette bare drar ut i det lengste Ny ul i dag. Fostersekken har vokst, plommesekken har vokst ( I min mening alt for stor i forhold til størrelsen på fosteranlegget). Og det er fortsatt noe der. Et slags fosteranlegg, men var vanskelig å se om det var hjerteslag eller tarmen som bevegde på seg fordi det er så lite.
HCG kryper seg fortsatt oppover.
Skal liksom være 8+4 i dag og føler at legene er alt for optimistiske i forhold til hva vi ser der inne.
Som legen sier, dette er jo en ønsket graviditet og så lenge hcg stiger så vil de ikke avslutte.
Men tenker jo at på ett eller annet tidspunkt så må det jo være stopp. Er så sliten av dette. Ny ul i neste uke

Åhhh, Guri land altså!! Jeg skjønner så utrolig godt at du blir sliten av dette!! Krysser alt for veldig gode nyheter neste uke, det er så deres tur nå!

Finn styrke, troen og håpet :Heartred

Så leit å høre, føler med deg :Heartred Ta vare på deg selv, og ja; alt håp er ikke ute. Dere finner ut av hva som er riktig for dere. :Heartred

Last edited:
Mistet plutselig kvalmen og svimmelhet forrige uke bekreftet MA i dag. Igjen. Burde ikke være lov å knuse hjertene våre på denne måten ...

Mistet plutselig kvalmen og svimmelhet forrige uke bekreftet MA i dag. Igjen. Burde ikke være lov å knuse hjertene våre på denne måten ...
Åååå kjære Lilkil :Heartred Kondolerer for ditt tap. Ord blir så fattige i slike øyeblikk. Sender over masse gode klemmer :Heartred

Back
Topp