Vi over 38 ❤️

Det gikk ikke så bra. Hun så ikke noe fosteranlegg og blødning kommer fra livmor. Vi avventer siste hcg mandag men har ikke mye håp:(
Åh, så leit å høyra, kjære deg. Men det er vel ikkje så mykje dei klarer å sjå så tidleg uansett?! Håpar i det lengste for deg. Og håpar i det minste at de får eit tydeleg svar snart, den limbotilstanden er grusom. Sender over masse styrkeklemmar! ❤️

Åh, så leit å høyra, kjære deg. Men det er vel ikkje så mykje dei klarer å sjå så tidleg uansett?! Håpar i det lengste for deg. Og håpar i det minste at de får eit tydeleg svar snart, den limbotilstanden er grusom. Sender over masse styrkeklemmar! ❤️
Hun sa hun hadde regnet med å se noe på dette tidspunkt. Jeg blør fremdeles friskt blod så har mistet håpet. Men får endelig svar i morgen på siste hcg:Heartred

Hun sa hun hadde regnet med å se noe på dette tidspunkt. Jeg blør fremdeles friskt blod så har mistet håpet. Men får endelig svar i morgen på siste hcg:Heartred
Du satte inn 2 mars? Så rundt 4 uker på testdagen? Dem sier man ikke kan se noe på UL før rundt uke 6/7

Hei, det er første gangen jeg skriver inne på forumet i dag, men har vært her inne noen ganger for å lære mer om "hva som kan være galt med meg" og finne ut om mulighetene våre videre.

Plutselig har det gått nesten to år med prøving, ikke hver måned for livet vårt har endret seg en del siden uttak av spiralen. Det siste året har jeg kjent mye på det, samtidig som vi har vært mest aktive prøvere. Høye topper med positiv test, og de værste nedturene der jeg går i koma fordi det ikke lykktes denne gangen heller. Da tenkter jeg at nå er det nok, nå går prøvingen på bekostning av familielivet og det å bare leve normalt. Men så går tiden, ny el og på magisk vis er håpet skyhøyt når ikm nærmer seg.

Har allerede blitt testet for det meste, og ser bra ut, men de magiske 40 begynner nå å nærme seg. Har flere autoimmune sykdommer som ikke visstnok skal påvirke fertilitet, så er nok alder som spiller inn. Har 3 positive g-tester og noen kanskje-skygger bak oss. Har via privat gyn fått crinone, og i tilllegg fragmin og albyl-e "liggende" i tifelle ny positiv test, men ingenting har skjedd siden i oktober, så er tynnslitt av å prøve og vente... vet ikke om disse medisinene vil hjelpe, men er med på å skape håp om at vi skal lykkes, men er jo ingen garanti.

Har bestilt time for ny fertilitetsutredning hos Hausken, men kjenner at jeg er tilbakeholdende. Har blodprøver som må tas, men har ikke tatt de ennå og har vært på grensa til å avbestille flere ganger. Vet bare ikke om jeg klarer mer. Og har blitt usikker på om mere påkjenning er verdt det. Er også begynt å stille spørsmål om dette virkelig er rett for oss, altså et barn til, for vi har to store allerede... Bedre halvdel er tilsynelatende upåvirket, men ønsker at vi skal bare fortsette å prøve "så vil det nok gå til slutt". Han tar så lett på det.

Ser at jeg går i de samme sirklene. El har akkurat vært og i hode mitt er jeg 100% instilt på at denne gangen skal det gå. Men så har jo erfaring vist at det ikke gjør det. Har blitt så opphengt i prøvingen at det føles ut som om jeg har mistet gangsynet helt.

Så...vet ikke helt hva jeg vil frem til med dette innlegget. Det er jo enkelt egentlig, endten må vi fortsette eller avslutte prøvingen. Men føler meg helt i limbo....Trenger en fasit.

Last edited:
Fikk svar på hcg nå. Fredag var det 111 og i dag 251. Forventer ikke lenger at det har gått bra, da jeg blør mye og har smerter i magen. Men skal ta nye prøver onsdag. Det blir seigpining dette, hadde håpet på endelig avklaring i dag. Vet jo at hcg kan stige etter sa. Håper bare ikke det er exu..

En liten oppdatering fra meg. Egguttak på fredag!

Nettopp vært på siste ul før uttaket, og det ser foreløpig bra ut. 9 eggposer er store nok så det lover godt! Jeg har vært veldig rolig før dette forsøket og ikke tenkt så mye over det, men kjenner at jeg begynner å få sommerfugler nå.
Om én uke så er jeg forhåpentligvis en ruger!!! :smiley-angelic001

Jeg kan settes på ikke gravid. Hcg sunket fra 251 til 250. Minimalt men de blødninger og smerter jeg har hatt så er det nok en sa.

