Vi over 38 ❤️

Har ikke vært så aktiv her, selv om det er IVF-forumets koseligste gruppe ❤️
Men siden jeg annonserte graviditeten her tenkte jeg også å annonsere at jeg endelig har født ei lita jente ❤️ Føler meg som den heldigste i verden som har fått oppleve dette en gang til. 4 uttak og 11 innsett, flere spontanaborter og en senabort og mange grunner til å gi opp under vegs. Hadde ikke trodd vi skulle være så heldige å få en lykkelig slutt på historien, men nå sitter jeg her med liten skatt på brystet og kjenner på en uendelig takknemlighet ❤️

Så fantastisk vidunderlig :Heartred Gratulerer så mye med din lille skatt :Heartred

Jeg er snart 41 år, har to tenåringer og har prøvd i 2 år med min nye samboer som ikke har barn. Vi er i Porsgrunn og har satt inn befruktet egg for 5 dager siden, så vi venter veldig i spenning I utgangspunktet har de ikke funnet noe med hverken meg eller samboer som tilsvarer at det ikke skal gå bra, så er nok mest alderen min som spiller inn her. Jeg fikk begge barna mine som bestillt når jeg var yngre. Det eneste vi vet er at jeg fjernet en cyste i livmoren for noen mnd siden som kan ha gjort det vanskeligere for egg å feste seg..
Vi venter som sagt veldig i spenning på testedagen som er 18 mars.. Til nå har hele prosessen gått som det skulle, så krysser fingrene om enn litt forsiktig da vi jo vet at Oddsene er i mot oss pga alder. Tar gjerne i mot oppløftende ord

Velkommen i gruppen :) Så spennende!! Vi satser på at prosessen fortsetter å gå slik som ønsket :Heartred

Jeg har kun blitt gravid på fersk.....venninna mi kun på frys o_O
Men enig i å hente ut mest mulig nå og få noen ekstra på frys.

Ikke sant , tenk.. det må være noe der, i måten forsøkene liksom er lagt opp. Vi kjøpte 3 pack sist så noen ganger har jeg tenkt på at jeg heller burde ha blitt gravid på siste forsøk så hadde jeg kanskje hatt enda flere embryoer på frys haha.. men jeg kan jo ikke tenke sånn heller. Men har begynt å lure på om hCG støtte er noe for meg. Lest litt om det og det virker smart.. eventuelt prednisol også. For jeg kjente veldig! tydelige stikk 6 dpo , men Embryot har tydeligvis ikke klart helt å fete seg virker det kanskje som nå. Hm tiden vil vise. Har en god gynekolog jeg kan diskutere det med heldigvis:)

Et bankende :Heartred der det skal være. 7+1 idag :joyful:

Vedlegg

• 20220310_145157.jpg
    20220310_145157.jpg
    680,4 KB · Visninger: 73
Men siden jeg annonserte graviditeten her tenkte jeg også å annonsere at jeg endelig har født ei lita jente ❤️ Føler meg som den heldigste i verden som har fått oppleve dette en gang til. 4 uttak og 11 innsett, flere spontanaborter og en senabort og mange grunner til å gi opp under vegs. Hadde ikke trodd vi skulle være så heldige å få en lykkelig slutt på historien, men nå sitter jeg her med liten skatt på brystet og kjenner på en uendelig takknemlighet ❤️

Så glad på dine vegne :-)

Da fikk jeg akkurat svar , og det gikk dessverre ikke denne gangen. Har mange tanker om hvorfor men er bare litt trist akkurat nå. Og kjipt med så dyrt det er også. Må nok finne en klinikk med rentefri nedbetaling nå haha men jeg gir meg ikke. Det har gått før. Og kjøper nok 3 pk privat og min gynekolog skal også søke oss inn til offentlig. Har fått time hos han. Heltid med det for lang ventetid egentlig.

Men, vi ble gravide på første forsøk med en nydelig 1,5 år datter nå..og nå er jeg ekstra takknemlig for henne!!. ♥️

Får klemme og kose ekstra mye på henne i dag. Dette gamet er tøft ja.

BABYSTØV til alle ! Ikke gi dere før dere har prøvd minst 10 ganger !!

Og skal glede meg med alle dere det går bra for !! :) Vi har jo tross alt et barn.

