Vi over 38 ❤️

Mistet plutselig kvalmen og svimmelhet forrige uke bekreftet MA i dag. Igjen. Burde ikke være lov å knuse hjertene våre på denne måten ...

Leste meldingen din i lunsjen igår, men fikk ikke svart.

Det gjør meg virkelig vondt å lese. Håper dere finner god støtte i hverandre :Heartred Ord blir så fattige, men ville nå likevel skrive noe. Sender deg en stor klem :Heartred

Leste meldingen din i lunsjen igår, men fikk ikke svart.

Det gjør meg virkelig vondt å lese. Håper dere finner god støtte i hverandre :Heartred Ord blir så fattige, men ville nå likevel skrive noe. Sender deg en stor klem :Heartred
Tusen hjertelig takk for varmende ord Saltvann, alt av godhet hjelper når en er fortvilet :Heartred Vi er mange her inne som vet hvor urettferdig livet kan være, er så glad for at det også har vært mange solskinnshistorier her i det siste :love7 det gir håp. Gyn har nå henvist oss til utredning for Habituell abort. Vi har jo testet det meste på IVF-veien, men ikke tatt hysteroskopi for eksempel. Håper vi får hjelp eller så må vi vel gjøre det privat også

Tusen hjertelig takk for varmende ord Saltvann, alt av godhet hjelper når en er fortvilet :Heartred Vi er mange her inne som vet hvor urettferdig livet kan være, er så glad for at det også har vært mange solskinnshistorier her i det siste :love7 det gir håp. Gyn har nå henvist oss til utredning for Habituell abort. Vi har jo testet det meste på IVF-veien, men ikke tatt hysteroskopi for eksempel. Håper vi får hjelp eller så må vi vel gjøre det privat

Ja, livet ER urettferdig og det er et faktum. Dessverre. Det hjelper iallfall litt å bli sett, hørt og forstått når det røyner på :Heartred

Jeg er sikker på at dere også vil lykkes snart. Bra dere skal få videre utredning :Heartred Det bør gi dere svar, og da er det også lettere og finne en løsning.

Tusen hjertelig takk for varmende ord Saltvann, alt av godhet hjelper når en er fortvilet :Heartred Vi er mange her inne som vet hvor urettferdig livet kan være, er så glad for at det også har vært mange solskinnshistorier her i det siste :love7 det gir håp. Gyn har nå henvist oss til utredning for Habituell abort. Vi har jo testet det meste på IVF-veien, men ikke tatt hysteroskopi for eksempel. Håper vi får hjelp eller så må vi vel gjøre det privat også
Tenker på deg ❤️❤️ jeg husker jeg tok vannskanning i Porsgrunn av livmoren i forhold til eventuell å bli sendt til hysteroskopi men dem fant ikke noe galt på livmora på vannscanningen

Da var siste ul unnagjort og hcg er synkende. Fikk med meg alle tablettene hjem siden jeg må ordne barnevakt til litjmann, og prøver å legge det til en dag det ikke er typisk kaos på jobb.
Føles helt jævli, men samtidig godt å få det unnagjort etter 3 uker med uklare svar og ingen hjerteaktivitet.

Da var siste ul unnagjort og hcg er synkende. Fikk med meg alle tablettene hjem siden jeg må ordne barnevakt til litjmann, og prøver å legge det til en dag det ikke er typisk kaos på jobb.
Føles helt jævli, men samtidig godt å få det unnagjort etter 3 uker med uklare svar og ingen hjerteaktivitet.
Leit å høre at det endte slik for oss begge allikevel. Etter min uke i uvisshet før bekreftet MA med lav stigning i hcg og ingen vekst eller hjertelyd får jeg rett og slett vondt for deg. 3 uker i limbo og uvissthet med synkende håp er hjerteskjærende :Heartred Helt enig, bedre å få visshet og bli ferdig med det fysiske slik at en kan begynne og lege sitt knuste hjerte. Styrkeklemmer til deg og ta vare på hverandre :Heartred

Det er så urettferdig!!!

klem :Heartred

Kjære deg :( :( Så utrolig leit å lese. Håper du har noen fine mennesker rundt deg :Heartred Føler sterkt med deg og sender deg en stor styrkeklem :Heartbigred

Hei, melder meg inn her. :)

Kort fortalt : Mannen og jeg ønsker barn nr 2. Fryseforsøk nå, satt inn blastocyst 28.2. har to embryoer I tillegg på frys. Håper og ber ♥️ noen som også er 9 dpo nå? :)

Lenger fortalt :Jeg var så heldig å bli gravid på første fersk forsøk etter å ha prøvd ca 1,5 år på egen hånd uten hell (tror jeg hadde et par svært tidlige kjemiske da før mensen kom, for fikk noen positive tester). Men takk Gud for ivf, jenta vår kom i slutten av August 2020 :-)♥️♥️♥️

Det var til og med kun to måneder etter min søster døde, så jenta vår var en regnbue jente vil jeg si, og gav og har gitt så mye glede midt i all sorgen. Har ikke ord for takknemligheten.. Ingen ting er som når er nytt liv kommer og gir håp når man mistet sin uendelig kjøre søster... Uendelig takknemlig for at jeg ble gravid med jenta vår..!!♥️♥️♥️♥️ Hun er en stor glede !! (min søster døde etter en tragisk ulykke)

Nå er vi i gang med fryseforsøk og håper på et søsken for vår lille Jente. Men tenker egentlig det er en bonus om vi får en til. Men kan ikke annet enn å være forsiktig optimist siden det gikk forrige gang. ♥️♥️
Og håper jo på et søsken for vår nydelig jente.

jeg er 9dpo i dag (satte inn embryo på mandag 28.2). Er så spent nå...men klarer liksom ikke helt tro vi skal være så heldige igjen. !! Vi har heldigvis to til embyro i tillegg på frys. Så håper en av de går..

