Vi over 38 ❤️

Det er tøffe saker. Håper du får noen dager fylt med lys for å ta tankene over på noe annet og hente krefter. Kanskje lurt å sette opp en samtale før du går i gang med nytt forsøk og fortelle om tester og opplevelser? Kanskje noe må justeres?

Jeg ligger nå på sofaen med en liten gutt på 3.5 mnd som sover på brystet mitt. Han er en utrolig aktiv og fornøyd gutt, men litt ekstra klengete og trenger mye nærhet om dagen. To tenner har kommet gjennom og han klør som besatt.

Han er på en måte 10 år in the making. Hadde ett forsøk i 2012 men hadde så mye bivirkninger at jeg ikke prøvde igjen før i 2021. Da gikk det på første forsøk. Har to eskimoer, men usikker på om jeg vil prøve eller ikke.
Nydeleg bilde!! ❤️ Så fint at du fortsatt tittar innom oss. Masse lykke til vidare i babybobla!

Huff, så utruleg leit, gode deg. Ta godt vare på deg sjølv oppi alt, dette gamet er tøft. ❤️

Flyttar deg over til «venter på oppstart». De har fleire embryo på frys frå IVF#2? Når planlegg de fryseforsøk? Blir spennande å følgja deg vidare, håpar det klaffar raskt for dykk! :smiley-angelic001[/QUOTE
Takk for hyggelig melding, ha kjipt altså. Er jo det. Men men får prøve igjen. ♥️

Oi klarte ikke quote her.

Men altså : Hei,
Takk for hyggelig melding, ha kjipt altså. Er jo det. Men men får prøve igjen. ♥️ja vi har to embyry igjen på frys. Har en time mandag om en til samtale da. Men er det noen her som utsette å prøve siden da vil barnet antakelig bli Desember barn? :)

Det er tøffe saker. Håper du får noen dager fylt med lys for å ta tankene over på noe annet og hente krefter. Kanskje lurt å sette opp en samtale før du går i gang med nytt forsøk og fortelle om tester og opplevelser? Kanskje noe må justeres?

Jeg ligger nå på sofaen med en liten gutt på 3.5 mnd som sover på brystet mitt. Han er en utrolig aktiv og fornøyd gutt, men litt ekstra klengete og trenger mye nærhet om dagen. To tenner har kommet gjennom og han klør som besatt.

Han er på en måte 10 år in the making. Hadde ett forsøk i 2012 men hadde så mye bivirkninger at jeg ikke prøvde igjen før i 2021. Da gikk det på første forsøk. Har to eskimoer, men usikker på om jeg vil prøve eller ikke.

Åhhh :Heartred:Heartred:Heartred Fantastisk :Heartred:Heartred:Heartred Magisk :Heartred:Heartred:Heartred

Jeg kan settes på stimulerer nå, @Smuta .
Dagni - 41 - barn#1 - Medicus - IVF#3 - Femar, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston. Uttak/innsett uke 12/13

Jeg har holdt meg borte fra forumet en liten stund, men kikker innom her før det siste forsøket mitt.

Ser at flere av dere som jeg kjenner igjen fra i fjor er gravide nå og det er helt fantastisk! :happy093 Det har vært en lang vei for mange, og det gir håp for oss som enda ikke har lyktes.

Dagni - 41 - barn#1 - Medicus - IVF#3 - Femar, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston. Uttak/innsett uke 12/13

Jeg har holdt meg borte fra forumet en liten stund, men kikker innom her før det siste forsøket mitt.

Ser at flere av dere som jeg kjenner igjen fra i fjor er gravide nå og det er helt fantastisk! :happy093 Det har vært en lang vei for mange, og det gir håp for oss som enda ikke har lyktes.
Lykke til kjære deg, håper du får det til på dette forsøket. Var en lang vei for oss, men vi kom i mål❤️Håper det samme for deg ❤️

Oi klarte ikke quote her.

Men altså : Hei,
Takk for hyggelig melding, ha kjipt altså. Er jo det. Men men får prøve igjen. ♥️ja vi har to embyry igjen på frys. Har en time mandag om en til samtale da. Men er det noen her som utsette å prøve siden da vil barnet antakelig bli Desember barn? :)
Vet du, etter år ned prøving, nedturer, oppturer, venting …. Mer venting … Så tenker du ikke om det passer å ha fødsel i desember eller januar. Slik tenker jeg .

Så spennede Dagni :Heartpink
Tvitvi

Jeg er gravid i uke 23 nå etter andre forsøk på Medicus. Er 43 år
Då er me i samme termingruppe, så koseleg!! ❤️ Gratulerer! Velkommen til oss! Vil du gi oss litt meir info om reisa di, så skal eg få deg inn på oversikten vår?

Nick - alder - barn # du er gravid med - IVF#2 (reknar eg med sidan du skriv 2. forsøk?) - klinikk - gjerne termin også

Dagniiii!!! Så utruleg koseleg å høyra frå deg igjen. Har lurt på korleis det gjekk med deg. Skal få oppdatert lista, håpar du kjem over i gravidgjengen vår veldig snart. Kryssar alt for deg!!! ❤️

Hei @Cissa10 og @B82 korleis går det med dykk?! Kryssar fingrane for dykk!! ❤️❤️

Gratulerer! Håpar spiren klamrar seg fast!! ❤️ Kor langt på veg er du no då? Har du målt HCG?
5 uker i dag. Målte hcg i dag og skal ta nye prøver på mandag. Ja håper virkelig det:Heartred Er på vei til privat ul nå for å se om de kan finne ut av hvor blødningene kommer fra. Krysser fingrene.

Då er me i samme termingruppe, så koseleg!! ❤️ Gratulerer! Velkommen til oss! Vil du gi oss litt meir info om reisa di, så skal eg få deg inn på oversikten vår?

Nick - alder - barn # du er gravid med - IVF#2 (reknar eg med sidan du skriv 2. forsøk?) - klinikk - gjerne termin også

Så hyggelig!
siljerenees-43-barn1-IVF#2-Medicus-12.juli

5 uker i dag. Målte hcg i dag og skal ta nye prøver på mandag. Ja håper virkelig det:Heartred Er på vei til privat ul nå for å se om de kan finne ut av hvor blødningene kommer fra. Krysser fingrene.
Korleis gjekk det med deg hos gynekologen? Og har du fått svar på HCG? Så nervepirrande! Håpar for deg!! ❤️

Hei @Cissa10 og @B82 korleis går det med dykk?! Kryssar fingrane for dykk!! ❤️❤️

Hei, ferskfosøket endte negativt -men, er allerede i gang med fryseforsøk :wideyed:
Ble lettere sjokkskada, har mellom de tidligere forsøkene måttet vente 5 mnd, så frys er noe helt annet skjønner jeg.

Står på estradot (omg så dårlig jeg er blitt av de:depressed:) , UL 25.03, og mulig innsett 29/30. hadde vært stas å fått innsett på 40’års dagen :joyful:
Eskimoen var en treiging før frys, så har ikke de største forhåpningene..? Men hvem vet, ny sjanse -nytt håp.

Back
Topp