BABYSTØV til alle ✨✨✨✨

Og ps neste gang skal jeg forsøke å ikke teste så tidlig , for man blir jo helt tullerusk og opp og ned med følelser med skyggestreker og alt det der . Og google absolutt alt. Offa hehe håper det går senere

Velkommen og så utrolig spennende. Når skal du teste? Blir spennende å følge deg

Takk for det !! Fikk svar i dag, gikk ikke nå.
Men men, da var vi virkelig heldige sist :)

Men tror vi går rett på et nytt fryseforsøk. Men skal i alle fall spørre om å sette ovitrelle for å være sikker på at eggløsningen har funnet sted. For fikk rare nesten positive eggløsning tester for ca 4 dager siden. Rart.. og da trodde jeg jo kanskje det var fordi jeg var gravid. Men tror ikke det var det.
Og tempene mine var jo også som om jeg hadde vært gravid.. så man blir jo tullerusk hehe.

Hvordan går det med deg hvor er du i løpet, lykke til! .

Last edited:
Takk for det !! Fikk svar i dag, gikk ikke nå.
Men men, da var vi virkelig heldige sist :)

Men tror vi går rett på et nytt fryseforsøk. Men skal i alle fall spørre om å sette ovitrelle for å være sikker på at eggløsningen har funnet sted. For fikk rare nesten positive eggløsning tester for ca 4 dager siden. Rart.. og da trodde jeg jo kanskje det var fordi jeg var gravid. Men tror ikke det var det.
Og tempene mine var jo også som om jeg hadde vært gravid.. så man blir jo tullerusk hehe.

Hvordan går det med deg hvor er du i løpet, lykke til! .

Det er tøffe saker. Håper du får noen dager fylt med lys for å ta tankene over på noe annet og hente krefter. Kanskje lurt å sette opp en samtale før du går i gang med nytt forsøk og fortelle om tester og opplevelser? Kanskje noe må justeres?

Jeg ligger nå på sofaen med en liten gutt på 3.5 mnd som sover på brystet mitt. Han er en utrolig aktiv og fornøyd gutt, men litt ekstra klengete og trenger mye nærhet om dagen. To tenner har kommet gjennom og han klør som besatt.

Han er på en måte 10 år in the making. Hadde ett forsøk i 2012 men hadde så mye bivirkninger at jeg ikke prøvde igjen før i 2021. Da gikk det på første forsøk. Har to eskimoer, men usikker på om jeg vil prøve eller ikke.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Visninger: 95
Tiden flyr! Da har du termin i mai/juni? Slitsomt med kvalme, men snart er den over :) :) :)

Vi håper på en snarlig løsning og fred :Heartred
Hei kjære Saltvann, termin 3. juli! :flower

Og ja, la oss inderleg håpa på fred både i Ukraina og ellers i verda. :smiley-angelic001

Det er altså så fortjent og så fantastisk!! ❤️❤️❤️ Så fint at du skriv her også. Har oppdatert lista for lengst! :D Lykke til i babybobla! :p

Da fikk jeg akkurat svar , og det gikk dessverre ikke denne gangen. Har mange tanker om hvorfor men er bare litt trist akkurat nå. Og kjipt med så dyrt det er også. Må nok finne en klinikk med rentefri nedbetaling nå haha men jeg gir meg ikke. Det har gått før. Og kjøper nok 3 pk privat og min gynekolog skal også søke oss inn til offentlig. Har fått time hos han. Heltid med det for lang ventetid egentlig.

Men, vi ble gravide på første forsøk med en nydelig 1,5 år datter nå..og nå er jeg ekstra takknemlig for henne!!. ♥️

Får klemme og kose ekstra mye på henne i dag. Dette gamet er tøft ja.

BABYSTØV til alle ! Ikke gi dere før dere har prøvd minst 10 ganger !!

Og skal glede meg med alle dere det går bra for !! :) Vi har jo tross alt et barn.

BABYSTØV til alle ✨✨✨✨

Og ps neste gang skal jeg forsøke å ikke teste så tidlig , for man blir jo helt tullerusk og opp og ned med følelser med skyggestreker og alt det der . Og google absolutt alt. Offa hehe håper det går senere
Huff, så utruleg leit, gode deg. Ta godt vare på deg sjølv oppi alt, dette gamet er tøft. ❤️

Flyttar deg over til «venter på oppstart». De har fleire embryo på frys frå IVF#2? Når planlegg de fryseforsøk? Blir spennande å følgja deg vidare, håpar det klaffar raskt for dykk! :smiley-angelic001

Back
Topp