Ber og håper... ♥️ Noen i samme situasjon?

BABYSTØV TIL ALLE !!♥️♥️✨✨✨

Bare så utrolig uvirkelig... Må prøve å snu tankegangen og tenke at dette går bra, at dette virkelig skjer... Men er så redd for nye skuffelser... 6 dager igjen til UL... Hjelper nok litt å kunne se at det er noe(n) der :)
Hei gode deg! Korleis går det med deg no? Håpar alt er bra! ❤️

Så utrolig urettferdig at du må igjennom dette igjen :Heartred sender deg en stor klem og håper dere klarer å ta vare på hverandre oppi det hele:love7

Du altså :Heartred Takk for at du blir glad for det :HeartredJeg blir nesten rørt :joyful: Ikke nesten altså, jeg blir det.

Finingen deg :joyful: Håper du koser deg med lille tassen :Heartred
Beste Saltvann, korleis går det med deg og den lille spiren? Kor langt er du på veg no? Kryssar alt for dykk!! ❤️❤️

Mistet plutselig kvalmen og svimmelhet forrige uke bekreftet MA i dag. Igjen. Burde ikke være lov å knuse hjertene våre på denne måten ...
Altså, eg har ikkje ord. Dette er så grusomt! Sender over alt eg har av styrkeklemmar. ❤️ Beklager så seint svar, har vore heilt utmatta. Ta godt vare på kvarandre. Då flyttar eg deg over på «ventar på oppstart» så lenge. Klemmar til deg

Hei på dere.

Står på lista her inne, har kommet meg til uttak nr 3, og kan settes på ruger :chicken: Hadde innsett av en fin blasto 02.03.
Offisiell testdato 18.03, noe som er latterlig lenge til. Tester allerede :joyful:

Finaste Litjmora. Dette er så vondt og så urettferdig! At du skal måtta gjennomgå dette nok ein gong. Sender over massevis av styrkeklemmar. ❤️❤️ Ta godt vare på deg sjølv og kvarandre. Eg flyttar deg over på «ventar på oppstart» enn så lenge, så får du oppdatera meg etter kvart. Mange klemmar

Hei, melder meg inn her. :)

Kort fortalt : Mannen og jeg ønsker barn nr 2. Fryseforsøk nå, satt inn blastocyst 28.2. har to embryoer I tillegg på frys. Håper og ber ♥️ noen som også er 9 dpo nå? :)

Lenger fortalt :Jeg var så heldig å bli gravid på første fersk forsøk etter å ha prøvd ca 1,5 år på egen hånd uten hell (tror jeg hadde et par svært tidlige kjemiske da før mensen kom, for fikk noen positive tester). Men takk Gud for ivf, jenta vår kom i slutten av August 2020 :)♥️♥️♥️

Det var til og med kun to måneder etter min søster døde, så jenta vår var en regnbue jente vil jeg si, og gav og har gitt så mye glede midt i all sorgen. Har ikke ord for takknemligheten.. Ingen ting er som når er nytt liv kommer og gir håp når man mistet sin uendelig kjøre søster... Uendelig takknemlig for at jeg ble gravid med jenta vår..!!♥️♥️♥️♥️ Hun er en stor glede !! (min søster døde etter en tragisk ulykke)

Nå er vi i gang med fryseforsøk og håper på et søsken for vår lille Jente. Men tenker egentlig det er en bonus om vi får en til. Men kan ikke annet enn å være forsiktig optimist siden det gikk forrige gang. ♥️♥️
Og håper jo på et søsken for vår nydelig jente.

jeg er 9dpo i dag (satte inn embryo på mandag 28.2). Er så spent nå...men klarer liksom ikke helt tro vi skal være så heldige igjen. !! Vi har heldigvis to til embyro i tillegg på frys. Så håper en av de går..

Ber og håper... ♥️ Noen i samme situasjon?

BABYSTØV TIL ALLE !!♥️♥️✨✨✨
Velkommen til vår fine gruppe!! ❤️❤️❤️ Så mykje tøft du har vore gjennom på din veg, kryssar fingrar og tær for at spiren klamrar seg fast no!

Gi oss gjerne litt meir info om deg sjølv til lista vår:

Nick - alder - barn du prøver på - forsøk i rekka - klinikk - behandling

Masse lykke til!!! ❤️

Hei på dere.

Står på lista her inne, har kommet meg til uttak nr 3, og kan settes på ruger :chicken: Hadde innsett av en fin blasto 02.03.
Offisiell testdato 18.03, noe som er latterlig lenge til. Tester allerede :joyful:
Herleg! Eg oppdaterer! Masse lykke til!!! ❤️

Hei på dere.

Har flytta deg til ruger! Er infoen din rett ellers, forresten? Fint om du sjekkar! :)

Har flytta deg til ruger! Er infoen din rett ellers, forresten? Fint om du sjekkar! :)

Alderen har nok økt litt og :joyful: 39.. snart 40, men for øyeblikket 39.

og ICSI#3. Takk som fikser :Heartred

Back
Topp