Det gikk ikke så bra. Hun så ikke noe fosteranlegg og blødning kommer fra livmor. Vi avventer siste hcg mandag men har ikke mye håpKorleis gjekk det med deg hos gynekologen? Og har du fått svar på HCG? Så nervepirrande! Håpar for deg!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk ikke så bra. Hun så ikke noe fosteranlegg og blødning kommer fra livmor. Vi avventer siste hcg mandag men har ikke mye håpKorleis gjekk det med deg hos gynekologen? Og har du fått svar på HCG? Så nervepirrande! Håpar for deg!!
Åh, så leit å høyra, kjære deg. Men det er vel ikkje så mykje dei klarer å sjå så tidleg uansett?! Håpar i det lengste for deg. Og håpar i det minste at de får eit tydeleg svar snart, den limbotilstanden er grusom. Sender over masse styrkeklemmar!Det gikk ikke så bra. Hun så ikke noe fosteranlegg og blødning kommer fra livmor. Vi avventer siste hcg mandag men har ikke mye håp
Hun sa hun hadde regnet med å se noe på dette tidspunkt. Jeg blør fremdeles friskt blod så har mistet håpet. Men får endelig svar i morgen på siste hcgÅh, så leit å høyra, kjære deg. Men det er vel ikkje så mykje dei klarer å sjå så tidleg uansett?! Håpar i det lengste for deg. Og håpar i det minste at de får eit tydeleg svar snart, den limbotilstanden er grusom. Sender over masse styrkeklemmar!
Du satte inn 2 mars? Så rundt 4 uker på testdagen? Dem sier man ikke kan se noe på UL før rundt uke 6/7Hun sa hun hadde regnet med å se noe på dette tidspunkt. Jeg blør fremdeles friskt blod så har mistet håpet. Men får endelig svar i morgen på siste hcg
Ja hun sa hjertelyd kan man ikke se før det, men hun burde ha sett noe fosteranlegg mente hun..Du satte inn 2 mars? Så rundt 4 uker på testdagen? Dem sier man ikke kan se noe på UL før rundt uke 6/7
Så trist Cissa Har dere en plan videre eller er det stopp nå?Jeg kan settes på ikke gravid. Hcg sunket fra 251 til 250. Minimalt men de blødninger og smerter jeg har hatt så er det nok en sa.
Spennende Dagni. Krysser alt som krysses kan for kvalitet og innsett i neste ukeEn liten oppdatering fra meg. Egguttak på fredag!
Nettopp vært på siste ul før uttaket, og det ser foreløpig bra ut. 9 eggposer er store nok så det lover godt! Jeg har vært veldig rolig før dette forsøket og ikke tenkt så mye over det, men kjenner at jeg begynner å få sommerfugler nå.
Om én uke så er jeg forhåpentligvis en ruger!!!
Dette var vårt første ivf forsøk, så vi prøver igjen så fort vi kan Må bare følge hcgen ned i null, siden den har sunket så lite.Så trist Cissa Har dere en plan videre eller er det stopp nå?
Håper virkelig på bedre resultat neste gang.Dette var vårt første ivf forsøk, så vi prøver igjen så fort vi kan Må bare følge hcgen ned i null, siden den har sunket så lite.
@Engelpia og @Dagni
Hvordan gikk uttaket i dag?
Oi så fantastiskJeg har nettopp vært inne til uttak og de fikk ut 13 egg!!! Det er rekord for meg. Det hadde jeg ikke venta da de ga meg denne protokollen. «Gir gjerne færre, men bedre egg», sa de. Håper ikke antallet har gått ut over kvaliteten, men uansett en drømmestart på det som uansett kommer til å bli det siste forsøket mitt
Spennede dager for deg fremover også da Har du mange på frys?Hei alle!
wishforamiracle. Barn nr 2. Forsøk nr 3. Feyseforsøk. Ovitrelle og cyklogest.
Håper det går bra for dere, babystøv og gode tanker til dere! Så fint å lese om flere med gode resultater på egguttak!
Da er har jeg satt ovitrelle sprøyte i dette forsøket og skal sette inn igjen neste torsdag 12.30. Spennende tid nå. Prøver også å leve lavkarbo og spise vitaminer osv..
Ps til dere som henter ut egg har jeg foresten lest at å ta melatonin, qoq10 og vitemin e skulle være bra for eggkvaliteten. som tilskudd.
6 av 13 er jo kjempebra Dagni. Du har 6 egg som er befruktet, 6 potensielle blastoerTelefon fra klinikken nå og 6 av 13 egg har blitt befruktet. Kjenner jeg ble ganske skuffet Har alltid hatt god befruktning tidligere og så plutselig befruktes bare halvparten. Når det er sagt så har jeg 6 muligheter fremdeles så skal ikke ta sorgene helt på forskudd!
Nå begynner det jeg syns er den verste tiden, men forhåpentligvis blir det innsett onsdag