En liten oppdatering fra meg. Egguttak på fredag!

Nettopp vært på siste ul før uttaket, og det ser foreløpig bra ut. 9 eggposer er store nok så det lover godt! Jeg har vært veldig rolig før dette forsøket og ikke tenkt så mye over det, men kjenner at jeg begynner å få sommerfugler nå.
Om én uke så er jeg forhåpentligvis en ruger!!! :smiley-angelic001
Spennende Dagni. Krysser alt som krysses kan for kvalitet og innsett i neste uke :Heartred

Dette var vårt første ivf forsøk, så vi prøver igjen så fort vi kan:Heartred Må bare følge hcgen ned i null, siden den har sunket så lite.
Håper virkelig på bedre resultat neste gang.
Dette gamet er så utrolig tøfft, så bruk tiden til neste forsøk til å ta vare på hverandre :Heartred

@Engelpia og @Dagni
Hvordan gikk uttaket i dag?

Jeg har nettopp vært inne til uttak og de fikk ut 13 egg!!! :Heartred Det er rekord for meg. Det hadde jeg ikke venta da de ga meg denne protokollen. «Gir gjerne færre, men bedre egg», sa de. Håper ikke antallet har gått ut over kvaliteten, men uansett en drømmestart på det som uansett kommer til å bli det siste forsøket mitt :Heartred

Jeg har nettopp vært inne til uttak og de fikk ut 13 egg!!! :Heartred Det er rekord for meg. Det hadde jeg ikke venta da de ga meg denne protokollen. «Gir gjerne færre, men bedre egg», sa de. Håper ikke antallet har gått ut over kvaliteten, men uansett en drømmestart på det som uansett kommer til å bli det siste forsøket mitt :Heartred
Oi så fantastisk :Heartred
Håperhåperhåper på mange modne som befruktes og utvikler seg som de skal :wav

Hei alle!

wishforamiracle. Barn nr 2. Forsøk nr 3. Feyseforsøk. Ovitrelle og cyklogest.

Håper det går bra for dere, babystøv og gode tanker til dere! Så fint å lese om flere med gode resultater på egguttak!
Da er har jeg satt ovitrelle sprøyte i dette forsøket og skal sette inn igjen neste torsdag 12.30. Spennende tid nå. Prøver også å leve lavkarbo og spise vitaminer osv..
Ps til dere som henter ut egg har jeg foresten lest at å ta melatonin, qoq10 og vitemin e skulle være bra for eggkvaliteten. som tilskudd.

:)

Hei alle!

wishforamiracle. Barn nr 2. Forsøk nr 3. Feyseforsøk. Ovitrelle og cyklogest.

Håper det går bra for dere, babystøv og gode tanker til dere! Så fint å lese om flere med gode resultater på egguttak!
Da er har jeg satt ovitrelle sprøyte i dette forsøket og skal sette inn igjen neste torsdag 12.30. Spennende tid nå. Prøver også å leve lavkarbo og spise vitaminer osv..
Ps til dere som henter ut egg har jeg foresten lest at å ta melatonin, qoq10 og vitemin e skulle være bra for eggkvaliteten. som tilskudd.

:)
Spennede dager for deg fremover også da :Heartred Har du mange på frys?

Telefon fra klinikken nå og 6 av 13 egg har blitt befruktet. Kjenner jeg ble ganske skuffet :( Har alltid hatt god befruktning tidligere og så plutselig befruktes bare halvparten. Når det er sagt så har jeg 6 muligheter fremdeles så skal ikke ta sorgene helt på forskudd!

Nå begynner det jeg syns er den verste tiden, men forhåpentligvis blir det innsett onsdag :)

Telefon fra klinikken nå og 6 av 13 egg har blitt befruktet. Kjenner jeg ble ganske skuffet :( Har alltid hatt god befruktning tidligere og så plutselig befruktes bare halvparten. Når det er sagt så har jeg 6 muligheter fremdeles så skal ikke ta sorgene helt på forskudd!

Nå begynner det jeg syns er den verste tiden, men forhåpentligvis blir det innsett onsdag :)
6 av 13 er jo kjempebra Dagni. Du har 6 egg som er befruktet, 6 potensielle blastoer :Heartred
Jeg skal krysse alt som krysses kan for deg i dagene fremover :Heartred

Back
Topp